Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 03-10-2016, 16:50   #1   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Thumbs down Westworld

tis goe gasten
Old 03-10-2016, 21:32   #2   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

lensflare op de titlescreen

10/10
Old 03-10-2016, 23:33   #3   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Der is zeker nog altijd geen HBO Go in België?
HeLLBirD is online now   Reply With Quote
Old 04-10-2016, 06:50   #4   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Gisteren ook de eerste aflevering van gezien. Ik was aangenaam verrast en ga dit wschl wel blijven volgen.
Old 05-10-2016, 22:34   #5   link
Cueball
The Punisher

Cueball's Avatar

Idd machtig goed.
Old 08-10-2016, 21:42   #6   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

tweede aflevering was ook best goed, kheb zo een nostalgisch gevoel als ik da bekijk, kweenie.
Old 09-10-2016, 08:45   #7   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Net eerste aflevering gezien. Echt goed.

Anthony Hopkins en Ed Harris gaan volgens mij wel een Sean Beantje doen. Die lijken mij toch te duur voor meerdere seizoenen.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2016, 09:50   #8   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Opgezet zonder er iets over te weten en eerste aflevering toch niet uitgekeken. Vind er weinig aan precies.
Old 11-10-2016, 10:38   #9   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Gisteren 2 aflevering gezien. Ik vond deze iets minder dan de eerste maar nog steeds voldoende interessant. Hopelijk gaat het niet verder downhill
Old 11-10-2016, 12:54   #10   link
Cueball
The Punisher

Cueball's Avatar

Tsja in de pilot gaan ze er natuurlijk voor, hopelijk verder wat interessante plot-twists.
Old 11-10-2016, 13:28   #11   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Wat was er mis met de tweede ep? Ik vond ze er even hard op als de eerste. Ik hoop enkel dat ze er geen Lost/Matrix clusterfuck van maken. Maar dat lijkt op dit ogenblik nog deftig mee te vallen.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is online now   Reply With Quote
Old 12-10-2016, 10:00   #12   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Serie is fantastisch voorlopig. Dit is toch het betere scifi werk, dat tenminste ook een beetje een spiegel durft voor te houden. Geen hersenloos piew-piew-laser-zwaarden-magie-plot-twists. Ge moet toch ook de parallellen zien met hoe ge zelf een game (vooral MMORPG's) (her)speelt.
Old 12-10-2016, 11:16   #13   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Ik vind het ook heel geslaagd. Tweede aflevering was zeker even goed als de eerste imo. Ben wel meer en meer curieus aan het worden naar de maze. Heb zo'n voorgevoel dat het personage van Ed Harris (nu nog een "lichtjes" geobsedeerde powergamer-gast) uiteindelijk zelf een robot gaat worden (of zo zal worden nagemaakt) eens hij het einde van het spel ontdekt heeft.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2016, 22:08   #14   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Beste serie ooit sinds Deadwood voor mij. Als ge een checklist opstelt met hoe goede scifi er uitziet dan vinkt deze serie toch alles aan. Er is in die laatste aflevering ook zoveel gebeurd dat ik die twee eerste toch nog eens goed ga moeten herbekijken.

- Arnold, de theorie van de Bicameral Mind en Dolores die stemmen begint te horen
- Die nieuwe narrative met Wyatt en Teddy dat "zoals elk goed verhaal op waarheid is gebaseerd". -> Iets dat te maken heeft met Arnold?

Last edited by Fieldy; 18-10-2016 at 22:13.
Old 19-10-2016, 03:12   #15   link
Cueball
The Punisher

Cueball's Avatar

Blijkt inderdaad één van de betere series, ook qua cast eigenlijk. 1e seizoen slechts 10 afleveringen met maar wel met een kostenplaatje van 58 miljoen dollar. Enfin, beter dan 26 brolafleveringen dan.
Old 19-10-2016, 10:46   #16   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Vond de derde aflevering een beetje saai, eigenlijk. Hoop dat ze snel wat meer van de wereld buiten Westworld laten zien, en dat het verhaal deftig openbreekt. In plaats van te blijven hangen bij filosofisch gewauwel rond bewustzijn van robots.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 19-10-2016, 13:25   #17   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Ik zie JJ Abrams en Jonathan Nolan staan, weliswaar als executive producers, maar dat maakt dat ik immens sceptisch blijf. Maar 'k ga het eens proberen als we hier door onze rerun van The Wire zijn. Al stond toen eigenlijk The Sopranos op het programma. Want ja, ik ben een verzuurde conservatief.
Old 19-10-2016, 17:07   #18   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Wat is dat toch met mensen en hun haat voor J.J. Abrams?
CSM is offline   Reply With Quote
Old 20-10-2016, 00:20   #19   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Lost
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 20-10-2016, 09:07   #20   link
Mr.E
Senior Member

Mr.E's Avatar

En Alias. Vond dat een vrij slechte serie maar was door het concept wel net geintrigeerd genoeg om verder te kijken. Die man heeft er een knack voor om een leuk concept te starten waarbij je denkt dat er een cool einde volgt, maar dat einde blijkt dan van hetzelfde niveau als wat een 8jarige zou schrijven. Lost vond ik aflevering per aflevering nog aangenaam om te kijken, dus hoewel zeer ontgoochelend einde, ca va nog. De uren die ik aan Alias kwijt ben, daarentegen, pure tijdverlies. Om die reden fringe ook links laten liggen.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules