![]() |
![]() |
#61 link |
key forum member
|
![]() ja, was wel weer de moeite waard om te wachten tot iemand uitwees dat ik de laatste ben om iets dergelijk op te merken. ik vind de hele boel en het licht nogal raar, het lijkt me echt of de foto van die grote vrouw er gewoon is in geshopt. bovendien nog die rare zwarte rand bovenaan en gebrek aan gelijk welke referentie naar de straat zelf, creepy.
![]() |
#62 link | |
Ancien
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link | |
key forum member
|
Quote:
misschien een leuk idee maar dit is toch wel te banaal/belachelijk. en trouwens, manipulaties in straatfotografie? wat een loser. nee, echt waar, samen met fotojournalisme is manipulatie daarvan ronduit dégoutant.
![]() |
![]() |
#66 link |
Senior Member
|
Gezien de commotie die er hier ontstaan is heb ik ze ook maar eens bekeken
![]() Ik ben persoonlijk geen (echte) fan van straatfotografie maar hetgene dat ik hier heb gezien is voor mij alleen de bevestiging dat hij goed met photoshop overweg kan en dat hij niet zozeer een goede fotograaf is. En dat is nu eenmaal de basis, eerst deftige foto's maken en als je dat onder de knie hebt heb je eigenlijk geen photoshop meer nodig. Ik had ermee kunnen leven als ze dit een of andere kunstvorm of een eigentijdse kijk op het leven hadden genoemd. Maar als fotograaf kan het me geen bal boeien. Geef me dan maar de straatfotografie die Teus en Farah hier hebben gepost, die is tenminste eerlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 link |
Junior Member
|
Dag beste mensen!
Ik heb zelden zo'n plezier gehad aan een discussie over mijn foto's. ![]() Ik wou jullie even meedelen dat deze (en al mijn andere foto's) geen photoshopbeelden zijn!!! Natuurlijk gebruik ik photoshop om hier en daar wat aan te passen. Zoals het contrast of de curves... Maar knippen en plakken zoals jullie zeggen doe ik nooit. Teus, je had het mis! Denk eerst twee keer na voor je iemand een loser noemt. Het gevoel dat je krijgt van zo'n beslissende moment is ongelofelijk. Lang leve straatfotografie! ![]() groeten Last edited by Arturian; 22-08-2007 at 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link |
Junior Member
|
Het is eigenlijk een compliment dat sommigen zo overtuigd zijn dat het photoshop is. Het bewijst maar hoe moeilijk het is om zulke foto's te maken.
Teus, denk je dat deze foto ook PS is ? Ik verzeker je van niet. Standbeeld van Jacob Van Artevelde tijdens de Gentse Feesten 2006. ![]() Of deze foto van in Antwerpen. ![]() Hier zie je me trouwens wachten op het beslissende moment. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link | |
key forum member
|
Quote:
mm, toch wel leuk gecontroleerde tonaliteit met de oude man. anyway, atm zit ik door 20gieg fotos van de Jamboree te crunchen en steekt mijn frigo vol filmpjes om te ontwikkelen. (straatfotografie doe je op film, met zoekercamera's en zonder telelenzen etc). erg gegroepeerd zijn men straatfoto's niet, op Flickr host ik men straatfotografie. http://flickr.com/photos/91616712@N00/ 1e & 2e pagina wat zwart-wit van griekenland, vanaf pagina 6 begint de pret dan weer.
![]() |
![]() |
#78 link |
key forum member
|
jaa, cava hoor, alsof ik je niet zou geloven.
ik zou het kader bovenaan en links weglaten, en dan zo de vrouw er rechtsonder in laten wandelen. dan zou heel de bedoening minder "zweven" zoals nu, imo.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|