![]() |
![]() |
#2302 link |
Oh no
|
ik ben ergens in een stuk geraakt waar er veel winkels en appartementen waren, soort aziatisch sfeertje, na praag
wellicht maar 10% van de game gezien, was het dan al beu ![]()
![]() |
#2303 link |
lijkkist
|
De eerste was wel pakken meeslepender dan de deze. De enige missie die iet of wat uitdagend was, was meteen ook de laatste -_-
![]() |
#2304 link |
Zetelliberaal
|
Dishonored 2.
Leuke Sandbox. Echter heel dat chaos systeem om te zien of het een good of evil ending is trekt inhoudelijk nergens op. In de voorlaatste zone krijg je als speler te zien hoe de rijken ter amusement personeel aan een grote schietschijf hebben vastgebonden en als 'sport' erop schieten. Echter als jij als speler deze civilians en de medeplichtige guards dood krijg je het evil ending. 'Emily the butcher' ![]() Voor de rest dikke aanrader.
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. Last edited by LukeSoloSalade; 10-05-2017 at 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2305 link | |
Senior Member
|
Quote:
FOR REAL!? ![]() Vind Ryuji wel nog cool, tis gewoon niet de meest snuggeren van den hoop. Hoe lang over gedaan trouwens? Bijna 80u ver hier.
![]() |
![]() |
#2306 link |
Senior Member
|
Iets van een 90 uren. Wel van de eerste keer de true ending unlockt. Geen idee wat ik gedaan had om dat vrij te spelen, dus dat achteraf eens online opgezocht. Is blijkbaar doodsimpel om dat te unlocken en moet al echt bewust verkeerd of ongeďnteresseerd spelen om dat te verkloten.
Was bij Persona 4 toch wel moeilijker. ![]() Ga die wel nog eens herspelen in de toekomst. Eens uitgespeeld neemt ge zeer veel mee naar new game+, waardoor dat de moeite maakt om te herspelen. En bovendien moet ik alle social links nog eens op lv10 krijgen, is mij nu niet gelukt.
PSN + Xbox Live + Nintendo Id: Fallschirm 3DS: 4167-4649-2965 Last edited by Fallschirmjaeger; 11-05-2017 at 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2307 link |
Senior Member
|
Dying Light op PS4. Echt wel goed spel eigenlijk. Zoals ik al eens eerder zei, Dead Island was al leutig indertijd, maar dit steekt er wel torenhoog bovenuit op alle vlakken.
Binnenkort eens die Following expansion spelen, maar denk dat ik nu even wat anders ga spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2310 link | |
lijkkist
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#2312 link | |
Welingelichte bron
|
Quote:
Vond het de 20€ wel waard achteraf ![]()
![]() |
![]() |
#2313 link |
Integrated Amplifier
|
Tiny & Big: Grandpa's Leftovers
http://www.blackpants.de/project-tiny-big/ ![]() Super kort (op een goede 3 uur ben je er door) maar ZO leuk. Echt heel toffe gameplay mechanics. En mooie grafische stijl & heel lollig ook.
![]() |
#2316 link |
Serious Member
|
Ivm Nieker's post nog eens aan Limbo begonnen. Vond dat fantastisch maar op een punt waar ik écht niet meer verder kon gestopt. Had dan ook een probleem met mijn PC en uiteindelijk 2-3 jaar niet meer gespeeld.
Vandaag terug begonnen en zat natuurlijk op hetzelfde moeilijke punt. (Lang leve steam online saves) Eén oplossing: YouTube playtrough. Ik begin te zoeken en te zoeken waar ik zit in die playthrough maar vind het niet. Voor de zot klik ik op het einde... ik zat op letterlijk 1 (EEN) probleem van het einde. Uitgespeeld op een minuut!!! Had ik dat geweten... Qua diepgang heeft dat spel wel wat. Ik denk dat ze gestorven zijn in een auto ongeluk omwille van dat einde. Zalige game wel. Inside komt hier zéker binnen. Last edited by Dodgy; 05-06-2017 at 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2319 link |
Datanuke.be
|
Merci voor de spoilers
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|