Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Closed Thread

Thread Tools
Old 12-10-2009, 18:43   #61   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Ik volgde eerst niet waarom mithror aan nam dat ofwel ik ofwel styn de weerwolf zouden zijn. Tot ik er aan dacht dat enkel ik en styn niet op de eerste weerwolf hadden gestemd. Enfin, aangenomen dat dat inderdaad de eerste weerwolf was. Want iedereen gaat er hier precies nogal van uit dat mithror inderdaad de ziener (of was het tovenaar) is. Enfin, mij hoor je niet klagen want hij heeft styn in het vizier maar ik wil iedereen toch eens kritisch laten nadenken.

Wat als de ene weerwolf zijn collega de dood in stemt om zichzelf te beschermen. hij weet ook zeker wie de andere weerwolf is. Vooral als hij er veel pooha rond maakt. Maar de andere persoon die zich als de ziener aanmelde maakt dan weer de fout informatie te geven die hij onmogelijk kan weten (tenzij wapi zich buiten het spel zijn mond heeft voorbijgepraat). Als er nu nog een andere ziener is dan deze twee die moet dan toch eens goed lachen?

Maar goed, het zou zelfmoord zijn om nu op mithror te gaan stemmen, want dan is iedereen verward tussen mij en styn. Dus stem ik ook op styn. Als hij het niet is dan zal ik daarna op mithror stemmen want heel dat zaakje riekt.

[stem Styn]
True, maar het zou hoe dan ook rieken imo. Ik heb er ook aan gedacht dat de weerwolf mss op Onbewust gestemt heeft uit zelfbehoud. Maar dat was helemaal niet nodig. Hij kon natuurlijk nog wijzigen en dan stierf Alegis. Het zou hem wel verdachter gemaakt hebben.

Ik zal Kittens zij advies volgen en mijn stem ook naar Styn veranderen, want nu is het wel heel duidelijk ^^

[stem Styn]

Pronostiekje:

Weerwolf 1: Onbewust
Weerwolf 2: Styn
Tovenaar: Alegis

Jager: Deev
Ziener: Wapi
Dorpeling 1: Turtle
Dorpeling 2: Kar
Dorpeling 3: Kittens
Priester: Mithror
Mithror is offline  
Old 12-10-2009, 19:45   #62   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Yep, de Wapi fuck-up en het dan niet komen verdedigen maakt dat wel enorm verdacht.
Game over, als we Mithror mogen geloven. Mijn stem op mithror houden heeft geen zin want we komen het op deze manier ook te weten of hij juist is.

[stem Styn]
Alex is offline  
Old 12-10-2009, 21:05   #63   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Mja, ik bedoelde natuurlijk onbewust, kzat met mijn hoofd ergens anders!
Nuja, het lijkt al beslist! Wel played wolven. Maar nadat ik dood ben valt mithror toch door de mand!
Styn is offline  
Old 12-10-2009, 21:44   #64   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Styn wordt gelyncht. Game over!

Onbewust en Styn waren weerwolven.
Alegis was de tovenaar
Mithror was de priester
Kittens was de ziener
Deev' was de jager
Rest waren dorpelingen

Efficiënte vergadering wel, amaikes.

Evaluatie!
Fidoh is offline  
Old 12-10-2009, 22:18   #65   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

Dien Mithror is te goed
deev´ is offline  
Old 12-10-2009, 22:36   #66   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Onbewust, die pic van die pots heeft mij op u doen stemmen. I shit you not.
Kittens is offline  
Old 12-10-2009, 22:38   #67   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Lol wolvenfail xD
Natuurlijk slim van mij om de personages niet tegoei te lezen.
Mithror is echt wel goed
Styn is offline  
Old 13-10-2009, 12:05   #68   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Hij heeft gewoon teveel tijd op zijn werk. =)
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline  
Old 13-10-2009, 17:29   #69   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Lol, neen. Iedereen is te goedgelovig

Maar vooral: enige die roet in het eten kon gooien was Alegis als hij zich ook kenbaar maakte als Priester. Dat ging echter niet meer nadat ie Kittens quote. Op dat moment wist ik echter niet dat Alegis de Tovenaar was dus het was wel wat geluk hebben dat iedereen mij geloofde. Langs de andere kant was er dan ook nog het feit dat het altijd een risico als je de (vermoedelijke) Priester wilt lynchen, want dan verliest GOED veel informatie (zonder reveal toch). Dus iedereen had er niet meteen iets mee te verliezen van op Styn te stemmen. Het was hij of ik!

En gij waart veel te rap met stemmen!
Mithror is offline  
Closed Thread

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules