Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 11-04-2016, 23:02   #81   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

En hier gaan we dan

Last edited by ExReey; 11-04-2016 at 23:19.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2016, 23:30   #82   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

En... tijd om te gaan slapen.
Hopelijk komt er rap een 21:9 fix.

Old 12-04-2016, 13:40   #83   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

En we zijn vertrokken!!

Muziek van het titelscherm is alvast epic as fuck
Old 12-04-2016, 14:02   #84   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Zit bij de 2e baas. Bij de 4e poging had ik hem zo ver dat zijn healthbalk niet meer zichtbaar was, maar toch net doodgaan natuurlijk. Nu nog drie keer geprobeerd, maar helaas. En wat nog ergerlijker is dan sneuvelen bij de baas, is door trashmobs geraakt worden onderweg omdat ge te snel wilt zijn.

Ik ga nu ook eerst wat punten in endurance steken. Steek zeker genoeg punten in endurance in het begin. Ik had dat ook moeten doen.

Ff pauze en dan nog eens proberen. Geniaal spel wel.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2016, 16:07   #85   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Fuck it, DS2 is voor een andere keer, ik doe mee met de hype .
Robin is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2016, 16:44   #86   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Just voorbij de 2e Boss. Toch tussen de 15-20 pogingen nodig gehad.
Zo hatelijk als je driekwart van zijn health eraf hebt en nog niet geraakt bent, om het dan alsnog te verneuken. Toch al redelijk zitten ragen, hoewel ik me had voorgenomen dat niet te doen Zeker de eerste 4 pogingen na mijn pauze. Het ging steeds slechter.

Ik blijf erbij, dat teruglopen naar een boss is een compleet onnodig iets. Telkens dezelfde weg, dezelfde mobs ontwijken. Je kunt er wel echt binnen enkele minuten geraken, dat maakt het wat draaglijker. Maar ik zie het nut er echt niet van.

Ik neem aan dat je die boss soul beter bij houdt om later iets te craften?
Old 12-04-2016, 17:07   #87   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Trouwens net een stukske film gezien van die speedrun. Gewoon om te zien hoe die kerel die tweede boss doet. Had de mechanics zelf gevonden, maar blijkbaar deed ik op sommige stukken toch onnodig moeilijk. Kerel speelt wel met een rapier en zonder armor, dus dat is wel een pak anders.

Ik lees trouwens precies toch een hoop reacties dat dit de moeilijkste DS game tot nu toe is. Ideaal om mee te beginnen dus
Old 12-04-2016, 17:23   #88   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

titelscherm muziek is al zijn aankoop waard , holy shit≤.

*en diejen intro, los in mijn broek.

Last edited by jelliuz; 12-04-2016 at 17:27.
jelliuz is online now   Reply With Quote
Old 12-04-2016, 17:42   #89   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Ik blijf erbij, dat teruglopen naar een boss is een compleet onnodig iets. Telkens dezelfde weg, dezelfde mobs ontwijken. Je kunt er wel echt binnen enkele minuten geraken, dat maakt het wat draaglijker. Maar ik zie het nut er echt niet van.
Hm, dit schrikt mij wel af om het te kopen. Dat zijn van die dingen waar ik mij verschrikkelijk in kan ergeren
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2016, 18:08   #90   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Ben redelijk noob, dat wapen als Warrior dat je in't begint automatisch krijgt is eigenlijk voor het grootste deel beter dan dat ik tegenkom. Zit nu waar ik de shortcut heb unlocked aan de linkerkant van wall of lothric en die thief uit de cell heb gehaald.

Enfin maakt niet uit waar ik zit, is dat perfect mogelijk dat ge lang bij uw starting weapon blijft en dat ook upgrade? Veel van de wapens die ik tegen kom en die ik zou gebruiken zijn precies slechter in stats.
Old 12-04-2016, 18:09   #91   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Ik blijf erbij, dat teruglopen naar een boss is een compleet onnodig iets
Dat heb ik al in de DS1 thread zitten spammen.

DS heeft vlagen van genialiteit, maar er is geen enkele reden om geen respawn point voor elke boss te maken.
Old 12-04-2016, 18:13   #92   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Ben redelijk noob, dat wapen als Warrior dat je in't begint automatisch krijgt is eigenlijk voor het grootste deel beter dan dat ik tegenkom. Zit nu waar ik de shortcut heb unlocked aan de linkerkant van wall of lothric en die thief uit de cell heb gehaald.

Enfin maakt niet uit waar ik zit, is dat perfect mogelijk dat ge lang bij uw starting weapon blijft en dat ook upgrade? Veel van de wapens die ik tegen kom en die ik zou gebruiken zijn precies slechter in stats.
Dit Ik heb nu wat titanite shards, maar wil ze nog niet gebruiken uit schrik dat ik ze beter kan gebruiken voor een upgrade.

Wel een beter schild gevonden en een Estus shard. Kan hier wel posten waar je ze kan vinden als iemand dat wil? Voor chests moet je ťcht goed kijken, want in die donkere omgevingen loop je ze makkelijk voorbij.
Old 12-04-2016, 18:15   #93   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik krijg die Katana peet niet neer links naast de ingang van Firelink shrine. Als je langs dat pad omhoog gaat.

bon, minder posten meer spelen.
Old 12-04-2016, 18:18   #94   link
Muis
grml

Muis's Avatar

In de allereerste Demon Souls had je zelfs geen respawn points en die heb ik ook met plezier uitgespeeld. Het is voor mij verre van een hekelpunt in de Dark Souls serie maar iets dat het allemaal net beter maakt. Instant respawn en go op de spot waar je doodgegaan bent is toch gewoon niet bestemt voor een spel als dit.
Old 12-04-2016, 18:39   #95   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Het is ook een veel beter systeem waar ik grote voorstander van ben.
Ik haat het echt in elke spel om stukken opnieuw te doen. In dit spel totaal niet.
Het maakt het veel spannender, het maakt je beter en je leert de levels kennen.
Ik heb normaal een sucky oriŽntatievermogen en ik ken quasi heel dat gebied nu.

Maar voor de bossfights is het echt compleet overbodig. Er valt echt geen enkele reden te bedenken waarom ze geen bonfire vlak voor een bossfight zouden zetten. Geen enkele.
Old 12-04-2016, 18:56   #96   link
andu

andu's Avatar

Wapens zijn wapens, hun inherente stats zijn balanced met elkaar, je gaat geen upgrades vinden in de typische zin van het woord. De moveset die een wapen heeft, dat is belangrijk.

Van zodra je een wapen hebt waar je de speelstijl leuk van vindt, upgraden en niet meer omkijken.

Een goede tip is om wapens met complementaire speelstijlen te upgraden. Bvb. een longsword voor close quarters (bosses, smalle gangen) en een claymore voor tragere, grotere sweeps (groepen mobs).

Last edited by andu; 12-04-2016 at 19:07.
andu is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2016, 19:05   #97   link
andu

andu's Avatar

Quote:
Ik krijg die Katana peet niet neer links naast de ingang van Firelink shrine. Als je langs dat pad omhoog gaat.
Hij staat vlak naast een klif, beetje in die righting sturen en er af stampen. Easy peasy.

Quote:
Maar voor de bossfights is het echt compleet overbodig. Er valt echt geen enkele reden te bedenken waarom ze geen bonfire vlak voor een bossfight zouden zetten. Geen enkele.
Het maakt shortcuts waardevoller.

Last edited by andu; 12-04-2016 at 19:09.
andu is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2016, 19:16   #98   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

2 uurtjes gespeeld, ergens rond 2de bonfire in Lothric. Beetje exploren, overmoedig zijn en 5k souls kwijt, that's dark souls .

Sfeer zit alleszins schitterend, grafisch erg mooi vergeleken met DS1. Wijs spel.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2016, 19:18   #99   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Eerste boss neer. WTf, kan wel al tellen voor een tutorial boss. Combat voelt wel lekker aan, iets beter dan in DS1 imo.
Old 12-04-2016, 19:38   #100   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Omdat het zo weer te makkelijk zou zijn om ettelijke pogingen bij de boss zelf te doen. Dark Souls is geen spel waarbij ze je handje vasthouden.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules