Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 09-12-2015, 08:47   #41   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

We gaan -34% gaan (dan zal het €9,98 kosten) bij christmas sales. Je kunt het niet echt maken om zo kort na de release al een mega discount te geven, dat is nogal onaangenaam voor de mensen die het dan wel bij release gekocht hebben. Also, ik heb nog niet het gevoel dat het volledig verloren is en tegen -70% verkopen is basically uw spel opgeven (zie ook bundles).

Verder zijn we bezig aan de console ports, en patches om de negatieve commentaar in reviews te counteren.

Wel fameus het schijt gekregen van de luiheid van reviewers. Een groot deel doet geen moeite om het spel even tegen een andere speler te proberen, en evalueert het gewoon als een solo game. Alsof een Worms game meer dan 50% zou krijgen als je het enkel evalueert op de solo experience. Evenzeer worden andere local multiplayer only games (kuch gang beasts) die veel minder content te bieden hebben totaal niet afgerekend op het gebrek aan online/solo, omdat die een hype train hebben. Tja.

Last edited by Karel; 09-12-2015 at 09:28.
Karel is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2015, 09:30   #42   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Hmm, ik heb de metacritic link gevolgd van de steam page en eens de sub-75 critics reviews gelezen (uitgezonderd de spaanse) en in geen enkele review wordt je (enkel) geëvalueerd als solo spel? De meeste zijn het er gewoon over eens dat de versus mode dé mode is om te spelen. Dit gezegd zijnde zit er wel een single player campaign mode in, die blijkbaar evenveel gewicht krijgt als de versus als optie*. In dit geval is het toch niet onlogisch dat de campaign ook geëvalueerd wordt en die blijkt dus ondermaats te zijn. Me dunkt dat je misschien beter de campaign had laten vallen en enkel een multiplayer component aanbood tegen iets lagere prijs? Hindsight is 20/20 natuurlijk, maar de algemene indruk die ik krijg van de reviews wat multiplayer betreft is behoorlijk positief.

Nu ben ik persoonlijk wel op zoek naar local co-op/multiplayer games om met de GF te spelen in de zetel met de steam link en zal ik het zeker nog eens uitchecken

Je hebt wel gelijk dat gang beast weinig content is voor het geld dat je betaalt, zeker in early access. Daarom dat ik het ook niet overweeg voor aanschaf. Het had waarschijnlijk ook beter geweest als Jesse Cox en andere YouTubers jouw spel na of rond release hadden geshowed ipv maanden ervoor om de hype wat te helpen...

---

* Ik kan het zelf niet checken, maar dat zijn blijkbaar de twee opties in het begin die je krijgt?
Mithror is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2015, 11:49   #43   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mithror View Post
Hmm, ik heb de metacritic link gevolgd van de steam page en eens de sub-75 critics reviews gelezen (uitgezonderd de spaanse) en in geen enkele review wordt je (enkel) geëvalueerd als solo spel?
Jawel. Het is heel duidelijk uit de review af te lezen dat die persoon het spel enkel solo gespeeld heeft. Je ziet het verschil in hoe ze het formuleren heel duidelijk: in de negatieve (waar ze enkel solo getest hebben) reviews wordt er meestal in één van de laatste paragrafen vermeld dat er ook 1v1 is en dat dat leuker is, duidelijk als een afterthought die ze zelf niet echt getest hebben.

Quote:
Dit gezegd zijnde zit er wel een single player campaign mode in, die blijkbaar evenveel gewicht krijgt als de versus als optie*.
Dat is de clue. Versus en Solo zijn hetzelfde. Je kunt de campaign ook in versus spelen, en dat is da optimale manier om het te spelen. Er is dus geen solo-only content, en campaign is geen alternatief voor versus maar een essentieel deel van versus. Moest campaign enkel solo zijn zou het idd logisch zijn om dit apart te evalueren. Je krijgt in het begin keuze uit Solo en Versus en daarna (in beide gevallen) de keuze uit Quick Match, Campaign, of Random Match.

Quote:
Nu ben ik persoonlijk wel op zoek naar local co-op/multiplayer games om met de GF te spelen in de zetel met de steam link en zal ik het zeker nog eens uitchecken
Je moet mij niet geloven maar ik kan u zeggen dat MDR waarschijnlijk de beste local multiplayer ervaring van de laatste jaren gaat zijn met uw girlfriend . Plenty mensen die dat beämen in de User Reviews op Steam (waar we geen enkele negatieve review hebben).

Ter info: kleinere websites (die niet betaald worden om te reviewen) gaven over het algemeen extreem positieve reviews, maar die komen dan niet op MetaCritic uiteraard. Voorbeeld:
http://www.gamingenthusiast.net/revi...ots-pc-review/

Er is een ENORM verschil tussen de scores van "professionele" reviewers en die van hobbyisten.

Last edited by Karel; 09-12-2015 at 12:00.
Old 11-01-2016, 19:36   #44   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2016, 20:05   #45   link
Ashner
Psychokieke

Ashner's Avatar

Heel jammer dat er geen online multiplayer in zit, anders had ik het zeker gekocht.

Ik denk wel dat het een hit kan worden op de xbox/ps store als je het voor €5 a €10 zou verkopen.. zéker niet meer als €10 imo. Heb al meermaals achter een leuke fun/mp game zitten zoeken als ik bij een maat thuis ben.
Old 25-08-2016, 19:00   #46   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Het staat op mijn wishlist.. en uit nieuwschierigheid nog maar eens bekeken.

http://store.steampowered.com/app/347470/

95% van de views zijn positief.. (45 vs 2 negatief) volgens steam. Waren er niet meer negatieve reacties vlak na release?
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 16-09-2016, 15:20   #47   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Hoe komt het dat jullie hier niet bij staan?
http://www.hln.be/hln/nl/4126/Games/...en-bodem.dhtml

Heb het al gezegd, commerciëler worden met jullie studio.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 16-09-2016, 16:37   #48   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Omdat ons spel al bijna een jaar uit is? Je kunt ons moeilijk nog beloftevol noemen.

Ik was daar aanwezig trouwens.
Old 16-09-2016, 16:39   #49   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
Het staat op mijn wishlist.. en uit nieuwschierigheid nog maar eens bekeken.

http://store.steampowered.com/app/347470/

95% van de views zijn positief.. (45 vs 2 negatief) volgens steam. Waren er niet meer negatieve reacties vlak na release?
Also, no. We hebben eigenlijk 0 negatieve reviews: 1 van die 2 heeft de schrijver later naar positief veranderd omdat hij zich vergist had (maar om één of andere reden blijft hij in de summary als negatief tellen), en de andere negatieve is van een debiel die niet door had dat het local multiplayer only had (hoewel het echt wel meermaals vermeld staat).
Old 16-09-2016, 18:01   #50   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

RPS heeft ook niet geholpen?
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 16-09-2016, 19:05   #51   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Waar zijn jullie mee bezig geweest nadat het uit was, toch geen multiplayer? Afgaande van de hotseat mp videos/reviews is er toch een zeer goede basis om op verder te bouwen?
Alex is offline   Reply With Quote
Old 19-09-2016, 10:47   #52   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Waar zijn jullie mee bezig geweest nadat het uit was, toch geen multiplayer? Afgaande van de hotseat mp videos/reviews is er toch een zeer goede basis om op verder te bouwen?
Online multiplayer, is zo goed als af ondertussen. Normaal gezien komt het januari uit op Xbox One met online MP en matchmaking.
Old 19-09-2016, 11:55   #53   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

nice,
steam patch daarna?
Alex is offline   Reply With Quote
Old 19-09-2016, 12:43   #54   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Als het heel succesvol is op console misschien wel, anders is dat financieel niet interessant. Voor de paar honderd man dat het gekocht heeft op Steam kan maanden werk moeilijk verantwoorden .
Old 19-09-2016, 14:24   #55   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Begrijpelijk. Het is natuurlijk wel zo dat het uw verkopen aanzienlijk zou kunnen verhogen als het MP zou hebben.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2017, 10:09   #56   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Mayan Death Robots: Arena komt uit morgen op Xbox One! Nu met online multiplayer, matchmaking, meer mayhem en een lagere prijs: enkel €6,99. Uiteraard is de prijs op PC ook permanent gedaald naar €6,99 om het een beetje eerlijk te houden.
Old 18-05-2017, 10:13   #57   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2017, 10:19   #58   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Lijkt mij ideaal voor op de switch eigenlijk

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2017, 10:21   #59   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

I know, als het spel het ietwat goed doet op Xbone is Switch zeker een optie . Als ik een paar jaar later was begonnen hieraan had Switch absoluut het voor de hand liggende launch platform geweest.
Old 18-05-2017, 10:36   #60   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Zijn jullie nog met andere projecten bezig momenteel?
Nieker is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules