Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 11-06-2015, 15:40   #1   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

24h Le Mans

Dit weekend is het de 83ste editie!
Het is ondertussen 60 jaar geleden dat het zwaarste autosport ongeval ooit plaatsvond.

Wie wint dit jaar de prestigieuze race?

http://www.24h-lemans.com/live/en/

Entry list

Waar op TV te zien?
Eurosport, RTBF, de app van Le Mans of Le Mans TV.

Last edited by quantrias; 11-06-2015 at 15:44.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2015, 16:17   #2   link
zinno
Senior Member

Doet Eurosport weer een full coverage zoals afgelopen jaar? En ooit wil ik een shrimpmeet op de 24h van Le Mans
zinno is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2015, 18:41   #3   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Quote:
Originally Posted by zinno View Post
En ooit wil ik een shrimpmeet op de 24h van Le Mans
Deal.
Ik probeer te volgen via Radio LeMans, maar ben heel het weekend quasi niet thuis dus het gaat moeilijk worden.

Ohja, Go Porsche en Nismo!

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2015, 19:27   #4   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Originally Posted by zinno View Post
Doet Eurosport weer een full coverage zoals afgelopen jaar? En ooit wil ik een shrimpmeet op de 24h van Le Mans
Jep, 't heeft MotoGP alleszins totaal uit hun programmatie verdrongen vandaag en morgen. Dus volg ik dat maar via gratis streams en morgen RTBF en tussendoor probeer ik wat van de 24 h mee te krijgen.

Ik volg endurance helemaal niet maar het lijkt me stilaan terug groter te worden? Zie toch meer en meer constructeurs die zich er terug mee komen moeien en ik hoor hier zelfs vanalles over een terugkeer van Ford in 2016. Goed nieuws want ik vind het altijd een beetje een sisser als dezelfden weer winnen en dan vooral als dezelfden in kwestie Audi zijn.

Puur door het format van de wedstrijd zal het nooit echt een tv-vriendelijke sport worden (gelijkaardig probleem als rally) maar de sfeer rondom het circuit lijkt me inderdaad wel iets om eens meegemaakt te hebben.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2015, 22:49   #5   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Fuck yeah Porsche.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/119499

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules