Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 31-12-2013, 11:34   #21   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Het zou al iets beter gaan met Shumacher intussen maar hij is nog steeds in levensgevaar.
Dat vind ik altijd straf hÚ. "Ja hij was dood, maar nu is hij iets beter want nu is'm slechts in levensgevaar."

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 11:36   #22   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Tis alsof er geen gradaties mogelijk zijn in 'in levensgevaar'.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 11:55   #23   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
"We hebben tijd gewonnen en de situatie is nu iets beter onder controle", aldus professor Jean-Franšois Payen. "Zijn toestand is iets beter dan gisteren, maar hij blijft wel kritiek. We zagen immers nog enkele bloedingen waar we niet bij kunnen.
Old 31-12-2013, 12:12   #24   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
Tis alsof er geen gradaties mogelijk zijn in 'in levensgevaar'.
Euh, ja dat is m.i. net het rare er aan. Zijt ge in gevaar voor uw leven of niet? "Een beetje meer" of "een beetje minder" in levensgevaar zijn vind ik gewoon zeer vreemd. Noem het dan anders.

Quote:
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 12:13   #25   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

"Ernstig gewond."

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 12:26   #26   link
vAmP
Se˝or

vAmP's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeo View Post
Euh, ja dat is m.i. net het rare er aan. Zijt ge in gevaar voor uw leven of niet? "Een beetje meer" of "een beetje minder" in levensgevaar zijn vind ik gewoon zeer vreemd. Noem het dan anders.

Acuut in levensgevaar, bijvoorbeeld zware zwellingen in hersenen.
Beter levensgevaar: bloeduitstortingen die mogelijk leiden tot zwelling in de hersenen door osmose.
Zal zoiets zijn.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 12:29   #27   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

En niemand ergert zich aan de massale media-aandacht?
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 12:30   #28   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Hoe blijven we anders op de hoogte? Echt wel onrespectvol trouwens, die familie constant lastigvallen en een camera installeren naast zijn ziekbed.

Old 31-12-2013, 12:32   #29   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Zijt ge in gevaar voor uw leven of niet? "Een beetje meer" of "een beetje minder" in levensgevaar zijn vind ik gewoon zeer vreemd.
Zo zwart/wit is dat toch niet, waarom zou er geen (positieve of negatieve) progressie mogelijk zijn binnen de toestand van in levensgevaar zijn ?

Quote:
Originally Posted by Tjahzi View Post
Ergeren niet echt, maar heb me toch wel bedenkingen gemaakt toen ik die beelden van een zaal vol journalisten en medische staff die in detail toelichtingen zit te geven. Dat hoeft toch allemaal niet, een samenvatting van Schumacher's woordvoeder zou toch voldoende moeten zijn. Waarom moeten die daar in detail voor de pers zitten uitleggen hoe het met iemand anders is begaan...
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard Ś Cherry MX
Home Theater: Samsung Smart LED-TV 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subwoofer, Onkyo TX-DS787 THX Receiver
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+

Last edited by Cybdm; 31-12-2013 at 12:36.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 12:52   #30   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tjahzi View Post
een van de grootste helden die de motorsport ooit heeft voortgebracht, die is op sterven na dood.
ik hoop dat je kanker krijgt, net als alle andere mongole die afkomen met apatische of verder belachelijke reacties.
Old 31-12-2013, 13:01   #31   link
Boself
Member

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
een van de grootste helden die de motorsport ooit heeft voortgebracht, die is op sterven na dood.
ik hoop dat je kanker krijgt, net als alle andere mongole die afkomen met apatische of verder belachelijke reacties.
Meent gij dat nu?

Die jongen heeft gewoon wat toertjes op een circuit gereden in een auto.

'Bijdrage' aan de mensheid nul.

Relativeer eens uw eigen wereldje. Eenieder die een beetje bij zijn verstand is, geeft geen hol om de motorsport en zijn helden.
Boself is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 13:04   #32   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Wat is uw bijdrage aan de mensheid, Boself?

Old 31-12-2013, 13:08   #33   link
Boself
Member

Voorlopig (en waarschijnlijk toekomstig ook) 0,0.

Vandaar dat er geheel terecht geen circus zal georganiseerd worden als ik de pijp uitga.

Een beetje een domme vraag, Waze. Voor die intellectuele fašade die ge hier constant optrekt, had ik beter verwacht.
Old 31-12-2013, 13:10   #34   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Nieuwsgierigheid is de poort naar alle kennis, mag het? En ik vond het een dusdanig pedante reactie dat ik er wel het fijne van wou weten

Old 31-12-2013, 14:38   #35   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
Hahaha. Trouwens, apathisch wordt met een "h" geschreven, chou.
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 14:52   #36   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Zo raar is dat niet, als iemand een enorme kans maakt om binnen het uur te sterven vs. een redelijke kans om nooit meer uit hun coma te ontwaken, is dat toch een nuance waarover je je als expert kan uitspreken terwijl beide situaties wel degelijk levensgevaar inhouden? Die mannen zijn professoren die conservatief omgaan met zo'n terminologie, en zij gebruiken het publiekelijk dan ook precies zo categoriek als jij het doet (ze spreken niet over kansen of prognose), maar dat betekent niet dat er geen ruimte is voor verdere toelichting.

Ik denk dus ook dat het gevaar gisteren acuter was en dat ze nu misschien iets dichter bij een situatie zijn waar ze hem relatief stabiel in die ge´nduceerde coma kunnen houden. Maar dat zou elk moment opnieuw kunnen omslaan en pas als ze hem ooit weer geleidelijk uit die coma kunnen laten ontwaken zullen ze een idee hebben hoe erg de hersenschade is en of hij nog levensvatbaar is, dat kunnen ze vaak niet zeker weten op basis van scans alleen.

Quote:
Originally Posted by Boself View Post
'Bijdrage' aan de mensheid nul.

Relativeer eens uw eigen wereldje. Eenieder die een beetje bij zijn verstand is, geeft geen hol om de motorsport en zijn helden.
De manier waarop jij hier schrijft over bijdragen aan de mensheid en zaken waar mensen met verstand al dan niet om moeten geven klinkt anders nogal absoluut, maar 't zal dan niet zo bedoeld zijn zeker?
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 15:02   #37   link
Boself
Member

Quote:
De manier waarop jij hier schrijft over bijdragen aan de mensheid en zaken waar mensen met verstand al dan niet om moeten geven klinkt anders nogal absoluut, maar 't zal dan niet zo bedoeld zijn zeker?
Natuurlijk is dat wel zo bedoeld.

Bepaalde zaken zijn objectief vast te stellen, waaronder het gegeven dat motorsport voor randdebielen is.

Maar huil gerust een potje uit met Koen Wauters.
Old 31-12-2013, 15:05   #38   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:

Een beetje een domme vraag, Waze. Voor die intellectuele fašade die ge hier constant optrekt, had ik beter verwacht.
Mja, 't is een fašade voor iets natuurlijk.
Old 31-12-2013, 15:16   #39   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Bepaalde zaken zijn objectief vast te stellen, waaronder het gegeven dat motorsport voor randdebielen is.
Dat zou me verbazen.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2013, 15:18   #40   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Jonah heeft een gelijkgestemd vriendje gevonden precies.

Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules