![]() |
![]() |
#11007 link |
Senior Member
|
Het eerste seizoen van de originele The Killing.
Verslavende shit, op een kleine twee weken 18 afleveringen erdoor. Topserie dus met top acteurs vooral. Enige minpuntje is dat 20 afleveringen van een uur per seizoen misschien iets teveel is.
![]() |
#11012 link |
Integrated Amplifier
|
IZombie S1 uit. Super. Lang geleden dat ik nog zo een serie "moest" verder kijken. Blijkbaar is S2 nu bezig, kan niet wachten tot het op Netflix staat.
![]() |
#11013 link |
blorp
|
Als je iZombie goed vindt moet je in hetzelfde genre (minus de zombie hook) ook eens Limitless checken. Na de pilot dacht ik van "wa een dwaze movie spinoff shiiiiiit, nog 2 epis en 't is canned", ondertussen vind ik het stiekem wel wreed wijs + dexterzus.
Last edited by Pleun; 12-11-2015 at 02:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11014 link |
Pro-shrimper
|
Dexterzus is toch geen pluspunt om een serie aan te raden. Bleh!
![]() |
![]() |
#11015 link |
Tleger waser
|
Manhattan weet echt geen blijf met zichzelf. Erg jammer. Geen idee wat die laatste ep weer was. Ze springen van flashforward, naar flashback, naar flashback in een flashback. Het is verwarrend en zorgt ervoor dat de centrale verhaallijn helemaal begint weg te vallen. Allez. Je drijft de emoties van een bepaald personage en zijn relatie twee eps lang volledig op een punt, en dan skip je 6 maand in de tijd, zonder er maar iets over te vermelden in de volgende aflevering. Slaat helemaal op niets.
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11016 link |
blorp
|
Al een paar keer een wiki moeten bijhalen omdat ik totaal niet meer wist hoe de vork in de steel zat... verhaallijnen die een half seizoen blijven liggen om dan effe zonder iets van inleiding terug aangehaald te worden, erger me er vrij hard aan. Was de kluts al kwijt tijdens de S2 pilot en het is er ondertussen nog niet veel op verbeterd.
Alsook, heeft Abby nu een miskraam gehad zonder dat dat ergens expliciet is vermeld of heb ik ergens een hele scene gemist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11017 link |
Tleger waser
|
Nee, ik denk dat dat idd de PG-13 bedoeling was. Het niet laten zien, maar het wel duidelijk maken.
Dat slecht omgaan met verhaallijnen is exact wat me ook stoort. Op bepaald ogenblik gaat er iemand lopen van de basis, knalt heel de vs door, ontmoetingen en afspraken allerhande en keert dan terug zonder dat iemand door had dat ze weg was? Enfin. In de serie was dat een uurtje, in de realiteit is die een week op stap geweest he. Psies zat ze toch niet zo geweldig onder toezicht daar. Mabon. Het ergste blijft voor mij dat ze in de eerste ep zowat alle spanning mbt de belangrijke personages hebben doen verdampen met hun flash forward. Waarvoor was dat in hemelsnaam goed.
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|