Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Closed Thread

Thread Tools
Old 24-10-2009, 13:09   #521   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
I'll be damned, dan is Hellbird misschien toch onschuldig. Desalniettemin blijft hij imo een verdachte voor vampier om dezelfde redenen als gisteren.

Hmm, Mithror heeft deze nacht kar (de zieke) vermoord en kan dus niemand aanvallen deze nacht.
* Vreemd dat hij voor kar gekozen heeft gezien die zich al half ge-out had als zieke. Des te beter voor ons natuurlijk.
* Geen 2e slachtoffer: Hij heeft dus een vampier aangeduid of de heks heeft iemand gered.
* Gezien mithror deze nacht niets kan doen is het misschien beter deze nacht een vampier te lynchen? Alhoewel dat eigenlijk niet uitmaakt denk ik.

Het gemakkelijkste om de vampier(en) te vinden is als iedereen zijn rol zegt. In het slechtste geval hebben we dan 2 twijfelgevallen, maar we zullen er imo toch snel eentje vinden.

Met de heks haar vergif kunnen we ineens 2 kills maken, maar de vampieren gaan de heks ongetwijfeld aanvallen waardoor de potion niet gebruikt kan worden dan. :/

Dus ik zie 2 mogelijkheden:
1. Iedereen geeft zichzelf bloot, we halen zo de vampieren eruit (ziener kan tegen morgen dan eventueel nog een twijfelgeval oplossen). Nadeel is dat de heks dat waarschijnlijk niet overleeft.
- dag 1, heks dood en dus nog 2 vampieren en 4 dorpelingen over
- dag 2, zien waarschijnlijk dood (niet belangrijk dankzij lln ziener), 1 vampier en 3 dorpelingen
- dag 3, victory.

2. We lynchen Mithror en vergiftigen Lijkkist gezien hij toch de meest waarschijnlijk vampier blijft. Dan blijft er morgen maar 1 vampier over die eigenlijk kansloos is.
Risicos: Vampieren kunnen heks nog vermoorden, lijkkist kan (vreemd genoeg dan) toch geen vampier zijn, maar die moet zichzelf dan maar outen. Zo kunnen we nog in scenario 1 terecht komen.

[Vote Mithror]
Sentinel is offline  
Old 24-10-2009, 13:10   #522   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Hmmm, nu ik er aan denk: het zou kunnen dat de vampieren mij targetten deze nacht. De lijfwacht is er niet meer, dus ik loop ook gevaar. Oei, wat nu gedaan.
Leeuwke is offline  
Old 24-10-2009, 13:19   #523   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

K, aangezien de theorieŽn de verkeerde richting uitgaan:

Ik ben de heks, en ik heb geen potions meer. Mithror heeft Leeuwke aangevallen, die heb ik beschermd. Kar heb ik vermoord deze nacht, een nacht te vroeg naar m'n goesting want ik had nog wat verdachten teveel, maar aangezien ik zelf vrij verdacht werd, dacht ik beter mijn potions op te gebruiken voor ik doodging.

Achteraf gezien een domme zet, want Kar had zich inderdaad half als zieke geuit (viel me pas te binnen toen ik hier zag dat hij de zieke was). Maar op het moment zelf was het een goede keuze als eliminatie, want ik had 4 verdachten: Was kar goed, dan had ik de drie nodige verdachten, was kar slecht, zoveel te beter. En omdat hij gisteren zowel Kittens als Sentinel als slecht nomineerde, vond ik hem helaas verdacht. Had hij dat niet gedaan, ging de potion voor iemand anders geweest zijn.
HeLLBirD is offline  
Old 24-10-2009, 13:20   #524   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Yep, you're a dead man. Lln ziener kan gelukkig uw job overnemen.
Sentinel is offline  
Old 24-10-2009, 13:23   #525   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Eigenlijk, zijn we zeker dat Mithror de zieke heeft aangevallen en niet de vampieren?

*EDIT*: Hellbird postte dus.
Leeuwke is offline  
Old 24-10-2009, 14:13   #526   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Damn you Kittens! And damn you Leeuwke! Waarom kon je deev niet zieneren!

Soit, gg. Doe mij een plezier en lynch morgen eerst Deev en de dag erna Lijkkist. Thx!
Mithror is offline  
Old 24-10-2009, 15:02   #527   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Vengeance. From beyond the grave.
Kittens is offline  
Old 24-10-2009, 18:08   #528   link
Rufus
PimpMeister

[Stem Mithror ]
echt meer heb ik niet toe te voegen op het moment.
Old 24-10-2009, 18:11   #529   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kittens View Post
Vengeance. From beyond the grave.
Maar je was toch fout! Ik was geen vampier, na na na nana!

Oh ja, ik denk dat ik iedereen zijn rol nu wel ken. Enige waartussen is twijfelde is vannacht dus opgelost!
Mithror is offline  
Old 24-10-2009, 18:50   #530   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Al zes van de acht stemmen voor Mithror. Laten we zeggen dat Mithror gelyncht wordt, hhm? Ik denk niet dat er nog veel gediscussieerd kan worden. Mithror was dus de laatste weerwolf.

Ik ga bij deze ook het hele spel afsluiten. Iedereen heeft zijn zegje wel kunnen doen, denk ik. De mensen die nu het hardst verdacht worden, zijn ook de 2 vampieren, dus veel zin heeft het niet om nog verder te discussiŽren. Deev en Lijkkist, inderdaad de laatste twee vampieren, hebben me al gezegd dat ze het niet erg vinden om op te geven.

De rolverdeling van in het begin was zo:
alegis vrijmetselaar
avalanche ziener
cit vrijmetselaar
deev vampier
divineone weerwolf puppy
fieldy vampier
hellbird heks
kar zieke
kittens lijfwacht
leeuwke ziener
lijkkist vampier
mithror weerwolf
roar jager
rufus leerling ziener
sentinel vrijmetselaar
snuff vampier
styn tough guy
theaccountant weerwolf
theimagizer weerwolf
wapi tovenaar

Hoera voor de dorpelingen. Het dorp wint het spel.

Fin.
Fidoh is offline  
Closed Thread

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules