Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 01-11-2016, 17:56   #1   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Mass Effect: Andromeda

Vierde deel in de 3rd person ARPG-reeks die de SciFi nerd in mij steeds doet opleven. Open wereld deze keer, Mako is terug en de Normandy vervangen door de Tempest. Verwacht gelijkaardige gameplay als de voorgaande delen inclusief co-op multiplayer waar ik nog steeds niet op zit te wachten... Toch, van de weinige grote titels waar ik echt naar uitkijk, plz don't fuck it up Bioware!

Nieuwe teaser:

Meer info op 7 november!
Old 01-11-2016, 19:53   #2   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Toch, van de weinige grote titels waar ik echt naar uitkijk, plz don't fuck it up Bioware!
Idd
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2016, 22:29   #3   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Alle drie de games zeer graag gespeeld dus sowieso instant buy of pre-order hier.

En eigenlijk vond ik de MP bij ME3 nog best plezant. Kort, stevig en leutig.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2016, 23:11   #4   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Had Bioware liever iets anders zien doen. Het einde van ME3 heeft dit universum zo verpest dat ik hier niet enthousiast voor kan worden. Des te beter als het me weet te verrassen.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2016, 00:02   #5   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ik verstond dat toen niet, ik versta dat nog steeds niet, maar ik zal er verder m'n mond over houden want heb weinig zin om m'n topic op eerste pagina al te zien veranderen in eindeloos geneut over dat einde of al die verschrikkelijke plotholes die er zouden zijn en mij geen hol interesseren.

Ik vind verhaal van de Mass Effects persoonlijk niets speciaals zoals ik dat van min of meer eender welk videogame dat ik ooit gespeeld heb vind... Maar het weet me door z'n setting, personages & art design wel elke keer in die wereld te zuigen en daar slagen bijzonder weinig games bij mij in, dus als ze dat weer weten doen en verder de gameplay mechanics niet afglijden naar beneden het niveau van de gemiddelde 3rd person shooter (waar ze tegen deel drie wat mij betreft toch klein stukje bovenuit kwamen), zal ik wel weer content zijn en het geweldige game vinden.
Old 02-11-2016, 07:56   #6   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik heb toch ook enorm genoten van de trilogie. Ik ben hier heel benieuwd naar, maar tegelijk vind ik de kwaliteit van Bioware's writing echt wel serieus afgenomen de voorbije jaren. En hoewel DA: Inquisition nog wel een leutige action rpg was, zijn ze daar met veel dingen ook de mist in gegaan. Ben wel benieuwd, maar kan niet zeggen dat ik nog zo hyped ben als vroeger.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2016, 11:31   #7   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Dat van die videogame verhalen wat oblo zegt is wel waar. Kan mij persoonlijk ook niet herinneren dat ik ooit zwaar onder de indruk geweest ben van een game verhaal.

FF7 misschien, maar dat was waarschijnlijk omdat ik 13-14 jaar was toen.
Old 02-11-2016, 18:13   #8   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
FF7 misschien, maar dat was waarschijnlijk omdat ik 13-14 jaar was toen.
Denk dat Aeris daar ook veel mee te maken heeft.
Die scene zal ik nooit vergeten. Ben nu bezig met een replay op PSVita en vlak daarvoor gestopt
Old 02-11-2016, 18:44   #9   link
andu

andu's Avatar

The Last of Us.
andu is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2016, 18:12   #10   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

BWOAB

BWOAAAB

BWOAAAAAB

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2016, 21:49   #11   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
dis gonna be guud

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2016, 23:09   #12   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
Had Bioware liever iets anders zien doen. Het einde van ME3 heeft dit universum zo verpest dat ik hier niet enthousiast voor kan worden. Des te beter als het me weet te verrassen.
this
Alex is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2016, 23:30   #13   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Tiens nu dacht ik dat zich dat ging afspelen rond de First Contact War.
Eerlijk gezegd spreekt de trailer mij totaal niet aan. Zal me leren, moest ik maar niet denken dat we een terugkeer gingen krijgen naar de action RPG die het ooit was. Nu lijkt het eerder een shooterke te worden in het Mass Effect universum. Nog een stap verder dan Mass Effect 3, mijlenver van een verbeterde Mass Effect 1 ...ik zal eerst wel wat review afwachten dus.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2016, 08:05   #14   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Eerlijk gezegd spreekt de trailer mij totaal niet aan. Zal me leren, moest ik maar niet denken dat we een terugkeer gingen krijgen naar de action RPG die het ooit was. Nu lijkt het eerder een shooterke te worden in het Mass Effect universum. Nog een stap verder dan Mass Effect 3, mijlenver van een verbeterde Mass Effect 1 ...ik zal eerst wel wat review afwachten dus.
Waar haal je uit die trailer dat het gewoon een shooterke wordt en geen action RPG? Ik mis iets denk ik.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2016, 08:51   #15   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Hoe kom je daar aan? Het werd van in het begin al gezegd dat het zich in een nieuwe galaxy zou afspelen.
Old 08-11-2016, 09:01   #16   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Ze zeiden toch dat het een prequel zou worden.
Dat het een shooter wordt leid ik af uit de accenten in de trailer. We zullen zien...
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2016, 10:28   #17   link
Anulin
Lingering Voices

Anulin's Avatar

Ik heb de derde feitelijk nooit gespeeld. De moeite om deze nog is op te pikken of beter skippen?
Anulin is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2016, 10:32   #18   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Zeker de moeite. Buiten het einde is het een topgame.
Old 04-01-2017, 21:00   #19   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

23/03/17
Old 13-01-2017, 17:19   #20   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
Was weinig mis mee, het verraste en gaf een mooi perspectief op de zaak die nog een tijd bleef nazinderen. Net zoals het einde van Battlestar Galactica niet zo erg is dan je eerst denkt. Is het niet gewoon heel erg moeilijk om aan zo lang opgebouwde verwachtingen te voldoen? Denk dat het eerder een perceptie-probleem is, dan slecht schrijfwerk.
Als je een goed idee wilt, kan je maar beter het epos erg kort houden want dat lijkt de enige manier om een einde te verzinnen dat nog kan verrassen, en dat zichzelf niet tegenspreekt.

Heb er dus alle hoop in! Ik hoop wel dat ze rekening houden met de 'oude' PS4 en me niet weer een spel aan 20-30 FPS geven. Dat, meer dan een al dan niet sluitend einde, bepaalt het spel.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules