Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 08-01-2007, 14:44   #21   link
Sintel
GATSUN GATSUN

Sintel's Avatar

Send a message via ICQ to Sintel Send a message via MSN to Sintel
Quote:
Originally Posted by Teus
http://ict.mayulive.com/priv/1165991968985.jpg
<3

Ik volg eigenlijk niet echt anime voor de moment, alleen wat er nog zo wat open stond (d.gray man, death note, capeta, nhg ga ik wsch laten vallen). Manga's voor mij atm

Berserk, Naruto, Bleach, Air Gear, Otogi no Machi no Rena (hihi), en ichigo 100% juist compleet, daar moet ik nog een vervanging voor zoeken

EDIT: Wel enorm jammer dat we al onze anime praat tot 1 topic moeten beperken, bleh
Sintel is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2007, 14:55   #22   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Echt e, die tiran van een Alex toch
Old 08-01-2007, 15:55   #23   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

ej, was initiŽle reactie vanwege al die dubbele topics die hier als paddenstoelen uit de grond schieten. Zo een dump ging toch handig in vorig fora? Kunnen anime die actief gevolgd worden en gediscussieerd worden (zoals Death Note) apart zetten zoals dat voor Lost en "Welke serie volg je nu" het geval was. Niet louter omdat de topic starter een serie niet graag in zijn topic heeft.

Maar als de meeste anime gangers met Teus' systeem akkoord gaan doen we dat. Ik ben wa een gefaalde dictator.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2007, 11:16   #24   link
Sintel
GATSUN GATSUN

Sintel's Avatar

Ik vind voor actieve dingen die veel mensen volgen, een extra topic wel moeten kunnen, en mss nog een xtra manga topic.

Niet voor om het even wat, daar heb je wel gelijk in.

btw
http://users.skynet.be/TailwinD/airgear.png
omfg bbq, zo nice (en ecchi)! ik kan weer niet wachten op devolgende chapter! simca/kururu >> ringo
Old 09-01-2007, 16:24   #25   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus
wat series die nu lopen. praten over complete series doen we in de andere thread, hier mag er enkel gehyped worden zoals op 4chan
Seconded.
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2007, 21:25   #26   link
Aoyama
Senior Member

Aoyama's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sintel
Elfen lied zeker niet droppen, is te goed!
Ergo proxy, de enige reden waarom het zo lang duurt is omdat shinsen subs de hele episode opnieuw getekend heeft, met die talkshow dus, ik weet niet of je de post gelezen hebt?

http://forum.shinsen-subs.org/index.php?a=topic&t=2883
elfen lied heb ik nu gezien, is mooi.

[spoiler:e18790aae3]kwas geshockeerd toen dat kanae dood werd gedaan door Nyu. [/spoiler:e18790aae3]

Ik snap die uitleg eigenlijk niet. Ik heb al eens ep 15-18 gedownload en allen waren die talkshows, kwas pissed. waarom een hele episode lang een talkshow? waarom opnieuw getekend? waarom bleven ze gewoon niet bij het subben?
Old 10-01-2007, 00:06   #27   link
Sintel
GATSUN GATSUN

Sintel's Avatar

die vraag is veel gesteld, blijkt wat uit de posts die ze in die thread gemaakt hebben maar is idd een controversiele keuze. 16,17,18 dus ook allemaal talkshow? ik volg het momenteel niet en zal het waarschijnlijk zien als SHS de serie vervolledigt heeft.

BTW, nog een goeie anime mocht je er nog eentje zoeken is Tsukihime
Old 10-01-2007, 09:32   #28   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

shinsen bracht vorige week een nieuwe episode uit van ergo proxy, waar blijkbaar enorm veel tijd zou in gekropen hebben. zodra ze nog releases doen zie ik de serie weer verder.

NHK is subliem trouwens, moest je iets weten van de H-games... funny 'cause it's true
Teus is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2007, 12:40   #29   link
Aoyama
Senior Member

Aoyama's Avatar

Teus, op die ftp die je me had gegeven had je ergo proxy tot ep 18 of 20 staan en waren het allen talkshows. Ik snap er niets van, moeten altijd moeilijk doen he
Old 10-01-2007, 14:17   #30   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Aoyama
Teus, op die ftp die je me had gegeven had je ergo proxy tot ep 18 of 20 staan en waren het allen talkshows. Ik snap er niets van, moeten altijd moeilijk doen he
zal eens navragen.
edit: dunnow. met welke episodes is iets mis, hoe noemt het bestand juist en hoe groot zijn die?
Old 10-01-2007, 15:57   #31   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

ftp ftp ftp, warez forum!
Old 10-01-2007, 17:20   #32   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Anime series zijn niet per sť warez.
Anyway, ik heb ook Ergo Proxy links (50mb/ep, redelijk kwaliteit), moet maar laten weten als ge ze wilt.
micksque is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2007, 17:23   #33   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

50mb/ep bekijk ik zelfs niet :/
Old 10-01-2007, 17:56   #34   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Ik merk nauwelijks een verschil. Toegegeven, ik ben dan ook geen kwaliteitswhore. Kleinere grootte -> meer plaats op download limet en meer plaats op mijn HD's.
Old 10-01-2007, 18:12   #35   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Rmvb files zeker? Is wel goed voor 50mb, maar verkies toch .avi/.mkv files
Old 11-01-2007, 11:55   #36   link
Flandria
Comic Otaku

Flandria's Avatar

Send a message via MSN to Flandria
Series die ik momenteel volg, Survive, uninhabited planet, Haruhi melancholy, Utawarerumono, en effe shakugan no shana door Jhenix aan't checken.
En eindelijk 1ste ep gevonden van Souten no Ken, de prequel die zich in 1939 afspeelt van de latere Hokuto no Ken series!
Old 11-01-2007, 13:25   #37   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Geef mij maar rmvb, alles in avi downloaden is gewoon ondoenbaar met de limiet van telenet
Als het is om gewoon op de pc te bekijken vind ik rmvb goed genoeg, het verschil tussen avi en rmvb is zo groot niet. Moest ik alle anime downloaden in avi dan kom ik met een limiet van 30GB nog niet toe Om er nog maar van te zwijgen hoeveel plek dat dan inneemt op de harde schijf.
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2007, 14:04   #38   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

100gig/maand & 650gig hdd ruimte ftw
Old 12-01-2007, 02:06   #39   link
Sintel
GATSUN GATSUN

Sintel's Avatar

idem, allee 610gig maar toch nog geen 100gig/maand, en overleef het nu toch al iets meer als een jaar met die spees

ik delete regelmatig wel series die eigenlijk het bijhouden niet waard zijn of die dat ik niet van plan ben ooit te vervolledigen

nigh head genesis mss, ben nog aan het twijfelen
Old 12-01-2007, 08:14   #40   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Anyway: beetje ontopic... Death Note is licensed wat redelijk hard suckt aangezien TW en Live-Evil het niet meer zullen subben. Kent iemand andere goede groepen die Death Note nog zullen verder subben? Ik had er al eentje gevonden maar die hun site ("we doen het voor de fun. - tijd van release kan varieren naar gelang we er zijn of niet zijn" etc) gaf geen blijk van kwaliteit.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules