![]() |
![]() |
#81 link | |
soy ninja
|
Quote:
![]() Kheb al gemerkt dat iedere class ongelooflijk sterk kan zijn. Dat is de balance die een goed game nodig heeft ![]()
![]() |
![]() |
#82 link |
soy ninja
|
En zo te zien spelen vele "arena pro's" uit WoW nu Hearthstone..
Na maanden lang arena's te grinden, zonder dat ze er het nut nog van inzagen maar het gewoon deden uit routine/verveling, hebben ze nu een nieuw speeltje gevonden om zich mee bezig te houden tot de volgende 'grote' titel uitkomt. Reckful (1 van de beste rogues, vroeger toch, vd wereld in 3v3) - http://www.twitch.tv/reckful/profile Snutz (1 van de beste warlocks vd wereld in 3v3) - http://www.twitch.tv/snutzy/profile (speelt zonder 1$ uit te geven en is ondertussen Diamondleague 1ster, de hoogste rating die ik al gezien heb) En de lijst wordt langer en langer van spelers. Onder andere ook al Chaox (vroegere ADC van TSM - Pro league of legends speler) zien spelen. Het zal niet lang duren voor Kungen, Athene, SivHD, ... en heel wat andere 'bekende' gamers op de Awesomeboat gaan springen ![]()
I will show you da wae Last edited by Bibastar; 20-08-2013 at 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link |
N°1 Music Spammer
|
Als MTG speler erger ik mij aan het feit dat ge gewoon heroes kunt aanvallen terwijl er creatures op tafel liggen. In MTG kan je met alles blocken. Hier blijkbaar enkel met 'taunt' creatures. Zal wel gedaan zijn om het tempo hoog te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link | |
N°1 Music Spammer
|
Quote:
En dat je met je hero kan aanvallen. Maar daar bestaan in MTG custom formats voor. Kga het toch proberen denk ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 link |
Senior Member
|
Toegegeven , het oogt heel erg simpel allemaal. Toch, na een paar uren kripp en anderen hun stream kijken zie je zo waarom het zo zalig in de smaak valt. Er heerst een hoog tempo , nog geen enkel spel werd vervelend. Gigantisch zotte combo plays en come-backs. Bijna elke 5 minuten een wild uitgelaten grijns op al die streamers hun gezicht. Happy feeling, fun en verslaving, blizzard delivers.
Shit typen op een smartphone suckt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dat gezegd zijnde kijk ik vooral uit naar de Diablo 3 expansion! |
|
![]() |
![]() |