Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 21-04-2017, 01:45   #11941   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Eerste aflevering van The Lizzie Borden Chronicles gezien, met Christina Ricci.

Lijkt leuk, ik ben benieuwd hoe het evolueert.
DM is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 22:56   #11942   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Iemand 13 reasons why al bekeken?

Heb een paar dagen geleden 1 aflevering gezien en geen idee of ik eigelijk wel wil verder kijken. Tis de laatste tijd wel lastig om iets deftig te vinden op Netflix, Sense8 was er ook zo een waar ik na 2 afleveringen gewoon ben gestopt.
op aanraden van veel mensen dan toch ook maar eens de eerste en tweede aflevering gezien van 13 reasons why

het voelt eigenlijk allemaal aan als da spel life is strange of de film the fault in our stars, tis lijk een indie tiener drama -incluis de indie muziek- met een beetje edge/gevoelige onderwerpen. ma terwijl het pretendeert dat het super inhoudelijk is is het dat eigenlijk nie, sommige conversaties zijn wat oude mensen denken dat de jeugd zegt in plaats van wat de jeugd wel degelijk zegt n er zitten acteurs tussen die geen bal kunnen acteren, wa voor mij echt een groot probleem was als je voor de rest een degelijke cast hebt. meestal kan ik wel zoiets blocken ma als het contrast te groot is tussen iemand die kan acteren en een andere die maar wat doet is de scene redelijk om zeep voor mij

ma ik begrijp nu wel waarom het zo populair is want voor een tiener highschool show is het wel veel beter dan de meeste

Last edited by Ferrex; Yesterday at 23:00.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old Today, 14:19   #11943   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Ik zit nu 3 afleveringen ver in Riverdale. Tot nu toe is dat wel goed. De vriendin kan het ook smaken, dus dat is een meevaller.
Blijft het niveau behouden?

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules