![]() |
![]() |
#25 link |
Serious Member
|
Karel, je bent niet echt een commercieel iemand hé.
![]() Hypen hé man, hypen. Zeler op RPS geraken en vele andere gaming sites. En op vele fora waar je hopelijk allemaal op zit. Mond aan mond reclame is de enige manier om je game goed te laten verkopen. En er is nog nooit een tijd beter geweest dan nu om dit te doen via de vele kanalen sociale media. EDIT: Euhm, toch nog iets opmerken. Hoe is het in godsnaam mogeliijk dat er daar 4 mensen zitten op jullie Twitch launch (Misschien zit je erbij , idk) die wat zitten te zeveren, en in het Nederlands dan nog. Elke buitenlander die even kijkt naar jullie twitch uit nieuwsgierigheid zet het onmiddellijk terug af want hij verstaat er toch niets van. Ik weet niet met hoeveel jullie zijn maar je had heel je groep, al je vrienden en kennissen moeten vragen of ze vanavond MDR zouden willen streamen. Hier op't forum zouden er ook wel een paar ja gezegd hebben denk ik. Last edited by Dodgy; 20-11-2015 at 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 link | |
Senior Member
|
Quote:
We zijn met ons spel op 40 evenementen en conventies geweest de voorbije 2 jaar. We hebben 3000 beta subscribers. We hebben de voorbije 2 weken een heel extensieve promo-campagne gedaan (http://www.mayandeathrobots.com/fable.html) en heel Facebook/Twitter ondergespamd. We hebben keys in het rond gestrooid met allerlei systemen, en exclusieve content weggegeven aan beta testers en convention visitors. We werken samen met een PR Agency waar we bergen en bergen geld naar toe smijten om ons onder de aandacht te brengen bij de press. We hebben 100 previews gehad ofzo. Het voorbije jaar zijn we de helft vd tijd bezig geweest met het promoten van ons spel en de andere helft met het maken. Weet mij vooral te zeggen hoe ik op RPS geraak. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn. En mensen op dit forum? Seriously? Al eens gezien hoeveel interesse er tout court is voor dit spel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link | |
Senior Member
|
Quote:
Je hebt een genre gekozen dat nu eenmaal voor veel mensen geen "must-play" is denk ik. Nu goed, ik wacht even af voor ps4 versie en als het echt leuk speelt, dan koop ik het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link | |
Typo Master
|
Quote:
Sowieso, dat ge u niet baseert op wispelturige Shrimpers kan ik volledig inkomen, wij zijn echt het gemiddelde landschap niet. Dus of er met onze input iets beter had kunnen uitkomen... waarschijnlijk wel, misschien niet. Die Shrimp Meet is trouwens volgens mij ook nooit door gegaan. Want de eerst volgende was die Greenlit post. Misschien moet ge dien alsnog organiseren voor de DLC ideeën ... Sowieso mist het spel nog veel voor mij. En mocht het online multi gehad hebben had het in het Genre van Rock of Ages gevallen. Grappig, nekeer fun, goed voor ff tussendoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
since 09 Feb, 2001
|
![]() |
#37 link | |
Senior Member
|
Van Steam forum
Quote:
Jammer om te lezen Karel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
Senior Member
|
Vorige week gekocht, probeer er wat reclame voor te maken want lijkt mij nog geestig voor op LAN parties en in besloten kring. Denk inderdaad ook wel dat een -50% sale binnen een paar weken in combinatie met wat social media spam wel voor een boost kan zorgen. 15 euro vs 7-8 euro voor een totaal onbekend spel van een totaal onbekende developer is een psychologische drempel denk ik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|