Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 19-12-2014, 16:14   #3221   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Ja, keihard. Fiks dat testament al maar.
Old 19-12-2014, 16:18   #3222   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Quote:
Originally Posted by CyberMonkey View Post
zat een vijs in mijn band. Langsgeweest bij bandencentrale, die heeft dat voor vijftien euro hersteld met een stuk schoenveter ofzo.
Ga ik nu een klapband krijgen op de autostrade?
Nope, zelf al ooit voorgehad en zij hebben die hersteld. Bij elke keer dat je die erop zet of eraf haalt (bij een bandenwissel) laten controleren. Zou geen problemen moeten geven.
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2014, 16:26   #3223   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Schoenveters plaatsen gaat sneller en is goedkoper. Wiel van de auto halen, vijs er uit, veter er in, toesmelten. Is VERBOTEN aangezien af en toe die veters los komen.
De goede manier is de band van het wiel halen, vijs er uit, opkuisen, en een champignon er in. De brede kop van de champignon zit aan de binnenkant gelijmd dus kan niet loskomen. Heb het op een eigen band eens kunnen doen in de avondles. Na een paar pogingen toch gelukt.

Nu, in alle realiteit: bij motorfietsen worden er ook aan de lopende band veters gebruikt, omdat enkel wat oldtimer trike toestanden een reservewiel hebben. De verpakking zegt niet sneller dan 50km/u ofzo te rijden, maar als je in het begin frequent het wiel en de bandenspanning bekijkt, dan kun je toch wel voortbollen, 120 doen op de autostrade, en dan een champignon laten plaatsen wanneer het wat beter uitkomt. Sommigen rijden gewoon door en laten de veter zitten.
Old 20-12-2014, 13:30   #3224   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Net naar BMW geweest voor offerte BMW 5 en X3. Soloncondities zijn tip top, zeker op de 5... maar liefst 9000 euro korting

volgende week gaat de madam testrijden. ik hoop dat ze de 5 kiest en niet de X3 want dat vind ik maar een lelijk gedrocht
Old 20-12-2014, 15:05   #3225   link
Pistons
Space cowboy

Pistons's Avatar

Send a message via MSN to Pistons
5 serie met M Pack hoop ik ?
Pistons is offline   Reply With Quote
Old 20-12-2014, 16:07   #3226   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

518d met m-pack en verder geen opties =)
Old 20-12-2014, 16:26   #3227   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

One of sporty aesthetics’ finest hours: the optional M Sport package presents the future-orientated dynamics of the BMW 5 Series Sedan at their most energetic.

Exclusive equipment details create visual exclamation marks while the M Sport suspension* streamlines driving dynamics and improves performance. The exterior components of the M Aerodynamics package reinforce the sporty appearance of the BMW 5 Series Sedan. Powerful air inlets give the flow-optimised front apron more presence. Side skirts with additional contour lines sharpen the vehicle profile; this is perfectly rounded off by the rear apron with exhaust pipe finishers in Dark Chrome and a striking diffusor in Dark Shadow metallic, which increases the contact pressure at high speeds. You have the choice between two M light-alloy wheels in Double-spoke style: the 18-inch 613 M or the 19-inch 351 M.

As soon as you open the door, the M door sill finisher with chrome inserts and the M logo draws your gaze in to the interior of the M Sport package, where further exciting features await. The Sport seats are covered in an exclusive cloth/Alcantara combination Grey Shadow/Anthracite with the M look (optionally available as comfort seats for driver and front passenger in Dakota leather, black Nappa leather with exclusive stitching or BMW Individual leather). In the cockpit, the M multifunction steering wheel fits perfectly in the hand and allows the driver complete control. The interior trim strip, e.g. in Aluminium Hexagon and the BMW Individual headliner Anthracite add an athletic note.

ik zoek nog iets waardoor het sneller rijdt
CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 20-12-2014, 19:12   #3228   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

ja teus, heb zelfs gevraagd of ze niet speciaal een 514 konden maken
Old 20-12-2014, 19:27   #3229   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by CyberMonkey View Post
ik zoek nog iets waardoor het sneller rijdt
spoilers, xenon lichten van 10 000K, getinte ruiten

Quote:
Originally Posted by Vantham View Post
ja teus, heb zelfs gevraagd of ze niet speciaal een 514 konden maken
Old 02-01-2015, 13:39   #3230   link
murda
كنت جوجل ترجمته

murda's Avatar

Ik ben van plan mijn Skoda Octavia Green Line 2011 1.6CRDTI (53000 KM) te verkopen.(Navi,ESP,Cruise,...)
Zou ik dit laten overkopen door een handelaar of zelf verkopen? Ik had er nog graag 13.000€ voor gehad.

Ik heb mijn oog laten vallen op de volgende modellen.

- Audi A4 Avant 2010 - 63 000 km - KLIK - 18.700€
- Audi A6 Avant 2010 - 12 0000 km - KLIK - 15.000€

De A4 lijkt me een 'nieuwere' wagen en mijn voorkeur gaat uit naar deze wagen gezien de KM stand.
Dan moet ik nog wel een opleg doen van 7000€ en dan begint ne mens zoals ik wel te twijfelen
Old 04-01-2015, 16:37   #3231   link
murda
كنت جوجل ترجمته

murda's Avatar

Beide wagens waren leasewagens en ze vertoonden hier en daar wel wat gebruiksporen.
Die A4 had meer gebruiksporen dan die A6.

Eerst met de A6 gereden en daarna met de A4. A4 was sportiever en harder afgeveerd.
Wat me wel stoorde dat de A4 geen servotronic had. Wel een afknapper want ik voelde me net terug in mijn Jetta van 1988.
Old 04-01-2015, 17:08   #3232   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

het is nog altijd een elektrische servo hoor. ouwe jetta is een hydraulische servo.
laat je niet mispakken door de vering. het blijven grote logge zware FWD's. harde vering kan het bootgevoel verminderen en je de indruk geven dat de auto sportief is, sportief is het allerminst
Old 05-01-2015, 16:08   #3233   link
Cit
College dropout

Cit's Avatar

Send a message via MSN to Cit
http://www.2dehands.be/autos/nissan/...217483370.html

^^
Old 05-01-2015, 17:31   #3234   link
Intred
Senior Member

Intred's Avatar

Murda, ga voor de A6 maar neem dan tenminste eentje met mooie opties (xenon, leer, zetelverwarming en automaat: een must voor een wagen van dit kaliber imo):

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...src=st|s,sr,as

Is wel een pre-facelift maar enkel aan de mistlampen en achterlichten zie je dat bij een A6 avant (ook aan de koplampen met ledlampen mocht die Beerens A6 xenons hebben).

Last edited by Intred; 05-01-2015 at 17:38.
Intred is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2015, 22:13   #3235   link
walter leever
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Intred View Post
Murda, ga voor de A6 maar neem dan tenminste eentje met mooie opties (xenon, leer, zetelverwarming en automaat: een must voor een wagen van dit kaliber imo):

Is wel een pre-facelift maar enkel aan de mistlampen en achterlichten zie je dat bij een A6 avant (ook aan de koplampen met ledlampen mocht die Beerens A6 xenons hebben).
Vindt ik toch erg veel geld voor eentje uit 2007(maar zal wel zijn omdat 't Audi is zeker,dan mag 't wat meer kosten)

Toen ik mijn auto kocht,nu zo'n kleine 4 jaar geleden(uit 2008,was ie in verhouding goedkoper,maar is ook zwaarder,zal er ook wel voor een deel tussen zitten)3 jaar oud en 18.5K euries.

Last edited by walter leever; 05-01-2015 at 22:17.
walter leever is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2015, 22:17   #3236   link
murda
كنت جوجل ترجمته

murda's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
het is nog altijd een elektrische servo hoor. ouwe jetta is een hydraulische servo.
laat je niet mispakken door de vering. het blijven grote logge zware FWD's. harde vering kan het bootgevoel verminderen en je de indruk geven dat de auto sportief is, sportief is het allerminst
Mijn Jetta had geen servo. Die A4 wel, maar met de 'handpalm' parkeren kan je niet zonder servotronic.

Quote:
Originally Posted by Intred View Post

Mhh automaat. Zijn die niet gevoelig bij Audi?
Ben wel van plan voor een A6 te nemen full option maar een handgeschakelde.
Old 08-01-2015, 16:35   #3237   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Auto binnen voor onderhoud, brengen ze me een gatlelijke 5 GT als vervangwagen. Dat opzich is niet zo'n probleem, maar dat ding heeft Z-platen, en ik moet morgen in Luxemburg zijn. Te riskeren, of kan ik best de A4 van mijn vriendin nemen?
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2015, 19:10   #3238   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

ZZ strikt verboden in het buitenland
Z-plaat nog te riskeren, als je garagist akkoord is.
Old 08-01-2015, 20:50   #3239   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
1-ZAx-xxx

Ik neem wel een andere wagen. Rij liever met een comfortabele A4 dan met die 520D GT anyways, dat ding heeft verbazend weinig baangevoel. En ondanks het grotere vermogen (180PK) voelt die trager aan.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2015, 06:12   #3240   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Moet ook zowat de meest onnozele wagen op de baan zijn op dit moment.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules