![]() |
![]() |
#61 link | |
key forum member
|
koenigsegg in snot gereden ter hoogte van fuhsrohre
http://www.autoevolution.com/news/ko...e-109561.html# net gelijk van de crash van het camaro prototype, waarschijnlijk een ernstig mankement Quote:
There is much killing to be done. Last edited by Teus; 18-07-2016 at 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link |
key forum member
|
goh. langs de ene kant valt een vangrail wel een pak beter mee dan een boom. en zo'n sportwagens hebben een stevige kooi rondom het interieurgedeelte.
langs de andere kant zijn sportwagens niet extreem compatibel met eender welke crashbescherming. al die dingen gaan in de weg zitten van een uitgesproken en compact design, en wegen enorm veel. afaik heeft lotus nog geprobeerd om de Elise te laten keuren door NCAP, maar dat viel nogal tegen.
![]() |
#64 link |
Serious Member
|
Ik zie daar geen zijwaartse airbags noch andere en aan die skids + rail te zien is die daar tegen 80+ kph tegen gevlogen. Zonder rolkooi was dit een geperste auto. De schok dat die gekregen heeft zal deftig geweest zijn.
Ga eind augustus de ring nog eens doen met de nieuwe Europa-Mustang. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 link |
PimpMeister
|
Zou daar ook wel is met een deftig machien willen rijden/meerijden.
Achja ![]()
![]() |
#67 link | |
key forum member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#69 link |
key forum member
|
nog geen touristenfahrt info beschikbaar voor december en verder?
http://www.nuerburgring.de/en/drives...dschleife.html
![]() |
#70 link |
Resident Curmudgeon
|
Gisteren terug een zwaar ongeval gebeurd op de Nordschleife, deze keer in Füchsrohre.
In totaal 11 auto's bij betrokken. Een McLaren had een oliespoor achtergelaten vanaf ongeveer halverwege tussen Aremberg en Füchsrohre, tot helemaal terug bovenaan. Enkele auto's zijn tegen de barrière of elkaar gebotst, anderen zijn kunnen stoppen. Sommigen van die laatste zijn dan, zo lijkt het toch, aangereden door aankomend verkeer aan volle snelheid. Ik was zelf aan de hoofdingang en ben na een uur gaan kijken omdat ik een idee wou hebben wanneer de ring misschien terug zou opengaan, ik wist enkel dat er iets gebeurd was, maar niet wat. Bovenaan Adenauer forst stonden 2 helikopters die gewonden aan het inladen waren terwijl ze aan het kermen waren van de pijn. :/ Een beetje verder naar beneden stonden dan een 8-tal vrij zwaar gehavende auto's waarvan 2 die de brandweer heeft moeten open knippen om de gewonden eruit te halen. Was echt geen aangenaam zicht. Mijn zin om nog een rondje te rijden was direct over, niet dat ik op dat moment dacht dat de ring nog zou open gaan die dag. Gelukkig geen doden, maar er is sprake van 4 zwaargewonden. Gezien de olie treft niemand die erbij betrokken was enige schuld, gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. ![]() http://www.bridgetogantry.com/mclare...urgring-early/
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
key forum member
|
fars, zag al een artikel passeren, maar nog geen video.
ik lees dat er direct een verzekeringsexpert werd gestuurd. alle rechtstreekse schuivers van de olie zijn voor de mclaren zijn verzekering, en wordt het ook verdeeld volgens welke auto tegen wie botste? bij een kettingbotsing van bvb 3 auto's komt ook niet alles op de verzekering van de auto die als eerste ergens op inreed. auto in de staart (3e) knalt tegen de middelste (2e), middelste ramt de eerste: verzekering van de tweede draait op voor de schade aan de eerste, de derde zijn verzekering betaalt voor de tweede.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|