Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 20-11-2015, 14:46   #21   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Dus waarom zegt het u precies niet veel dan? Dat begrijp ik eigenlijk niet zo goed...
Karel is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2015, 15:04   #22   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Succes brah!

Straks eens bekijken
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2015, 15:16   #23   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Karel View Post
Dat het niemand hier iets zegt is wel zeer duidelijk.
Vals glimlachen, daar ben je niet veel mee toch ?
Ik kan je enkel succes wensen.

Mij persoonlijk interesseert het gene hol, er is gene online multiplayer !
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2015, 15:40   #24   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

HET IS UIT!
http://store.steampowered.com/app/347470/

Check zeker ook de nieuwe launch trailer .
Old 20-11-2015, 22:03   #25   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Karel, je bent niet echt een commercieel iemand hé. Heb de indruk dat jullie studio daar ook niet echt erg mee bezig is. De website van jullie studio vermeldt zelfs niets van de release trouwens.

Hypen hé man, hypen. Zeler op RPS geraken en vele andere gaming sites. En op vele fora waar je hopelijk allemaal op zit. Mond aan mond reclame is de enige manier om je game goed te laten verkopen. En er is nog nooit een tijd beter geweest dan nu om dit te doen via de vele kanalen sociale media.

EDIT: Euhm, toch nog iets opmerken. Hoe is het in godsnaam mogeliijk dat er daar 4 mensen zitten op jullie Twitch launch (Misschien zit je erbij , idk) die wat zitten te zeveren, en in het Nederlands dan nog. Elke buitenlander die even kijkt naar jullie twitch uit nieuwsgierigheid zet het onmiddellijk terug af want hij verstaat er toch niets van.

Ik weet niet met hoeveel jullie zijn maar je had heel je groep, al je vrienden en kennissen moeten vragen of ze vanavond MDR zouden willen streamen. Hier op't forum zouden er ook wel een paar ja gezegd hebben denk ik.

Last edited by Dodgy; 20-11-2015 at 22:10.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2015, 10:39   #26   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Karel, je bent niet echt een commercieel iemand hé. Heb de indruk dat jullie studio daar ook niet echt erg mee bezig is. De website van jullie studio vermeldt zelfs niets van de release trouwens.

Hypen hé man, hypen. Zeler op RPS geraken en vele andere gaming sites. En op vele fora waar je hopelijk allemaal op zit. Mond aan mond reclame is de enige manier om je game goed te laten verkopen. En er is nog nooit een tijd beter geweest dan nu om dit te doen via de vele kanalen sociale media.

EDIT: Euhm, toch nog iets opmerken. Hoe is het in godsnaam mogeliijk dat er daar 4 mensen zitten op jullie Twitch launch (Misschien zit je erbij , idk) die wat zitten te zeveren, en in het Nederlands dan nog. Elke buitenlander die even kijkt naar jullie twitch uit nieuwsgierigheid zet het onmiddellijk terug af want hij verstaat er toch niets van.

Ik weet niet met hoeveel jullie zijn maar je had heel je groep, al je vrienden en kennissen moeten vragen of ze vanavond MDR zouden willen streamen. Hier op't forum zouden er ook wel een paar ja gezegd hebben denk ik.
Gast. Ik weet dat ge het goed bedoelt, maar gast.

We zijn met ons spel op 40 evenementen en conventies geweest de voorbije 2 jaar. We hebben 3000 beta subscribers. We hebben de voorbije 2 weken een heel extensieve promo-campagne gedaan (http://www.mayandeathrobots.com/fable.html) en heel Facebook/Twitter ondergespamd. We hebben keys in het rond gestrooid met allerlei systemen, en exclusieve content weggegeven aan beta testers en convention visitors. We werken samen met een PR Agency waar we bergen en bergen geld naar toe smijten om ons onder de aandacht te brengen bij de press. We hebben 100 previews gehad ofzo.

Het voorbije jaar zijn we de helft vd tijd bezig geweest met het promoten van ons spel en de andere helft met het maken.

Weet mij vooral te zeggen hoe ik op RPS geraak. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn.

