Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 12-05-2009, 18:15   #2001   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Quote:
Originally Posted by onbewust View Post
True Blood was te voorspelbaar imo. Hoe dom is gans die Stackhouse familie? zit ze een half uur te neuten over hoe cool haar vampier is en vijf minuten later lebbert ze met de shapeshifter. Liefdesdramas over the top. Veel teveel seks. 'khad al meteen door dat Sam dien hond was. Dat Bill door het zonlicht ging lopen om dat wijf te redden zag je ook al vijf afleveringen op voorhand aankomen. Vanaf dat de killer zijn schaduw in beeld kwam was het al duidelijk dat het Renee was. Amy en die verheerlijking van drugs waren er ook over.

Enige coole was Lafayette en die gaat dood op't einde, wtf?

Ik ben wipe, de dikke spoilerfag. Stop hamsters in mijn anus, aub.
Ze hadden er inderdaad meer suspens mogen insteken betreffende de moordenaar, zoals bv. meer suggesties dat het Amy was. Eens je die schaduw ziet van een brede vent worden de opties ineens héél beperkt. Voor de rest: top serie imho. Vampiers zijn cool. Als ik het niet net nog eens gespeeld had, ik zou wéér opnieuw aan Vampire: The Masquerade Bloodlines beginnen.

En de shakycam was mij in de laatste aflevering van House ook wel opgevallen, maar stoorde niet echt. Arme House.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2009, 23:00   #2002   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Ondertussen ver door S01 van Breaking Bad. Is dat op den duur meer een drama over kanker dan over een leraar chemie die meth zit te koken? Begint wat tegen te steken tbh...
Robin is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2009, 23:22   #2003   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

nee, druuugs. blijven kijken
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2009, 10:41   #2004   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Breaking Bad dan ook maar begonnen. 5 aflevering van True Blood liggen ook nog te wachten.
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2009, 10:51   #2005   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Breaking Bad ook maar is gedownload, aangezien er veel mensen over bezig zijn.

Ondertussen ook begonnen aan de box van Oz, 4 afleveringen gezien en nog een hele hoop te gaan.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2009, 11:17   #2006   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Breaking Bad S01 uitgekeken ondertussen. Valt wel mee, niets speciaals imo, maar is entertainend. Af en toe wat veel geneut en weinig druuugs, maar als het wel zo is, ist wel lollig.

Zal s02 alleszins ook eens binnenhalen een dezer.

Af en toe begint die peet zijn norse muile mij wel tegen te steken.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2009, 19:06   #2007   link
Gino Belino
Sletjongen

Gino Belino's Avatar

Gisteren ep 1 van Generation Kill gezien. Ziet er wel goed uit, kan al niet wachten om de rest te kijken
Gino Belino is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2009, 12:48   #2008   link
sprinkler
faster than some bacteria

sprinkler's Avatar

Send a message via MSN to sprinkler
De laatste House, kippenvel
Old 15-05-2009, 16:20   #2009   link
Peephole
Destroyer of forums

Peephole's Avatar

House seizoen twee.

House: Nah, dont like to repeat myself. People will say I'm formulaic.

Old 15-05-2009, 16:37   #2010   link
Peephole
Destroyer of forums

Peephole's Avatar

Funny cause true:

Old 15-05-2009, 20:39   #2011   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

FADE TO AWESOME
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2009, 00:37   #2012   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Season finale van 30 rock is anders ook behoorlijk hilarisch. En een van de meer indrukwekkende guest casts ooit. In een van de meer hilarische scenes.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2009, 02:00   #2013   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Ah, het was finale?
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2009, 10:43   #2014   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Het was van alles de finale deze week. Vandaag dubbelaflevering Prison Break en dan is dat ook gedaan (de hele serie dan).
Old 16-05-2009, 12:20   #2015   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kittens View Post
Jesus fucking Christ. Is de cameraman voor House S5E24 (laatste ep) strontzat ofzo? Of is dit een artsy fartsy statement? Ik word er mottig van.
Ook op gemerkt, in de eerste helft van de episode, vooral in en rond House zijn bureau is het serieus shaky-cam. Ik denk omdat er geen lekken mochten zijn over het verhaal dat ze het vlug-vlug hebben moeten maken.
DUR0N is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2009, 13:29   #2016   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Lie to Me uitgekeken, toch een toffe serie om volgen.
Seizoen 2 is al aangekondigd, yiepi!
quantrias is online now   Reply With Quote
Old 17-05-2009, 18:20   #2017   link
Gino Belino
Sletjongen

Gino Belino's Avatar

Morgen start de nieuwe zender Acht (enkel digitaal). Lijkt me wel dé zender te worden voor kwaliteitsseries. Vind wel nergens een programmatie terug. Hun 'verwacht' en 'niet verwacht' klinkt alleszins al goed: http://www.acht.tv/
Gino Belino is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2009, 18:24   #2018   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Is idd wel nice, spijtig dat ik al veel series gezien heb die ze aanbieden.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2009, 19:22   #2019   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Gino Belino View Post
Morgen start de nieuwe zender Acht (enkel digitaal). Lijkt me wel dé zender te worden voor kwaliteitsseries. Vind wel nergens een programmatie terug. Hun 'verwacht' en 'niet verwacht' klinkt alleszins al goed: http://www.acht.tv/
http://www.humo.be/tws/tv-gids/epg_z...&dag=5/18/2009

Behoorlijk warrige programmatie, jawadde. Bv. maandag 1e aflevering van The Wire en The Sopranos, dinsdag van beide de tweede aflevering en de herhaling van de 1e. Woensdag twee keer herhaling van de 2e aflevering Sopranos plus de derde, en één herhaling van 2e aflevering The Wire, maar geen nieuwe. Hetzelfde rare systeem voor nog een paar andere series. Ook altijd alles op andere tijdstippen. Tenzij er toch een systeem achter zit, wordt het dus elke keer checken om te weten wanneer ze net wat uitzenden .
Old 17-05-2009, 22:30   #2020   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Breaking Bad ook maar is gedownload, aangezien er veel mensen over bezig zijn.

Ondertussen ook begonnen aan de box van Oz, 4 afleveringen gezien en nog een hele hoop te gaan.
Vandaag heel S1 van Breaking Bad er door gejaagd. Zeker gesmaakt. Liedje op einde van elke aflevering was ook wel telkens nice. Iemand idee of daar OST van is?

Oz paar jaar geleden volledig gezien, tijdsgebrek en veel te veel andere series/films die ik nog moet bekijken weerhouden mij ervan om te herbeginnen. Een van de betere werken van HBO.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules