![]() |
![]() |
#81 link |
key forum member
|
we zaten daar met een viertal laptops en een desktop in de Belgische contingenttent waar ik minstens éénmaal per dag mijn kaartje ging afleveren en mijn batterij opladen, dagelijks backups op 2 USB HDDs. de DVD ploeg zat daar ook, die hadden een RAID5 unit mee om backups te nemen van de HDcams.
![]() |
#87 link |
Senior Member
|
Ok, dank aan Arturian om toelichting te geven en mijn excuses voor de photoshop beschuldiging
![]() Feit is dat straatftotgrafie niet echt mijn ding is dus vanaf nu onthoud ik mij van commentaar op straatfotografie ![]() Die commentaar houd ik dan achterwege voor macro en natuurfotografie :D (mijn Sigma 150mm F 2.8 EX DG HSM is besteld ^^) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 link |
key forum member
|
hier en daar wat HDR rommel, maar over het algemeen spectaculair licht en energieke sportfotos:
http://www.timtadder.com
![]() |
#93 link |
Senior Member
|
Arturian, echt erg knappe foto's en voor zover ik daar iets van ken zijn ze technisch perfect maar is de technische perfectie van functioneel/narratief belang.
Ik vind het evenwel volstrekt onzinnig om zulke een uitvoerige commentaar te geven op foto's die via internet getoond worden daar iedereen op zijn scherm thuis er andere kleur en contrast instellingen op nahoud.
![]() |
#95 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#97 link |
Work In Progress
|
vandaag naar tentoonstelling van stefan van fleteren in fotomuseum in a'pen geweest.
Mijn mond viel open. zo mooi.
![]() |
#99 link | |
Döner macht schöner
|
Quote:
http://www.stephanvanfleteren.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|