Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 23-06-2011, 13:04   #61   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

jammer, dat heb ik vorige week weggesmeten, anders mocht je't hebben
Old 23-06-2011, 13:42   #62   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheAccountant View Post
jammer, dat heb ik vorige week weggesmeten, anders mocht je't hebben
En is dat wat veilig/deftig?
Talos is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2011, 14:20   #63   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

bwa ja, 140 is mss wat risky, maar 120 gaat wel degelijk. Ik had ook altijd schrik dat dat eraf zou vliegen, maar dat blijft wel hangen. Het zal wel beter pakken op zo'n monovolume. ik heb dat jaren geleden gebruikt op men Golf V en dan hangt dat een pak schuiner
Old 23-06-2011, 14:25   #64   link
Magnum_
.

Magnum_'s Avatar

Ik heb zo'n thule clipon gehad. Heb het maar enkele malen gebruikt, aangezien het risico op krassen in uw lak toch wel aanzienlijk is vind ik. Voor de rest wel zéér stevig spul, ge moet echt geen schrik hebben dat dat eraf valt ofzo.
Op mijn volgende leasewagen vraag ik sowieso wel een trekhaak, die fietsendragers zijn écht universeel. Die clipon's zijn maar met een lijst wagens compatibel, elk kofferdeksel is anders.
Magnum_ is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2011, 17:56   #65   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sloefke View Post
Fiets moet lukken, kleine koffer valt al bij al wel mee (is enkel in de breedte te krap naar mijn goesting).
Daar zit het hem net, er kan niet veel tippen aan mijn auto qua koffer, heel zeker niet in de breedte. Nu leg ik fiets op zijn zijde erin en heb ik nog over.
Old 23-06-2011, 18:03   #66   link
Stampie
Member

Quote:
Originally Posted by Magnum_ View Post
Ik heb zo'n thule clipon gehad. Heb het maar enkele malen gebruikt, aangezien het risico op krassen in uw lak toch wel aanzienlijk is vind ik. Voor de rest wel zéér stevig spul, ge moet echt geen schrik hebben dat dat eraf valt ofzo.
Op mijn volgende leasewagen vraag ik sowieso wel een trekhaak, die fietsendragers zijn écht universeel. Die clipon's zijn maar met een lijst wagens compatibel, elk kofferdeksel is anders.
stukskes rubber van een binnenband(fiets) tussen de lak en haken steken. Blijft goed zitten en geen krassen.
Stampie is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2011, 19:25   #67   link
Magnum_
.

Magnum_'s Avatar

Heb ik gedaan. En eerst alles afgeplakt met transparante folie. En toch is het onvermijdelijk, bvb tijdens het plaatsen: je komt met die ijzeren haken al gauw even voorbij je kofferdeksel richting je dak, of je bumper Ik heb de mijne letterlijk 2x gebruikt, en nadien verkocht, omdat ik het té risicovol vond.
Het systeem op de trekhaak blijft het meest universele, én geen risico op lakschade, én automatisch heb je daar verlichting op en deftig zicht op uw nummerplaat, zonder uw fietsen tot boven het dak te steken. Die clipon dingen zijn enkel goed als een trekhaak écht geen optie is imho.
Magnum_ is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2011, 10:40   #68   link
Sloefke
Senior Member

Sloefke's Avatar

Quote:
Originally Posted by Roswell View Post
Daar zit het hem net, er kan niet veel tippen aan mijn auto qua koffer, heel zeker niet in de breedte. Nu leg ik fiets op zijn zijde erin en heb ik nog over.
Dat gaat moeilijk zijn, al kan ik de grootte van een fiets ten opzichte van die koffer niet zo goed inschatten. Zo'n opplooibare fiets moet wel lukken

123d confirmed voor volgende week donderdag, giggidygiggidy.
Sloefke is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2011, 16:46   #69   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Volgende firmawagen wordt waarschijnlijk toch geen Alfa 159
Te weinig opties in mijn budget (geen Bluetooth, e.d.), en zou dan maar een heel kale 159 zijn, met een 115 pk ECO motor. Dan zou er écht alleen stijl overblijven.

Na uitvoerig rondkijken bij allerlei merken, is eigenlijk Citroën dat er uitspringt qua design tegenwoordig. Dan was het ofwel de DS3 of C4 in mijn budget, en de DS3 is toch wel te klein.

Wellicht dus een heel goed uitgerust Business C4 met GPS en Bluetooth e.d.
In wit of hickory bruin, twijfelachtig!

Wit: http://i60.servimg.com/u/f60/16/30/74/73/dsc01113.jpg
Bruin: http://i69.servimg.com/u/f69/11/59/83/32/dsc01312.jpg

Ik vind dat bruin eigenlijk wel erg sjiek.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2011, 16:47   #70   link
Niels
Chav

Niels's Avatar

Zeker dat je dat bruin nog kan bestellen? Bij Peugeot was een gelijkaardig bruin (Brun Terre d'Ombre) enkele maanden geleden plots uit het gamma verdwenen, door de aardbeving in Fukushima.
Niels is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2011, 16:49   #71   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Bij de garage niks van gezegd, dus dat zal wel niet. Anders was het snel beslist, bleef er alleen nog wit over
Old 30-06-2011, 17:13   #72   link
richba5tard
Senior Member

richba5tard's Avatar

Da's idd wel mooi bruin. Wit zou ik echt niet nemen voor een C4, ziet er te bestelwagenwit uit.
richba5tard is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2011, 17:16   #73   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Nee, zou ik ook niet doen, dat bruin is knap jong.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2011, 17:49   #74   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Paar keer gehoord dat dat bruin te "oud" zou zijn voor ne gast van 24 jaar, maar ik denk toch dat ik dat ga kiezen. Dat maakt het zo meteen een auto van een klasse sjieker precies.
Old 30-06-2011, 17:51   #75   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

niets mis mee, bruine auto's zijn wijs. dat kleur kun je nemen als bedrijfswagen, zonder dat het iets saai wit/grijs/zwart moet zijn
Old 30-06-2011, 20:30   #76   link
Sloefke
Senior Member

Sloefke's Avatar

En 't is effectief de 123d geworden. Eerste keer optrekken op autostrade was waddafaaaaaaaaaaaak. In mum van tijd 140 zonder dat ik het doorhad, fameus vinnig bakske. Rijdt geweldig, zoals wel te verwachten was. Trekt alleen een beetje naar rechts precies, toch eens navragen of dat spel niet al een accidentje gehad heeft

Is wel weer duidelijk geval van pure motorpwnage te moeten hebben, qua comfort is het redelijk standaard. Geen GPS, geen foonkit, geen USB, stoffen zetels (wel heel goeie zetels, en mooi sportief afgewerkt). Koffer is ook belachelijk klein, net getest met opgeplooide buggy en die past er op één manier maar nét in :D

Soit, ik denk dat ik er mij wel wat mee ga amuseren, in afwachting van iets anders/definitiefs (?).

Picz:

Edit: ah ja, geluid van motor/banden op autostrade is zowat pulserend, als ge er op let is dat een beetje vervelend. Is dat zo bij die BMW's, ligt dat aan die runflats?
Old 30-06-2011, 20:36   #77   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Quote:
Trekt alleen een beetje naar rechts precies, toch eens navragen of dat spel niet al een accidentje gehad heeft
Dat kan mogelijks ook te wijten zijn aan slecht uitgelijnde wielen vooraan.

Anders best wel nice, maar is dat niet een stap achteruit tov de V50? Zeker met 2 kleine mannen.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2011, 20:38   #78   link
Sloefke
Senior Member

Sloefke's Avatar

Quote:
Originally Posted by DaHitch View Post
Anders best wel nice, maar is dat niet een stap achteruit tov de V50? Zeker met 2 kleine mannen.
Qua ruimte en comfortfuncties wel, qua rijervaring serieuze stap vooruit
Morgen weet ik hoe het zit met definitievere wagen, verwacht niet dat ik hiermee kan/mag/moet blijven rijden.
Old 30-06-2011, 21:31   #79   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Quote:
Is wel weer duidelijk geval van pure motorpwnage te moeten hebben, qua comfort is het redelijk standaard. Geen GPS, geen foonkit, geen USB, stoffen zetels (wel heel goeie zetels, en mooi sportief afgewerkt).
Aaaaaaaah, zo hoort het. Deftige moteur (aleja, you catch my drift), geen foefkes dat alles zwaarder maakt, en rijden maar

naar rechts trekken/pulserend geluid: banden & uitlijning eens laten nazien.
Old 01-07-2011, 23:38   #80   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Quote:
Originally Posted by richba5tard View Post
Da's idd wel mooi bruin. Wit zou ik echt niet nemen voor een C4, ziet er te bestelwagenwit uit.
Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Nee, zou ik ook niet doen, dat bruin is knap jong.
Quote:
Originally Posted by Teus View Post
niets mis mee, bruine auto's zijn wijs. dat kleur kun je nemen als bedrijfswagen, zonder dat het iets saai wit/grijs/zwart moet zijn
Vandaag bij een Citroën garage het bruin in levende lijven gezien. Superrr knap. Echt "trés chique". Dat wordt em, dus
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules