Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 07-05-2016, 00:30   #41   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Die mannen bij EA hebben gezien dat Verdun populair is en willen nu ook een deel van de koek. Het ziet er ridicuul uit, eerlijk gezegd. FAST-PACED, ACTION PACKED WORLD WAR I. Uhu. Want dat was vooral niet maanden stil in de modder zitten aan het front...
Disabled is online now   Reply With Quote
Old 07-05-2016, 00:42   #42   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Disabled View Post
Die mannen bij EA hebben gezien dat Verdun populair is en willen nu ook een deel van de koek. Het ziet er ridicuul uit, eerlijk gezegd. FAST-PACED, ACTION PACKED WORLD WAR I. Uhu. Want dat was vooral niet maanden stil in de modder zitten aan het front...
Welja, het is een alternate timeline (?) WW1 shooter door EA voor het grote publiek, wat verwacht je anders van zo'n videogame? Met zijn 50 allemaal tegen een muur modder aankijken en bij het fluitsignaal mogelijks 20 meter opschuiven terwijl mensen sterven aan trench foot?

Trends in videogames (zombies, survival, ww2 shooters, modern shooters, reboots van oude series) zijn nu eenmaal een ding, kan zo'n groot bedrijf moeilijk kwalijk nemen dat ze als eerste grote publisher daar op springen, het valt nu af te wachten hoe ze het aanpakken. Wat je hebt gezien zijn ook stukjes uit de SP en dat speelt zoals elke big budget gelijk een film, we zullen zien wat de MP geeft. Maar het 1) hypen of 2) afbreken bij een trailer van 90 seconden is wel wat euh, vreemd.

Last edited by Ferrex; 07-05-2016 at 00:45.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2016, 00:49   #43   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Denk dat ze bij DICE wel iets hoger mikken dan dit.
Er was trouwens meer dan één front en ze waren niet allemaal zo statisch als in west europa. Maar waarom verwachten jullie ineens hyperrealisme of singleplayer focus? En dan waarschijnlijk wel met heimwee terug kijken naar 1942.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2016, 00:57   #44   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
Denk dat ze bij DICE wel iets hoger mikken dan dit.
Er was trouwens meer dan één front en ze waren niet allemaal zo statisch als in west europa. Maar waarom verwachten jullie ineens hyperrealisme of singleplayer focus?En dan waarschijnlijk wel met heimwee terug kijken naar 1942.
"jullie"

Letterlijk disabled alleen.
Old 07-05-2016, 00:58   #45   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

En vAmP.
Old 07-05-2016, 01:00   #46   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
En vAmP.
Ah ja. Ik geef hem wel niet volledig ongelijk: ik wil ook nog eens een coole singleplayer in mijn FPS maar ik verwacht het wel niet van EA. Gewoon goede multiplayer in een niet-moderne setting is al genoeg.

Maar kom, zou toch nog eens cool zijn, een vernieuwing in de SP FPS? Heel die houding van "ahja de SP suckt maar da maakt niet uit want de MP is goed" houding heeft zich juist geleend naar de brol die we nu van zowel moderne CoD als BF releases krijgen.
Old 07-05-2016, 01:14   #47   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Nee, het toevoegen van dwaze SP heeft tot dwaze SP geleid, de populariteit van MoHAA en CoD hebben tot dwaze SP geleid. 1942, Vietnam en 2 hadden niet eens SP.
Old 07-05-2016, 01:20   #48   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Maar die waren populair voor een reden, MoH:AA SP en CoD1/2 SP waren de max en die hadden ook nog eens een super MP. MoH mp misschien wat minder maar CoD 2 multiplayer was één van de zaligste MP's ooit en die SP was van't zelfde niveau. Ofte: why not both? SP's in modern warfare shooters draait uiteindelijk altijd uit op een hoop bruin mannen afschieten, tenzij het russen zijn. Maar met een totaal nieuwe kant uit te gaan is het perfect mogelijk om ook een goede SP af te leveren, zeker als je mag foefelen met steampunk en alternate timelines.

Enfin ja, al die speculatie, maakt uiteindelijk weinig uit. Ik heb 90 seconden ingame CGI gezien waarvan 1/8ste een close up van een kerel die leek op Mr Robot. En een kut dubstep nummer.
Old 07-05-2016, 01:23   #49   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Ahja, RTCW! Dat was een mix van WW2 en occulte shit en die SP was ook deftig. En super leuke MP.
Old 07-05-2016, 06:09   #50   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

ben nie mee, waarom hebben ze voor zulks een generieke shit een persconferentie gehouden
Old 07-05-2016, 09:08   #51   link
Lycas
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Maar die waren populair voor een reden, MoH:AA SP en CoD1/2 SP waren de max en die hadden ook nog eens een super MP. MoH mp misschien wat minder maar CoD 2 multiplayer was één van de zaligste MP's ooit en die SP was van't zelfde niveau. Ofte: why not both? SP's in modern warfare shooters draait uiteindelijk altijd uit op een hoop bruin mannen afschieten, tenzij het russen zijn. Maar met een totaal nieuwe kant uit te gaan is het perfect mogelijk om ook een goede SP af te leveren, zeker als je mag foefelen met steampunk en alternate timelines.

Enfin ja, al die speculatie, maakt uiteindelijk weinig uit. Ik heb 90 seconden ingame CGI gezien waarvan 1/8ste een close up van een kerel die leek op Mr Robot. En een kut dubstep nummer.
Nagel op de kop, MoH AA letterlijk grijs gespeeld online en ook de CoD's van die tijd. Godver dat was nog eens plezant.

Ik heb het gevoel dat BF1 toch een zeer solide game gaat worden, misschien dat ze het DLC gezever tot een minimum kunnen houden (ijdele hoop).
Ik geniet nog steeds van de gameplay in BF4, geen enkele war shooter komt in de buurt van dit spel. Spijtig van die battlelog, maar heb onlangs (paar dagen geleden) gezien dat je nu ook de games kan launchen zonder de browser plug-in. There is hope.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2016, 14:58   #52   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2016, 17:24   #53   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Wel funny op YouTube.
Infinite Warfare, oorlog in de toekomst => worst copy-paste game ever
Battlefield 1, oorlog in het verleden => beste shit ooit amai kei nieuw

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2016, 19:04   #54   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Coole trailer, maar wss weer een reskin.
Old 07-05-2016, 20:34   #55   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Nieuwe Frostbite, niet zomaar een reskin ...
Lion is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2016, 20:56   #56   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

De nieuwe Frostbite is waarschijnlijk gewoon een reskin van de ouwe.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2016, 03:39   #57   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Old 08-05-2016, 07:59   #58   link
Lycas
Senior Member

Nee lol.
Old 09-05-2016, 13:43   #59   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Old 09-05-2016, 15:25   #60   link
Lycas
Senior Member

Ik stel me wel de vraag hoe ze het stukje tanks en artillerie gaan inwerken in de game.

Tanks in WO1 waren overpowered en er waren niet veel anti-tank middelen, buiten artillerie dan. Misschien een soort entry point in een tank om dan de mensen erin uit te schakelen. Who knows

Ik hoop dat de zeppelin een soort titan gameplay wordt van BF2142, maar ik vermoed dat het niet zo gaat worden en dat het iets puur story line is. We shall see
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules