Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 15-11-2010, 12:18   #21   link
haplo
supreme defender of nerds

haplo's Avatar

starcraft 2
daar blijft het bij voor de moment

working on becomming the first nerd-commando
haplo is offline   Reply With Quote
Old 15-11-2010, 15:39   #22   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Call Of Duty Black Ops en Fallout New Vegas, het is nog al de combinatie lol, maar kon geen van beide laten.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung Smart LED-TV 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subwoofer, Onkyo TX-DS787 THX Receiver
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Lenovo Phab 2 Pro
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 15-11-2010, 15:41   #23   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
FM 2011, weeral zo enorm verslavend. De CL halve finale halen met RC Genk helpt natuurlijk.
Old 15-11-2010, 16:07   #24   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Probeer me nu eens te beperken tot Divinity2. Want als ik aan de mp van COD ga beginnen blijft dat ook weer liggen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2010, 16:14   #25   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Nog altijd Doom. Den allereerste dan op Xbox Arcade. Geniaal spel eigenlijk. Ongelofelijk hoe relevant die shit nog is, simpele maar leuke gameplay, en helemaal niet gemakkelijk Episode 4 nu begonnen.

Straks ook ne keer terug verder doen met Mirror's Edge. Geniaal spel.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2010, 22:57   #26   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
Mass Effect, ondertussen wat vertrouwd met dat ruimtereizen.
Old 26-11-2010, 10:17   #27   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Lara Croft: Guardian of Light nu en dan. Leuke shit. Heb Underworld en dien ander (Legends?) al eeuwen op mijn Steam games staan maar nooit uitgeprobeerd. GoL draait nog net op mijn laptop en is al een hoop meer fun in top-down view + speer werp spam.

Net weer begonnen aan Company of Heroes Online nu mijn internet connectie wat stabieler is. Draait goed op low settings maar het gaat een probleem worden om mee te kunnen spelen met mijn CoH vrienden in deze timezone.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2010, 16:22   #28   link
PearlChoco
Senior Member

PearlChoco's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Nog altijd Doom. Den allereerste dan op Xbox Arcade. Geniaal spel eigenlijk. Ongelofelijk hoe relevant die shit nog is, simpele maar leuke gameplay, en helemaal niet gemakkelijk Episode 4 nu begonnen.

Straks ook ne keer terug verder doen met Mirror's Edge. Geniaal spel.
Tiens heeft dat 4 episodes? Altijd gedacht dat het er 3 waren.
PearlChoco is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2010, 16:27   #29   link
Exodus
Muziek en shit

Exodus's Avatar

Starcraft 2 / wow / L4D2 / Sniper : Ghost warrior

In mooie balans
Exodus is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2010, 19:18   #30   link
Serpico6
Junior Member

Gran Turismo 5 en NFS Hot Persuit, op Playstation 3.
Je mag mij ook altijd toevoegen op PSN, PSN id: Serpico6
Serpico6 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2010, 00:04   #31   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
Na mass effect, mass effect 2. Je teamleden hebben zo elk hun eigen (vloekend) karakter. Jammer dat die unlimited ammo weg is en er saaie planeetscanning tussen zit.
Old 27-11-2010, 00:32   #32   link
Wapi
Stainboy

Wapi's Avatar

Send a message via MSN to Wapi
Epic Mickey. Teleurstellend
Old 27-11-2010, 01:08   #33   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Gran Turi monopoliseert de speeltijd nogal.
Old 27-11-2010, 09:47   #34   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Flyby View Post
Na mass effect, mass effect 2. Je teamleden hebben zo elk hun eigen (vloekend) karakter. Jammer dat die unlimited ammo weg is en er saaie planeetscanning tussen zit.
Ook eindelijk mee begonnen. Nog maar uur of 8 bezig, maar vind het alleszins zeer waardige opvolger voor de vorige. Unlimited ammo die weg is, vind ik nu niet direct zo een probleem. Zorgt ervoor dat ik wat meer van mijn verschillende wapens door elkaar gebruik en meer moet nadenken bij combat. Combat vind ik ook wel beter geworden, heb meer het gevoel dat mijn wapens echte punch deliveren ipv dat ze piewpiewpiew doen .

Wat ik wel jammer vind, is dat alle wapens en items zijn verdwenen. Ge hebt wel nog verschillende pistols/assault rifles, maar op het eerste zicht is elke die ge vindt een upgrade van de vorige, waardoor ge nooit echt moet zien welke ge equipped, want ze zijn toch altijd beter.

Sidequests/assignments zijn precies ook een stuk beter, nog maar 1 of 2 planeten gedaan zo, maar tis tenminste niet stom rondrijden met een mako, 1 kamer clearen en klaar zijn. Ze zijn kort, maar er zit wat meer verhaal in dan in de eerste.

Nuja, al bij al vind ik dat het RPG element wat teveel heeft moeten wijken qua items enzo, maar de verbeteringen zijn wel de moeite waard. Heb ook de indruk dat deze een stuk langer gaat duren zonder saai te worden. Eerste had ik op 13 uur uit, zonder de sidemissies te doen, zit nu aan 8 uur en net op weg naar de het 3de teamlid da je in het begin moet zoeken, dus nog ver niets van het verhaal gezien...
Robin is offline   Reply With Quote
Old 28-11-2010, 10:38   #35   link
PearlChoco
Senior Member

PearlChoco's Avatar

Voor't eerst begonnen met Alpha Protocol en zit nu in de 2de regio. Damn wat een ongelofelijk goed spel. Zit nog helemaal niet ver, maar krijg voor't eerst sinds jaren opnieuw Deus Ex vibes. Als het spel zo verdergaat wordt dit mijn grote GOTY kandidaat.
Old 28-11-2010, 12:16   #36   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Na Jagged Alliance 2 en Jagged Alliance 2: Unfinished Business, nu met JA2 1.13 bezig. Hatsikidee, ik vond de officiële versie al overweldigend in het begin, deze total mod doet daar nog een heerlijke schep bovenop. Het verhaal en veel van de artwork is hetzelfde gebleven, maar op alle andere vlakken is het gigantisch verbeterd.
Een mooi staaltje van PC gaming awesomeness.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2010, 11:03   #37   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Een mix van World of Warcraft en Gran Turismo 5

Quote:
Originally Posted by PearlChoco View Post
Voor't eerst begonnen met Alpha Protocol en zit nu in de 2de regio. Damn wat een ongelofelijk goed spel.
Ik vond het eigenlijk ook best een goed spel, heeft wat onvolmaaktheden, maar die overstijgen het plezier niet.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung Smart LED-TV 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subwoofer, Onkyo TX-DS787 THX Receiver
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Lenovo Phab 2 Pro
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2010, 13:49   #38   link
PearlChoco
Senior Member

PearlChoco's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Een mix van World of Warcraft en Gran Turismo 5

Ik vond het eigenlijk ook best een goed spel, heeft wat onvolmaaktheden, maar die overstijgen het plezier niet.
Idd, er zijn heel wat punten van kritiek mogelijk, maar de kern van het spel is tot nu toe echt subliem en op vele vlakken vernieuwend.
Jammer dat er geen AP2 zal komen, want als hier wat meer geld en tijd was ingestoken had het een echte klassieker kunnen worden.
Old 29-11-2010, 14:12   #39   link
KingSix
Senior Member

KingSix's Avatar

Arcanum aan't installeren. Enige mods/patches etc.. aanbevolen?

JefPet?
KingSix is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2010, 14:59   #40   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

check de thread van de BG2 run

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules