Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Fotografie

Reply

Thread Tools
Old 20-04-2011, 08:40   #81   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Hier zitten geen blinden, hier is Epo een eenzame trol. .(
Old 18-04-2016, 10:26   #82   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

necro-thread:

Wij trouwen in september en de 2 fotografen die ik in gedachten had, kunnen niet 
De vriendin heeft een kennis ‘die wel eens wat foto’s neemt van trouws’, maar van die kwaliteit ben ik niet echt overtuigd.

Hebben jullie nog recente en betaalbare aanraders rond het Antwerpse?
Ik snap dat die dag en vooral de nabewerking veel tijd (en kennis) kost, maar 1.500 eur vind ik wel wat gortig 
Old 18-04-2016, 10:36   #83   link
hung
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
necro-thread:

Wij trouwen in september en de 2 fotografen die ik in gedachten had, kunnen niet 
De vriendin heeft een kennis ‘die wel eens wat foto’s neemt van trouws’, maar van die kwaliteit ben ik niet echt overtuigd.

Hebben jullie nog recente en betaalbare aanraders rond het Antwerpse?
Ik snap dat die dag en vooral de nabewerking veel tijd (en kennis) kost, maar 1.500 eur vind ik wel wat gortig 

Oei, ik ben koning gortig dan

Amai, ik zie rechtsboven: last visited 20 april 2011! Deze thread is nog van de oertijd. En ik was er nog op inschreven.

Ik zou je met plezier helpen met aanbevelingen, maar ik ken helaas geen fotografen die heel de dag fotograferen voor minder dan 1500 euro.
Zelf heb ik helaas ook geen week-ends meer vrij dit jaar.

Maar je hebt nog veel tijd dus ik kan mij niet inbeelden dat je niemand gaat vinden.
Just keep in mind: If you pay peanuts, you get monkeys! :D
Succes!
hung is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2016, 10:39   #84   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Wie spreekt er over de hele dag?

Ceremonie op het gemeentehuis + shoot. De rest van de middag is eten en drinken, daar moeten niet echt foto's van zijn. De reden waarom ik iemand van het Antwerpse zoek, is omdat ik dan wil vragen om s avonds ook nog even op het feest langs te komen.
Dan is 1.500 voor alleen foto's toch veel geld, of ben ik daar te naief in?

Last edited by Turtle; 18-04-2016 at 10:43.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2016, 10:58   #85   link
hung
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Wie spreekt er over de hele dag?

Ceremonie op het gemeentehuis + shoot. De rest van de middag is eten en drinken, daar moeten niet echt foto's van zijn. De reden waarom ik iemand van het Antwerpse zoek, is omdat ik dan wil vragen om s avonds ook nog even op het feest langs te komen.
Dan is 1.500 voor alleen foto's toch veel geld?
Hey Turtle,

Ik heb er niet van mogen uitgaan dat je iemand zocht voor heel de dag. Ik ben zelf huwelijksfotograaf. En ik zou niet gereageerd hebben indien ik niet toevallig ingeschreven was op deze thread. Je bent deze thread echt wel ver onder het stof gaan zoeken

Vermits ik zelf huwelijksfotograaf ben is al hetgeen ik zeg "biased". Maar ik ga je toch mijn eerlijke mening geven Ik heb niets te verkopen dus hopelijk draagt het zijn steentje bij.

We zijn zelf ook getrouwd, voordat ik zelf fotograaf was. En ik moest ook geen foto's hebben van de voorbereiding, e.d. Enkel al het formele was belangrijk en uiteraard de fotoshoot. Net zoals je zelf aanhaalt. Nu jaren later heb ik spijt dat ik geen foto's heb van al die andere mooie momenten. Ik kon besparen op de huwelijkstaart, of kiezen voor cava ipv champagne. Maar ik heb gekozen om te besparen op fotografie. De taart is opgegeten en we hebben genoten van de drank.

Wij mannen denken heel anders over foto's dan vrouwen. Ik zou de keuze van fotograaf overlaten aan de vrouw tenzij zij daar geen/weinig belang aan hecht. Er zijn fotografen van een paar honderd euro tot een paar duizend euro. Voor ieder wat wils. Hoe meer geld je uitgeeft, hoe beter de kwaliteit gaat zijn. Dat is uiteraard kort door de bocht. Want uiteraard gaan er goede fotografen zijn die niet veel geld vragen. Maar laten we eerlijk zijn, die zijn heel schaars en van zodra ze beseffen dat ze goed zijn en meer kunnen vragen dan gaan ze dat doen. De kunst is om ze te vinden voordat ze weten dat ze goed zijn

Probeer je licht eens op te steken bij foto fora. Daar zitten vaak hidden gems, amateurs die goed zijn en wel graag een centje bijverdienen. Of wie weten zitten er hier ook wel.

Succes met de zoektocht!
hung is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2016, 14:43   #86   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

www.thomasgeuens.be
Old 19-04-2016, 11:18   #87   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Onze huwelijksfotograaf was ook belachelijk duur, zeker omdat na het betalen voor het fotograferen hij nog eens 400€ vroeg voor de eigenlijke foto's op dvd. Dus die eerste betaling was gewoon voor de uren werk en leverde nog niets op.

Uiteindelijk 1600€ betaald voor 4uurtjes fotograferen tijdens huwelijk en 2 uurtjes verlovingsreportage + Dvd en fotoboek.

Wel zeer content van het resultaat. Dus dat viel wel mee.

Pm voor de fotograaf
Old 24-04-2016, 22:56   #88   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
http://noortjepalmers.be/ > Als fotografe gezien op de trouw van vrienden, en die was geweldig. Het was heel duidelijk dat ze haar job ontzettend graag doet want ze straalt gewoon plezier uit terwijl ze het doet.

Foto's zijn uiteraard ook prachtig van die trouw, ze weet wat ze doet.
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2016, 01:57   #89   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

http://gopics.be/ kan ik enkel maar aanraden. Toffe kerel, weet waar hij mee bezig is en voor zover ik mij herinner niet al te duur.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2016, 07:33   #90   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by Awoujol View Post
http://gopics.be/ kan ik enkel maar aanraden. Toffe kerel, weet waar hij mee bezig is en voor zover ik mij herinner niet al te duur.
Mooie site! Foto's vind ik eerlijk gezegd maar zozo.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Fotografie

Thread Tools

Posting Rules