En mensen op dit forum? Seriously? Al eens gezien hoeveel interesse er tout court is voor dit spel?
Old 21-11-2015, 12:07   #27   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Hoe was de launch? Veel verkocht?
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2015, 12:28   #28   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Launch is nog geen 24u...
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2015, 12:48   #29   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Coole stuff Karel. Ziet er veel professioneler dan de concepten van Castle Quest. Hopelijk wordt het een succes!
Old 21-11-2015, 14:26   #30   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
En mensen op dit forum? Seriously? Al eens gezien hoeveel interesse er tout court is voor dit spel?
't is niet dat het er niet leuk uitziet. Voor mij is het eerder een kwestie van al teveel te spelen. Ik zit op PS4 alleen al met een backlog van 7 indie titles die bij PS+ abonnement zaten. En ondertussen steek ik onwezenlijk veel tijd in grote titels zoals FO4.

Je hebt een genre gekozen dat nu eenmaal voor veel mensen geen "must-play" is denk ik.

Nu goed, ik wacht even af voor ps4 versie en als het echt leuk speelt, dan koop ik het wel.
Old 21-11-2015, 16:38   #31   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Quote:
...

10-15 mensen, kunnen er meer zijn. Dat zijn zowat alle actieve Shrimpers. Dus meer dan ge u herrinert alleszins. Ik heb misschien de meeste feedback gegeven. Maar de interesse is totaal verloren gegaan bij het enkel local multiplayer gedoe. En ik ben daar echt niet alleen in.

Sowieso, dat ge u niet baseert op wispelturige Shrimpers kan ik volledig inkomen, wij zijn echt het gemiddelde landschap niet. Dus of er met onze input iets beter had kunnen uitkomen... waarschijnlijk wel, misschien niet.
Die Shrimp Meet is trouwens volgens mij ook nooit door gegaan. Want de eerst volgende was die Greenlit post. Misschien moet ge dien alsnog organiseren voor de DLC ideeën ...

Sowieso mist het spel nog veel voor mij. En mocht het online multi gehad hebben had het in het Genre van Rock of Ages gevallen. Grappig, nekeer fun, goed voor ff tussendoor.
Old 21-11-2015, 17:04   #32   link
Sintendo
SINDUMBO

Sintendo's Avatar

Er zou nu ook een AI inzitten, dus niet enkel local multiplayer.
Sintendo is offline   Reply With Quote
Old 22-11-2015, 01:06   #33   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Weet mij vooral te zeggen hoe ik op RPS geraak. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn.
Done.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 22-11-2015, 07:10   #34   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

http://www.rockpapershotgun.com/2015...-death-robots/
Old 22-11-2015, 17:24   #35   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
dodgy delivers
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 28-11-2015, 11:34   #36   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
Vandaag begonnen, de bots geven serieus weerwerk of ik heb de tactiek nog niet door.
Old 08-12-2015, 18:50   #37   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Van Steam forum

Quote:
Raveler [ontwikkelaar] 6 dec om 4:07nm
I'm going to be completely honest here.

Sales have been a complete disaster: we haven't hit 1000 sales so far. We've barely been able to pay for the costs of the launch trailer, let alone 2 years of development. The people who bought it do seem to like it though, since the average player plays for quite a long time (about 3 hours on average) and all user reviews are positive. The problem is that almost nobody bought it.

Right now we're hoping to get lucky and gain some traction through Youtube, but it's not looking very well right now.

Jammer om te lezen Karel...
Old 08-12-2015, 18:57   #38   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Kerstsales -50 tot70% gaan en grote hoeveelheden proberen te verkopen.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 21:59   #39   link
Sloefke
Senior Member

Sloefke's Avatar

Vorige week gekocht, probeer er wat reclame voor te maken want lijkt mij nog geestig voor op LAN parties en in besloten kring. Denk inderdaad ook wel dat een -50% sale binnen een paar weken in combinatie met wat social media spam wel voor een boost kan zorgen. 15 euro vs 7-8 euro voor een totaal onbekend spel van een totaal onbekende developer is een psychologische drempel denk ik
Sloefke is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 22:34   #40   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Jep, ik heb het ook gekocht bij launch. Het gebeurt niet elke dag dat een shrimper een game uit brengt. Denk ik. Maar de prijs vond ik toen ook nogal hoog.
Nieker is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules