![]() |
![]() |
#1 link |
key forum member
|
Top Gear reboot
Threadje!
Nieuwe crew nog niet bekend. Weeral geruchten over Guy martin ![]() http://www.autoblog.com/2015/05/04/p...p-gear-report/
![]() |
#2 link |
key forum member
|
Guy Martin is wel iemand helemaal anders. Vrij serieus, sympathiek en heeft al zelf wat dingen bereikt & verwezenlijkt. Een van de publieksfavorieten op de Isle of Man TT
![]() ![]() over Ballaugh bridge tijdens de race: ![]()
![]() |
#5 link |
Integrated Amplifier
|
De drie mannen gaan volgens mij sowieso bij Netflix een nieuwe show beginnen. Hopelijk met een frisser concept (en minder budget), dus back to the core.
![]() |
#6 link |
Chasing Sunset
|
Minder budget? Ik denk dat netflix hun wel wat meer zal kunnen toeschuiven dan de BBC. En waarschijnlijk met een pak minder puriteinse regeltjes.
Also: der is maar enen brit die ze bij top gear in mijn ogen moeten aantrekken, en da's Chris Harris. Diene wil ik wel eens iets zien maken met wat meer budget. Last edited by DUR0N; 04-05-2015 at 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 link |
Integrated Amplifier
|
Smijt er Mat Watson bij van Carbuyer. Die zou dat goed doen.
![]() |
#9 link |
O_o
|
Top Gear kreeg van de BBC een monsterbudget om hun ding te doen. In de Argentiniëspecial blijkt dat de totale crew uit zo'n 36 man bestaat wat gewoonweg enorm veel is. In de beginjaren was Top Gear kleinschaliger en had het meer charme. Maar als het naar Netflix gaat, zullen Clarkson & co minstens een even groot budget krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
The Punisher
|
BBC zal het niet kunnen laten om een reboot te doen van hun Top Gear, maar stilletjes hoop ik toch dat Clarkson zelf een nieuwe show in mekaar bokst, denk wel dat May en Hammond kandidaat zijn om in te stappen.
![]() |
#14 link | |
Senior Member
|
Quote:
Guy Martin, tonnen respect voor die gast, maar die gaat dat gat niet kunnen opvullen veel te introverte kerel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 link | |
The Punisher
|
Quote:
![]() http://che.be/nieuws/nieuwe-autoshow...ce=Emailvision
![]() |
![]() |
#18 link |
racist
|
Ik kijk al uit naar de gescripte grapjes en de races waar er altijd wel iets onverwacht gebeurt en Clarkson wint.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|