Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 20-11-2016, 02:07   #61   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Iedereen gaat weer denken dat Belgen enkel Frans klappen é.. Maar toch, cool dat hij er in zit!

Ik vond het een zeer fijne aflevering. Goed gelachen, toffe manier van aanpak allemaal. Enkel de Amerikaan en sommige mindere montage afwerking/effecten. Maar over het algemeen: Hoera, ze zijn terug!
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2016, 13:04   #62   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Hoe kijken? Via amazon.co.uk prime dinges? Of via andere mindere legale weg?
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2016, 16:27   #63   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Heb een trial account kunnen maken voor Prime via amazon.co.uk.
Denk wel niet dat ik effectief een Prime account ga kopen, ~€110/jaar enkel om Grand Tour te kunnen bekijken en dan zelfs nog niet eens kunnen downloaden is een beetje overkill.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 22-11-2016, 09:43   #64   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Toch wel het grootste probleem aan dergelijke diensten, een veelheid aan gebruikers is hoogstens geïnteresseerd in een tweetal programma's. Wat het onnozel duur maakt.
Old 22-11-2016, 21:33   #65   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Prime is wel net iets meer dan alleen video.
Old 25-11-2016, 20:24   #66   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Aflevering 2: heeft waarschijnlijk enorm veel geld gekost en het resultaat is gewoon een oersaaie show. hopelijk is dit een one of a kind of ik haak af
Old 26-11-2016, 02:03   #67   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Oej? de 2160P rips zijn er nog niet, dus nog ff wachten tot morgenvroeg.. maar het gaat toch niet de oude top gear tour op?

Blablabla we rijden met onze auto's door een jungle op zoek naar ding X met belachelijk opdracht Y? Met nog een dode celeb, en dan 10 minuten over supercars die we toch niet kunnen betalen?

Dat het geen autoprogramma meer is, OK, maar vanaf serie 18/19/20 waren er gewoon een paar barslechte afleveringen. En dan al die fucking specials, dinges met ziekenwagens, de helft van die laatste seizoenen was gewoon bagger, zonder enige 'review' van wagens. Meer op de forward knop gedrukt dan wat anders, en dat heb ik een paar keer moeten doen in aflevering 1 van the grand tour
Teki is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2016, 10:35   #68   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

De cheap-car challenges behoren tot mijn favoriete eps wel. En een paar van de reis-specials ook wel. Top Gear is altijd wel meer entertainment met onnozele auto's geweest dan een car review show. De oude eps voelden imo vooral veel minder gescript aan. De latere seizoenen waren allemaal zo fake en geënsceneerd. Clarkson die zijn motor opblaast omdat hij een belachelijke turbo plaatst, vs een car-wash opblazen. Een wagen laten verdrinken in de zee vs een camping in brand steken. Meh.

Denk niet dat ze terug gaan keren naar dat oude. Mensen (en amazon) verwachten grote 'splosions. Maar 'kga het kanske geven. (tweede ep nog niet gezien tho)
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2016, 10:53   #69   link
DyNaRaX
Senior Member

DyNaRaX's Avatar

2de episode was echt zwak :-(
Old 27-11-2016, 01:33   #70   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Blablabla we rijden met onze auto's door een jungle op zoek naar ding X met belachelijk opdracht Y? Met nog een dode celeb, en dan 10 minuten over supercars die we toch niet kunnen betalen?
Het was letterlijk dit, maar dan zonder het rijden met auto's.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2016, 17:24   #71   link
Dorfmeister
O_o

Bwa, ik heb nog wel gelachen met de tweede aflevering. Dit heeft totaal niks meer met een autoprogramma te maken, maar Top Gear was altijd een entertainmentprogramma in de eerste plaats. Dat de focus voor één aflevering op humor ligt, vind ik prima, maar volgende keer hoop ik toch echt wel meer autogerelateerde dingen te mogen zien.
Dorfmeister is offline   Reply With Quote
Old 28-11-2016, 06:16   #72   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

De presentators zien legertje spelen, saai. Ging nog wel gekunnen hebben als een speciale aflevering, maar dit hoort echt niet thuis in de gewone show.
Old 28-11-2016, 17:49   #73   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

't Kon erger maar de dode celebrities zijn wel cringe as fuck.
Old 08-12-2016, 11:39   #74   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Er zijn redelijk wat cringe toestanden, ja. Volgens mij bepaalde zaken die er echt ingestoken zijn voor het Amerikaanse publiek?

En ik blijf erbij, de montage en de effecten van de show zijn van beduidend mindere kwaliteit als toen het op de BBC was. Veel zaken zien er cheaper uit. Bvb. veel gebruik van goedkope GOPro achtige camera's voor autoshots, flauwe effecten op overlay, etc etc...

Heel het deel over Italië was zo mottig overgesatureerd:

dat gras.
Old 08-12-2016, 20:16   #75   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Ik heb de eerste 3 afleveringen nu gezien en moet eerlijk zeggen dat ik niet overtuigd ben. Iets dat ik niet verwacht had feitelijk. Altijd grote fan geweest van Top Gear, maar de eerste afleveringen overtuigen me gewoon niet. Het studio gedeelte is gewpoon bleh. Die intro over de locatie doet mij totaal niets. Het "nieuws" gedeelte ook niet, het komt gewoon totaal niet in de buurt van the news op TG. Celebrities deeltje was al cringen in de eerste aflevering. The American...no thanks en de nieuwe track is maar wat saai. De films op zich zijn zeker niet verkeerd, vertrouwd leuk. Denk dat daar net het probleem ligt...Ze hebben zelf liggen verkondigen dat ze het concept hadden vernieuwd, maar verbeterd is het niet. Voor de 3 mannen zelf zal het rondtrekken met die tent wel heel leuk zijn. Maar het voegt weinig toe op dit moment.

En hoewel ik totaal geen fan was van de nieuwe Top Gear met Evans, vond ik Joey daar verdomd goed in feitelijk. Ik kijk echt uit naar het volgende seizoen met Joey minus evans. De 2 onderstaande clips waren gewoon goed. Joey zijn droge stijl past gewoon. Al de rest met Evans was gewoon pure cringe.

Last edited by Metal; 08-12-2016 at 20:23.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2016, 23:08   #76   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Eigenlijk volledig mee akkoord. En ik had The Grand Tour eigenlijk heel graag heel leuk gevonden.
Old 09-12-2016, 11:04   #77   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Well damn. Juist aflevering 4 gezien en dat is toch een goeie. Verschilende keren hard moeten lachen, vooral James steelt de show. Celebrity still cringe. Hopelijk blijft het beter worden.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 14:16   #78   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Ep4 was idd beter, terug wat meer in de richting van vintage top gear.
Old 13-12-2016, 15:10   #79   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Ha, inderdaad. I lolled. Toffe opdracht, leuke lollen en dat Porsche vs. BMW segment voelde ook nog eens aan als echt autojournalisme.
Old 31-12-2016, 16:56   #80   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

O god, die celebrity braincrash zit er nog altijd in, fast forward door de laatste 4 afleveringen gegaan, de 4e was dan inderdaad nog de beste.

Nu weer 2 afleveringen special in de woesting met 3 buggys, pfft, wat een hoop weggesmeten geld voor Amazon.

Van bijna alle wagens zijn er nieuwe versies beschikbaar, geen enkele review.
Wel knap die 2160p rips, 21GB voor een uurke TV

Last edited by Teki; 31-12-2016 at 16:59.
Teki is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules