Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 11-01-2011, 20:45   #61   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Moogt gerust zijn dat waar ik werk die sowieso zichtbaar staat, niet dat het helpt, verkoopt geen ene reet.
Old 11-01-2011, 20:51   #62   link
.fanny
Banned

kunt misschien het ea-logo afplakken met een sticker van kenny powers. zou voor mij al wonderen doen. enige reden waarom ik twijfel dat spel te kopen is omdat ik nog nooit een goed spel van ea heb gespeeld. ze zijn er zelfs in geslaagd the orange box te vernaaien. daar moet ge al hard uw best voor doen.
.fanny is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 20:53   #63   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Doen laatste paar jaar toch hun best daar bij EA, geef ze eens een kans, het is niet alsof er een Activision-logo opstaat, we zijn 2011 ondertussen hé.
Old 11-01-2011, 20:55   #64   link
.fanny
Banned

noem 3 ea games die hun retail prijs waard zijn.

fuck het, noem er 1...
Old 11-01-2011, 20:55   #65   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Doen laatste paar jaar toch hun best daar bij EA
Ik ging het juist zeggen, de parel is precies in de tijd blijven staan. EA heeft toch niet meer die negatieve reputatie die ze enkele jaren geleden hadden.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X

Last edited by Cybdm; 11-01-2011 at 21:06.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 20:56   #66   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by .fanny View Post
noem 3 ea games die hun retail prijs waard zijn.

fuck het, noem er 1...
NBA Jam.
Old 11-01-2011, 20:57   #67   link
.fanny
Banned

cybdm, wat weet gij nu van games, gij speelt ze allemaal. daar valt iets voor te zeggen.

hahaa.
Old 11-01-2011, 20:59   #68   link
.fanny
Banned

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
NBA Jam.
en wat heeft ea bijgedragen aan deze iteratie van nba jam? serieus. een of andere administratieve cocksucker daar zei "fuck het, we hebben de licentie, waarom niet gewoon het spel van toen exact hetzelfde opnieuw maken, met obama zijn kop erin".

nba jam is ea op haar zeer pijnlijke best.
Old 11-01-2011, 21:03   #69   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Bijzonder weinig door EA uitgegeven als ik m'n collectie zo eens bekijk, maar met Mirror's Edge hebben ze me overtuigd dat ze terug games wilden uitbrengen in plaats van énkel doekoe maken, verre van een perfect spel, maar je merkt eraan dat ontwikkelaar zich geamuseerd heeft en voldoende vrijheid kreeg om hun ding te doen, flopte eigenlijk wel redelijk waardoor het ook al snel aan retail prijs stond die het zeker waard was.
Old 11-01-2011, 21:07   #70   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
cybdm, wat weet gij nu van games, gij speelt ze allemaal
Door ze allemaal te spelen denk ik geen slecht beeld te hebben van wat er te bieden valt. Tenminste toch beter dan uw drie games die je daar hebt

Naast paretjes van eigen development bodem zoals Dead Space en enkele enorm goed scorende sport titels, scoren hun published titels (Battlefield Bad Company 2, Dragon Age, Mass Effect 2,..) ook zeer goed. Ik zou zelfs beweren dat EA een van de betere publishers is deze generatie, zeker de laatste helft.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X
Old 11-01-2011, 21:12   #71   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

De evolutie die NFS heeft doorgemaakt is ook duidelijk voorbeeld van hoe ze uit hun diep dal hebben weten kruipen, het feit dat ze beslisten hun NBA Elite (Live 11) te schrappen omdat ze zelf doorhadden niet tegen 2K11 op te kunnen, wel, chapeau.
Old 12-01-2011, 13:40   #72   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guns View Post
DC Universe Online is aan het pre-loaden. Ik heb er mijn twijfels bij, maar dankzij de feestdagen en Steam sales - waardoor ik voor geen geld al een hoop awesome games heb kunnen kopen - kan er wel een mogelijke miskoop af.
Bagger van de ergste soort. Weer een dev die het super-hero concept totaal niet snapt.
Guns is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2011, 14:30   #73   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
fuck het, noem er 1...
Deathspank. I win. Gimme teh beers.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2011, 17:31   #74   link
zinno
Senior Member

Modnation racers en Bayonetta bij MM Basilix, voor 15 euro/stuk kun je niet sukkelen
zinno is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2011, 19:18   #75   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Mijn Super Street Fighter 4 Tournament FightStick - Chun Li Limited Edition is toegekomen. Met overschot een van de betere verpakkingen. De art van de stick is gedaan in wat ze noemen "lenticular print", dit heeft een speciaal diepte/3D effect.

Je kan dit op foto niet echt captiveren, maar de drakenhoofden en de knoppen zweven als het ware als je naar de stick kijkt. Ik had geen idee dat de art zo mooi ging zijn, wat een stick. De stick is uiteraard een tournament stick met Sanwa parts die in de beste Japanse arcade cabinets gebruikt worden. There is nothing better.

Old 13-01-2011, 20:15   #76   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Me op't gemak aan't voorbereiden op m'n nieuwe PC, paar maten zijn onlangs die C&C beginnen spelen tegen elkaar, doe ik maar mee binnenkort en die Jade Empire komt in mooie doos dus was no-brainer.

Ghost Trick is gewoon verplichte kost voor een DS-nerd als ik.
Old 13-01-2011, 20:34   #77   link
Bonbon
Senior Member

Bonbon's Avatar

voor elk spel dat ik niet koop koopt gij er 3 =)
Bonbon is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2011, 21:25   #78   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ja, iemand moet de economie draaiende houden he...
Old 13-01-2011, 21:27   #79   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Met de smaak van de doorsnee gamer heb ik heel wat te compenseren.
Old 15-01-2011, 19:22   #80   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Hoewel mijn smaak ook niet altijd alles is:

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules