Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 29-11-2010, 15:51   #41   link
KingSix
Senior Member

KingSix's Avatar

Jama das toch BG?
KingSix is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2010, 17:24   #42   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

er staan paar posts over arcanum in op p3.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2010, 18:49   #43   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by KingSix View Post
Arcanum aan't installeren. Enige mods/patches etc.. aanbevolen?

JefPet?
http://www.megaupload.com/?d=9I9TIFKL
CSM is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2010, 10:17   #44   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Lara Croft: Guardian of light. Was nog aant twijfelen tijdens steam sales (was mijn duurste aankoop) maar dit spel is zijn geld echt waard. Heerlijke co-op!
Styn is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2010, 18:31   #45   link
Blowiieh.
Senior Member

F1 2010. Leuke game! Die F1 regels waren wel even wennen: snelste lap rijden en vervolgens iemand anders van de baan rijden = 5 plaatsen zakken en van die dingen.
Ook handig dat die replay-toestanden zoals in Grid erbij zitten. Niets zo irri als in de laatste bocht van de laatste lap tegen een muur knallen en 30 min. racen om zeep helpen..
Blowiieh. is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2010, 06:51   #46   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

AI War: Fleet Command => nog maar klein tipje van de ijsberg gezien.

SupCom 2 Infinite War Battle Pack => zalige nieuwe eenheden, Jackhammer (mini-Big Bertha als het ware) en Nuke Redirector zijn de favorieten. Maps mogen er ook zijn. Spijtig dat deze DLC de community splitst.

Last edited by Ryuken; 06-12-2010 at 06:56.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2010, 16:00   #47   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Red Faction: Guerrilla op 360. Aangenaam verrast. Twas gelijk maar 15 EUR dus ik kon niet misgaan, maar het is een ferm gameke. Ziet er best goed uit, leuk sfeerke, en alles naar de klote helpen is fun En dingen collecten (minen en shit) ook

FFX ook af en toe er nog is tussendoor. Maar kzit vast bij Seymour Flux kzal nog maar wa gaan levelen zeker. Blijft wel een bere spel.

FFXIII paar dagen geleden nog eens gestart. Spreekt me echt voor geen meter aan. Knappe gfx, dat wel, maar ik weet nog niet of ik het combat systeem nu goed vind of niet. Ik zit in Pulse en ik ben ongelofelijk verveeld. Kzal het nog wat laten rijpen en later verder doen. Iig één van de zwakske FF's die ik al heb gespeeld. Het feit dan 3/4de van het spel een tutorial is, helpt er ook niet aan.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2010, 19:40   #48   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Ilomilo in co-op met de vriendin, erg leuk spelletje, soms serieus wat nadenken, maar vreselijk chill om te spelen. Ook mooi uitgewerkt in coop, je kan altijd maar 1 mannetje besturen, maar terwijl de ander bezig is, kan jij zoeken naar shit in de achtergrond, aanwijzingen geven en muziekjes maken, en elk level moeten ilo en milo elk evenveel doen. En het ziet er zo vreselijk leuk uit:

Verder ook Borderlands in coop met haar. Nogal serieus wennen aan de controller en ze heeft al iets tegen shooters, maar het rpg-elementje spreekt haar er wel in aan. En erg tof in coop, had enkel sp gespeeld tot nu toe. Wel veel doodgaan.

En dan ook nog Splinter Cell: Conviction. Mja, soms vind ik het vreselijk cool, maar soms weet ik niet echt wat het spel wil zijn. Ik wil het spelen zoals de vroegere splinter cells, zo stealth mogelijk en voorbij dingen sluipen enzo, maar precies is het toch veel meer action-oriented. Meestal stealthkill ik er een paar en plots moet ge beginnen sprayen. Als er dan nog van die gasten met helmen bijkomen die ge niet kunt one-kill headshotten ist al helemaal om zeep. Ondervragingen zijn wel cool .
Robin is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2010, 20:36   #49   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
Mass effect 1 & 2 als minder welgezinde
Old 18-12-2010, 16:18   #50   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Red Dead Redemption multiplayer nadat ik het een paar maand had uitgeleend aan een maat. Man, wat een zalig spel toch. Die co-op missies zijn ook dikke fun en vrij afwisselend. RDR is toch echt één van mijn meest favo games ooit. blij dat ik het terug heb.

Verder speel ik ook veel teveel Wow...
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2010, 12:36   #51   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Kane and Lynch 2 nog eens kans gegeven. Begrijp eigenlijk niet waarom dit spel zoveel kritiek kreeg. Is echt wel leuke 3rd person shooter. Zit bijna aan einde dus niet bepaald lang en het geschiet is zodanig intens dat je na halfuur wel even naar adem moet happen maar dat is net sterkte van dit spel. Voor de 10 euro die het nu nog kost zeker eens proberen. Gfx zijn ook enorm knap imo.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2010, 16:29   #52   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Kane and Lynch 2 nog eens kans gegeven. Begrijp eigenlijk niet waarom dit spel zoveel kritiek kreeg.
Idd, ik vind het een bijzonder origineel spel, die reality-tv-docu-stijl presentatie was echt af. Gewoon een Jerry Bruckheimer knalwerk, niets meer, niets minder. Online multiplayer is trouwens ook een dikke aanrader!
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung Smart LED-TV 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subwoofer, Onkyo TX-DS787 THX Receiver
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Lenovo Phab 2 Pro
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2010, 19:24   #53   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

GT5 uiteraard, al is het laatste paar dagen meer B- dan A-spec, gisteravond met homie ook heel stuk die Lara Croft zitten spelen, van het betere co-op werk, wist wel dat het goede kritieken kreeg enal, maar dat het zo vlot zou spelen met twee, beter dan ik had gedacht... En cheap, nice!

Op de DS Pokémon Ranger: Guardian Signs, dat ik me zo kan amuseren met een zo mogelijk nog kinderachtigere spin-off dan de main games... Ik zou me er bijna voor gaan schamen, bijna, want uiteraard doen we dat helemaal niet, Ukelele Pichu is retecool. SoulSilver steekt af en toe ook nog op, kwestie van m'n plantjes water te geven en laatste paar legendaries nog te pakken voor we eens naar het echte einde vertrekken.
Old 29-12-2010, 10:18   #54   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Kane and Lynch 2 nog eens kans gegeven. Begrijp eigenlijk niet waarom dit spel zoveel kritiek kreeg. Is echt wel leuke 3rd person shooter. Zit bijna aan einde dus niet bepaald lang en het geschiet is zodanig intens dat je na halfuur wel even naar adem moet happen maar dat is net sterkte van dit spel. Voor de 10 euro die het nu nog kost zeker eens proberen. Gfx zijn ook enorm knap imo.
Ben ook nog aan het twijfelen. De eerste kreeg ook veel kritiek en ik vond die nochtans ook enorm plezant. Ok, buiten de laatste levels dan, die staken nogal tegen.
Old 29-12-2010, 18:09   #55   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Kheb de eerste voor een paar euro meegepikt tijdens de vorige Steam sales.
Het was superkort, maar best ok.

K&L 2 voor 4.99€ op Steam nu
Old 29-12-2010, 18:13   #56   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

BioShock 2

mooi maar saai
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2011, 22:54   #57   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Assassin's creed 2. Ik vond de eerste al echt goed, maar mooi dat er nu meer afwisseling inzit. Erg cool spel, goed verhaal, veel te doen. Enkel zijn de controls soms tricky. Zo spijtig als je op het punt staat een coole ninja kill te doen en je botst gewoon tegen je doelwit gelijk een lomp kieken
Old 04-01-2011, 12:16   #58   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Ben me aan het amuseren met Alan Wake, toch wel een kolfje naar mijn hand. Knappe storytelling en vooral zalige sfeer vind ik.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung Smart LED-TV 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subwoofer, Onkyo TX-DS787 THX Receiver
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Lenovo Phab 2 Pro
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2011, 16:19   #59   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2011, 16:28   #60   link
magarana
Dt foutenmaker

magarana's Avatar

left 4 dead 2, tijdens de steamsales gekocht, eb wel aardig wa games nu. Khoop dak ze tege volgende kerst allemaal gespeeld eb gekrege
magarana is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules