Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 10-12-2009, 22:29   #41   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

ah kdacht dat het gelijkstand was tussen alegis en leeuwke blijkt tusse mij en hem, meteen pm sturen naar fidoh zie

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2009, 23:19   #42   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

onnozelaars

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Old 10-12-2009, 23:20   #43   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Jij bent de onnozelaar Lijkkist. Een dode onnozelaar.

Alex is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2009, 23:35   #44   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Maat, hoe moet ik nu ooit nog pics vinden voor in mijn posts. Gij steelt ze allemaal.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2009, 06:59   #45   link
Fraeco
Mega Shrimper

Fraeco's Avatar

Send a message via MSN to Fraeco
Da's nu al een gans spel dat ge zit te verkondigen dat Alegis nen bandiet is. Hier ook weer!

'k Ga er toch iets achter gaan beginnen te zoeken zu!
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants.
Fraeco is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2009, 09:38   #46   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Fidoh is een ergere bandiet, hij steelt mijn Lijkkist puns.
Old 11-12-2009, 15:23   #47   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Ben nu pas thuis. Ik zal eens beginnen boekhouden.
Old 11-12-2009, 16:46   #48   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Klaar met boekhouden. Holy shit dat duurde langer dan ik dacht dat het ging duren.
Old 12-12-2009, 01:55   #49   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Fidoh, heb je effectief express informatie gegeven aan Alegis over wat er met het dynamiet gebruikt is? If so, dan vind ik dat deze informatie door iedereen gekend moet worden, of dat iedereen dan op z'n minst een stukje informatie krijgt over het spel/spelgebeuren.
Eerlijk is eerlijk. Ik heb Lijkkist gevraagd zijn dynamiet te gebruiken. Een of andere iemand was serieus op mijn zenuwen aan het werken en ik had ook spijt van het introduceren van dynamiet als item (achteraf bekeken was dat maar iets stom). Two birds, one stone. Niemand anders had er een stem in, alleen ik en Lijkkist. (Er is dus ook geen ander dynamiet meer in het spel.)

Ik dacht dat het duidelijk genoeg was, eigenlijk. Zo duidelijk, dacht ik, dat ik het inderdaad aan een paar mensen getoond heb, om hun mening erover te vragen. Eerlijk, ik dacht dat iedereen wel zou doorhebben wat er aan de hand was. Later wou ik de game flow niet verstoren door het na 2 pagina's discussie dan tˇch te vertellen. Nu daarentegen maakt het nog weinig verschil.

Ik heb niemand metagame informatie gegeven die hem zou kunnen helpen.
Old 12-12-2009, 01:57   #50   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Hij vroeg er om door op 2 friggin HP dynamiet als 1e keuze te nemen.

Dat hij voor niets nodig had.
Old 12-12-2009, 01:58   #51   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Daar heb ik geen mening over.
Old 12-12-2009, 02:13   #52   link
FuNeo
darcore 460

FuNeo's Avatar

Send a message via MSN to FuNeo
Quote:
Originally Posted by Fidoh View Post
Fidoh, heb je effectief express informatie gegeven aan Alegis over wat er met het dynamiet gebruikt is? If so, dan vind ik dat deze informatie door iedereen gekend moet worden, of dat iedereen dan op z'n minst een stukje informatie krijgt over het spel/spelgebeuren.
Eerlijk is eerlijk. Ik heb Lijkkist gevraagd zijn dynamiet te gebruiken. Een of andere iemand was serieus op mijn zenuwen aan het werken en ik had ook spijt van het introduceren van dynamiet als item (achteraf bekeken was dat maar iets stom). Two birds, one stone. Niemand anders had er een stem in, alleen ik en Lijkkist. (Er is dus ook geen ander dynamiet meer in het spel.)

Ik dacht dat het duidelijk genoeg was, eigenlijk. Zo duidelijk, dacht ik, dat ik het inderdaad aan een paar mensen getoond heb, om hun mening erover te vragen. Eerlijk, ik dacht dat iedereen wel zou doorhebben wat er aan de hand was. Later wou ik de game flow niet verstoren door het na 2 pagina's discussie dan tˇch te vertellen. Nu daarentegen maakt het nog weinig verschil.

Ik heb niemand metagame informatie gegeven die hem zou kunnen helpen.
Als je vind dat iemand niet meer zou mogen meedoen haal je die er als moderator er beter gewoon uit, nu heb je't spel toch be´nvloed ten nadele van lijkkist vrees ik
Maar bon, tis nu zo en het had wel een "wtf" effect met veel controverse
Old 12-12-2009, 04:55   #53   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

Bon, eikel.
Old 12-12-2009, 10:03   #54   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Je had het beter eerst verteld, Fidoh. Het spel is inderdaad ten nadele van Lijkkist uitgedraaid.

Maar goed, het zij zo.
Leeuwke is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2009, 11:41   #55   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

hihi nujah het is ten nadele van mij uitgedraaid maar geef nu toe, nog nooit zijn er zoveel pagina's discussie geweest in een 'weerwolven'spel, twas echt een F5 F5 F5 F5 gevoel

Fidoh vond het te lang

Old 12-12-2009, 13:14   #56   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lijkkist View Post
hihi nujah het is ten nadele van mij uitgedraaid maar geef nu toe, nog nooit zijn er zoveel pagina's discussie geweest in een 'weerwolven'spel, twas echt een F5 F5 F5 F5 gevoel
Het gaf inderdaad aanzet tot veel discussie en da's positief. Het was ook enkel ten nadele van Lijkkist omdat sommige spelers dezelfde fouten blijven maken, spel na spel, zonder ervan te leren. Like a trainwreck. Beetje opgelucht dat ik al van die trein af ben, eigenlijk. Nu kan ik het spektakel vanop afstand bewonderen in plaats van zelf slachtoffer te zijn.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2009, 18:38   #57   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Onschuldig oogde? Wut? Nee echt, Wut?

Hij was in mijn ogen echt verdacht bezig.
Voor de rest echt weinig tijd om alles door te lezen, tzal voor morgen zijn. Voorlopig is idd Alegis een hoofdverdachte, maar zoals styn aanhaalt, zijn ook Guns en Leeuwke niet echt goed bezig...
ge zou beter eens de off topic gaan lezen turtle dan zout ge mss door hebben dat ik zelf niet echt wist hoe mij deruit te praten, eerst was er de piste van alegis heeft het gedaan, dan heb ik opt net liggen zoeken over dynamiet en hebk gelezen dat dynamiet onstabiel wordt alst vochtig wordt.

maarjah ik ben toch maar een mongool die nie weet wat hij doet enal, nu fles duvel whisky openkraken en ze delen met mijn vrienden die ik allemaal heb uitgenodigd, ook zijn we aant lachen met mongs die er te laat afkwamen maar wel liefhebbers zijn... die zouden er al gestaan hebben de nacht ervoor.

/rant

zelfde geld voor Roar, maar die denkt denk ik niet dat ik een mong ben omdat ik 2 flessen duvel whisky ga halen waar er 1 een kado is en 1 mss zou dienen om later door te verkopen

Fidoh vond het te lang

Old 14-12-2009, 11:13   #58   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

bon, blijkbaar ben ik dood. jammer, 't lijkt me logisch dat een mens passiever is in een weekend maar kom.

in de toekomst ga ik niet meer meedoen. fun gehalte is niet zo hoog als gedacht en ik kan er mijn tijd niet insteken eigenlijk om theorien te bedenken.
Old 14-12-2009, 12:02   #59   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Wat een kut manier om een hulp sheriff te verliezen Maar geef toe dat je jezelf quasi niet hebt laten horen ook ofc.
Old 14-12-2009, 12:04   #60   link
deev┤
feel the music.

deev┤'s Avatar

Quote:
Originally Posted by TheAccountant View Post
bon, blijkbaar ben ik dood. jammer, 't lijkt me logisch dat een mens passiever is in een weekend maar kom.

in de toekomst ga ik niet meer meedoen. fun gehalte is niet zo hoog als gedacht en ik kan er mijn tijd niet insteken eigenlijk om theorien te bedenken.
...

Had misschien eerst keer kunnen checken wat zo'n spel inhield?
deev┤ is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules