Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 08-10-2015, 07:22   #81   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Gisteren ook eens een stream gekeken en ik vind het er echt de max uitzien.
Sfeer en dergelijke is echt spot-on. Ik heb ook al in geen jaren meer een battlefield gespeeld.

Maar ja, eerst Fallout IV.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2015, 07:54   #82   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
[
Ben zelf geen star-wars nut
Gijze vies vuil wijf! Ga uwen afwas doen

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2015, 08:23   #83   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Is die beta nu al uit op PS4? Vind dat precies nergens.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2015, 09:27   #84   link
inqubus
Senior Member

ik dacht ergens gelezen hebben dat die vandaag zou uitkomen
inqubus is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2015, 11:33   #85   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Staat hier preloaded voor pc. 't Zou voor 16u zijn, staat erbij.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2015, 16:05   #86   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Precies teveel volk, hun servers liggen al plat.
jelliuz is online now   Reply With Quote
Old 08-10-2015, 16:16   #87   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Wel de singleplayer survival eens kunnen proberen:
positief:
-beste graphics ooit gezien + optimised gelijk zot
-smooth tot en met
-Sound design is lichtjes geniaal
-Op en top starwars sfeer

Het speelt trouwens langs geen kanten als BF4.

negatief:
-Laat ik u weten als ik eens binnenraak in multiplayer
+
Ze kunnen hun dedicated servers met matchmaking in hun hol steken, ik wil een server browser.

Last edited by jelliuz; 08-10-2015 at 16:26.
Old 08-10-2015, 17:41   #88   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Net een klein uurtje gespeeld, en 't is wel leutig. Snel opgestart, snel in een server, grafisch heel knap en niets moeten tweaken om vlot te spelen (enkel zelf nog

Ik erger me wel dood aan die progressie, dat mag van mijn part nu eens in elke multiplayer afgeschaft worden. Als ik al niet mag beginnen met een simpele granaat aan m'n zij, serieus zeg. Je voelt direct als je in een spel zit, het verschil tussen mensen die al even bezig zijn en diegenen die net starten (en dan gaat het over meer dan skill of map kennis, want zo moeilijk is het allemaal niet).
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2015, 20:22   #89   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Idem op ps4. Heel mooi qua gfx en is toch gewoon cool in SW universe spelen. Net met snowspeeder gevlogen, toch instant boner ze. Nerd I know.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 08-10-2015, 20:44   #90   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

niet choppy:
https://fat.gfycat.com/RegalIncompatibleHorsefly.webm
Old 08-10-2015, 21:01   #91   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Al van Modern Warfare op PS3 geleden dat ik nog een shooter gespeeld heb, en was toch redelijk onder de indruk.
Wel grote star wars fan en geen BF4 gespeeld, dus daar kan ik niet mee vergelijken.
Ok het progression aspect is mss wat lame, maar denk voor casual shooter spelers dat het de boel wel leutig maakt.
En nog maar 1 map gespeeld, zo saai vond ik die nu niet. Voor de rest vond ik het allemaal wel leuk en vlot spelen.
Komt hier toch in huis allesinds.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2015, 09:27   #92   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Tis niet slecht. Speelde precies iets beter voor mij met de PS4 controller. Kheb beide versies getest. Ze zien er redelijk identiek uit, al heb ik het gevoel dat de PS4 versie iets scherper is. Maar kzie bij beide versies aliasing.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2015, 09:39   #93   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Dit met een hoop variërende maps, wat meer vehicle combat en misschien (wie weet) in latere fase space combat is toch wel dikke win.

Old 09-10-2015, 09:50   #94   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Gisteren even gespeeld bij iemand (heb zelf geen zin om dat te gaan downloaden voor een beta).

Speelt wel vlot, maar dit is toch gewoon saai ? Er werd (terecht) gevraagd om er geen BF4 kloon van te maken, maar net in deze setting zou dat perfect geweest zijn met classes, squads, voertuigen waar je met enkele mensen in kan zitten,... En dat spawn systeem rofl wat

En die map op Hoth, hoe fucking unbalanced is die shit ?
Neem het Star Wars label weg en dit is een middelmatige shooter.

Last edited by DM; 09-10-2015 at 09:57.
DM is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2015, 10:11   #95   link
Lycas
Senior Member

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Gisteren even gespeeld bij iemand (heb zelf geen zin om dat te gaan downloaden voor een beta).

Speelt wel vlot, maar dit is toch gewoon saai ? Er werd (terecht) gevraagd om er geen BF4 kloon van te maken, maar net in deze setting zou dat perfect geweest zijn met classes, squads, voertuigen waar je met enkele mensen in kan zitten,... En dat spawn systeem rofl wat

En die map op Hoth, hoe fucking unbalanced is die shit ?
Neem het Star Wars label weg en dit is een middelmatige shooter.

Je speelt een BETA

Dice gaat niet het gehele FPS systeem omgooien voor een Star Wars shooter als ze al een solid platform hadden gemaakt bij een andere shooter.

Zijn er dan geen classes & squads?

Het spawn systeem bij BF4 vond ik altijd wel zeer goed, op je squad spawnen enzo. Werkte goed
Lycas is online now   Reply With Quote
Old 09-10-2015, 10:16   #96   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

De betas van Battlefield zijn nooit voor zaken nog te veranderen, die dienen enkel om hype op te bouwen voor het spel.

Het zijn vooral stress tests voor de servers, meer niet.

En ze hebben het FPS systeem van hun vorige games wel aangepast hoor
Sommige zaken kan ik in het SW universum wel begrijpen, bvb geen ammo of recoil maar het voelt allemaal enorm casual aan.

Er zijn inderdaad geen classes of squads, je kan soms gewoon spawnen vlakbij de vijand of achter hen.
Old 09-10-2015, 10:17   #97   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Tja als je een die-hard shootergame wil, download de nieuwe UT alpha.

Old 09-10-2015, 10:18   #98   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Nee.

Heeft ook geen bal te maken met 'hardcore shooter', Battlefield was dat ook niet. Maar dit is zo ongelooflijk versimpeld dat het bijna belachelijk is
Old 09-10-2015, 10:20   #99   link
Lycas
Senior Member

Niet altijd helemaal waar he

Uit de beta's van BF4 waren wel veel map changes gemaakt, herinner u het schandaal van:

Siege of Shangai werkte in beta maar was kapot in live

Classes & Squads had dan weer perfect gegaan en eigenlijk wel gemoeten. Ik vermoed dat EA weer strikte deadlines heeft en DICE weer niet veel ruimte heeft om zaken toe te voegen, het zou niet de eerste keer zijn.
Ik ben soms eens naar de BETA aan het zien en dit ziet er toch wel eentje uit dat ik ga passen, volgens mij heeft BF4 meer te bieden dan dit, buiten dan de Star Wars setting.
Lycas is online now   Reply With Quote
Old 09-10-2015, 10:22   #100   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lycas View Post
Niet altijd helemaal waar he

Uit de beta's van BF4 waren wel veel map changes gemaakt, herinner u het schandaal van:

Siege of Shangai werkte in beta maar was kapot in live

Classes & Squads had dan weer perfect gegaan en eigenlijk wel gemoeten. Ik vermoed dat EA weer strikte deadlines heeft en DICE weer niet veel ruimte heeft om zaken toe te voegen, het zou niet de eerste keer zijn.
Ik ben soms eens naar de BETA aan het zien en dit ziet er toch wel eentje uit dat ik ga passen, volgens mij heeft BF4 meer te bieden dan dit, buiten dan de Star Wars setting.
Ik herinner me dat inderdaad, en dat duurde maanden voor het min of meer opgelost werd, toch ?
En is dat niet de omgekeerde wereld, zaken die in de beta werken maar in de full game kapot zijn ?

Het is inderdaad wel duidelijk dat dit spel gereleased moest worden voor de film uit komt.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules