![]() |
![]() |
#302 link |
Master i/d Japanologie
|
ik vond de film best cool, en heeft me een avond entertaiment geboden
ik ben blij dat ik me niet hoef op te winden over iets zoals dit en daarna nog 7 posts moet maken op een forum erover om te zeggen wat ik er van denk oef
![]() |
#306 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
![]() Eigenlijk is dat een scene uit het boek waar de originele Jurassic Park op gebaseerd werd. Denk zelfs dat John Hammond erdoor wordt opgegeten. 'k Zou dat boek nog eens moeten herlezen. JP1 is een absolute klassieker. De rest is allemaal zeer genietbaar entertainment, met z'n ups en downs. Ik kijk alvast uit naar het vervolg. Moet wel zeggen dat ik de twists van 'eigen kweek dino' en 'afgetrainde dino' wel niet zo leuk vind. Dino's zijn tof op zichzelf. Hoop dat ze niet teveel voort gaan op die verhaallijn, maar 'k vrees er een beetje voor gezien de nieuwe films voorzien waren als trilogie(?). Last edited by HeLLBirD; 01-04-2017 at 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 link |
Tleger waser
|
Kheb dat boek voor de gein nog eens gelezen een tijdje terug, en moest vaststellen dat dat toch wel fenomenaal slecht geschreven is. De film is duusd keer beter.
![]()
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 link |
Senior Member
|
Er ontbreken alleen lootboxes. En kiezers die het einde mogen bepalen met een vote.
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|