Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 09-06-2016, 07:10   #321   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Voor de mensen die vorige keer de KS van catacombs gemist hebben, ze zijn terug met een stand alone expansie: https://www.kickstarter.com/projects...bs-and-castles
De exclusives van de vorige KS hebben ze opnieuw toegevoegd aan deze dus je kan met deze KS alles nog eens bestellen.
kar is online now   Reply With Quote
Old 09-06-2016, 10:33   #322   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Nice, maar, te duur voor wat het is.
Old 06-07-2016, 10:31   #323   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Ik denk dat ik Massive Darkness (nieuwe van CMON) ga backen. Ik heb alleen Imperial Assault als dungeon crawler, deze lijkt mij een leuke toevoeging omdat het een ander setting en sfeer is met een ander systeem om te spelen. Wel alleen de KS core box omdat die add-ons niet direct een meerwaarde bieden. Vandaag de rules eens bekijken. Iemand die deze al opgevallen is?
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2016, 11:55   #324   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

'k heb de playthrough gezien, spreekt me totaal niet aan voor dat bedrag. Niets vernieuwend. Mijn inziens investeer je beter in Descent met die nieuwe app.
Old 06-07-2016, 12:24   #325   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tyrael View Post
Ik denk dat ik Massive Darkness (nieuwe van CMON) ga backen. Ik heb alleen Imperial Assault als dungeon crawler, deze lijkt mij een leuke toevoeging omdat het een ander setting en sfeer is met een ander systeem om te spelen. Wel alleen de KS core box omdat die add-ons niet direct een meerwaarde bieden. Vandaag de rules eens bekijken. Iemand die deze al opgevallen is?
toch is nadenken bij CMON
https://boardgamegeek.com/article/19721112#19721112
kar is online now   Reply With Quote
Old 06-07-2016, 12:38   #326   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Yeah, en ze doen het ook op die manier. Vriend van mij heeft het al is voor gehad. De juiste addons zaten er niet bij en ze hadden er maar iets random anders van "dezelfde" waarde bij gesmeten.
Old 06-07-2016, 16:35   #327   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Het zal mijn eerste KS van CMON zijn en ik ga alleen de base pledge nemen dus op dat vlak maak ik mij geen zorgen
Old 06-07-2016, 19:17   #328   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Mijn Visa is aan het kriebelen voor Yokohama. Ziet er wel een cool game uit.

https://www.kickstarter.com/projects...ry_recommended
Old 23-07-2016, 10:59   #329   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Scythe Collector's Edition binnen , subiet eens opendoen zie. De doos is alleszins groot en zwaar.

Old 23-07-2016, 12:06   #330   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Kijk is aan, gij hebt het al wel gekregen. Ik heb nog niks mogen ontvangen, net als iemand anders die ik ken. Zelfs geen track & trace nummer.
Nuja dan is alsnog de vraag of er niks fout of beschadigd in de doos zit gezien de vele replacements.
Old 23-07-2016, 12:31   #331   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Zijn er zoveel klachten dan? Op de Facebook groep van Scythe heb ik nog niks zien passeren.
Old 23-07-2016, 12:48   #332   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Klachten niet, er is gewoon zoveel mis gelopen. Ze hebben op voorhand aangekondigd wat er allemaal mogelijks mis gaat zijn en de procedure hoe ze te contacteren en het zal onmiddellijk vervangen worden. Dus uiteraard zijn er geen klachten. Maar de kans dat uw spel niet 100% in orde is, is groot.
Old 23-07-2016, 13:36   #333   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Heeft er al veel man dat gespeeld?
Alex is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2016, 15:42   #334   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Geen idee wat je wil zeggen Alex, al een paar duizend man minstens, het is al lang op Tabletopia te spelen. En van ons waarschijnlijk nog niemand.
Old 23-07-2016, 18:07   #335   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by OmegaII View Post
Klachten niet, er is gewoon zoveel mis gelopen. Ze hebben op voorhand aangekondigd wat er allemaal mogelijks mis gaat zijn en de procedure hoe ze te contacteren en het zal onmiddellijk vervangen worden. Dus uiteraard zijn er geen klachten. Maar de kans dat uw spel niet 100% in orde is, is groot.
Jamey kondigt altijd op voorhand heel zijn procedure aan voor replacements. Dat was al elke kickstarter.
Niet omdat uw spel niet in orde gaat zijn, maar omdat die enorm klant gericht is. Djeezes, zie er anders eens problemen in die er niet (gaan) zijn.
Achteraf is er ook altijd een kleine samenvatting van wie effecties heeft moeten mailen voor replacement en dat zijn er echt niet veel.

Wat is er volgens jij al allemaal misgelopen mss?
Het enige probleem atm is Ideapatcher die zijn beloften niet kan nakomen voor EU, maar daar kan Jamey weinig aan doen buiten open communiceren.
Ik en een kameraad hebben gisteren onze tracking gekregen. Voor 27/07 zou iedereen dat moeten gehad hebben. Tegen 30/07 iedereen zijn spel.

Maw max 3 dagen (!) vertraging tov het initiele beloofde en zelfs daar is hij zelf al serieus ambetant over.
Je moet je kickstarter updates lezen he. Ze hebben zelfs een mail gestuurd naar elke persoon die nog geen track&trace heeft.
Quote:
Hi! As reported in detail in this Scythe project update posted a few minutes ago, you are one of 2,896 backers or pre-order customers of Scythe to whom Ideaspatcher has not yet shipped anything. I'm very sorry to share this news with you.

The good news is that Ideaspatcher will continue to ship 500-600 orders a day, finishing the dispatches by July 27. That puts delivery at July 30 at the latest.

Several weeks ago I said that delivery would happen by July 27 at the latest, and that was the last time for you to update your address. So if the address you provided does not work on July 28, 29, or 30, please contact help@ideaspatcher.com to tell them an address that does work. It is okay to provide an address for a friend, family member, neighbor, or work, but it is NOT possible to delay delivery.

At any point in time, if you don't have your tracking number, I also don't have it. When your package ships, you should get a tracking number. Until then, it really doesn't do anything to e-mail me (or Ideaspatcher). All of the information I have is in the latest project update.
Quote:
If you are one of those 2,896 people, I'm sure you're frustrated by this news, and I feel your frustration too. It doesn't really matter that the original estimated delivery month was August--you're excited to receive Scythe, and I said you'd have it by July 27, and that date has now changed to July 30. I'm very sorry about that, and I'm pushing Ideaspatcher as hard as I can.
At any point in time, if you don't have your tracking number, I also don't have it. When your package ships, you should get a tracking number. Until then, it really doesn't do anything to e-mail me. All of the information I have is right here in this update.
You might be worried that you are the exception and something bad has happened to your specific shipment. If you somehow haven't received a tracking number or a game by July 30, please contact me. That's the end of the estimated delivery range. Otherwise, all the information I have is right here in this update.
Here's the bottom line: You WILL receive your copy of Scythe, and you will receive it soon. You might doubt Ideaspatcher, but they have definitely shipped thousands of copies of Scythe--there are a multitude of comments here and on Facebook and BGG to support this. Have they lived up to their promises? No. Not even close. But they are shipping games.
Bij zowat alle andere kickstarters is het geen waar en kan je fluiten naar communicatie over de levering, vervanging van kapotte dozen en bijbestellingen achteraf.

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Heeft er al veel man dat gespeeld?
Buiten EU begint het.
De reviewcopies zijn wel al langer geleverd en voorlopig is alles zeer lovend.

edit: hmm op reddit zo niet precies: https://www.reddit.com/r/boardgames/...scythe_so_far/

Aangezien ik nog geen Chaos in the Old world of Kemet hebt, gaat het dat gat wel moeten vullen. De setting spreekt me iets meer aan.

Last edited by Turtle; 23-07-2016 at 18:19.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2016, 21:07   #336   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

TL ; DR
Den Turtle ziet den Jamey graag zenne. Loverboy. XxX

fyi: 'k heb't zelf gebacked, 'k heb nergens gezegd dat ze vertraging hebben, enkel dat ze last hadden met prints, componenten etc. Dus dat de kans groot is dat dat ook in de finale kopie zo is.
Nu sowieso don't care, en ik zal wel zien hoe mijn doos aankomt en wat de inhoud zegt. Over het spel zelf twijfel ik alleszins niet.

Last edited by OmegaII; 23-07-2016 at 21:11.
OmegaII is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2016, 21:10   #337   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Hoeveel streken kunde hebben als backer?

Ga nog wat ranter dat je je copy 2 dagen later krijgt, maar nog 1 maand voor de beloofde datum.
Of wat zagen over problemen die er niet zijn.
Old 23-07-2016, 21:12   #338   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Hoe hautain kunde zijn als backer?
'k Heb zelfs m'n best niet moeten doen alleszins. Vooral omdat ge toch de totaal verkeerde conclusies wilt trekken.
Old 23-07-2016, 21:17   #339   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Hoeveel streken kunde hebben als backer?

Ga nog wat ranter dat je je copy 2 dagen later krijgt, maar nog 1 maand voor de beloofde datum.
Of wat zagen over problemen die er niet zijn.
Fyi, ik heb enkel GEMELD dat ik nog niks had ontvangen. Ik heb nergens gezegd dat ik er van DOOD ga, dat ik de mens HAAT dat ik het nog niet heb, en dat ik uwe god ne vorte klootzak vind omdat hij het niet persoonlijk is komen brengen.

Aka overdrijf is niet. 't Is hier een community van 2 man en na paardenkop groot. Ge zijt hier niet op de juiste plaats om zo ne rant af te steken om hem te verdedigen.
Ja uw punten zijn valide. Ja mijn "ge moogt hopen dat het in orde is" kan overdreven zijn, en toch moogt ge hopen dat alles in orde is.

Cava, chill? k Thx.
Old 23-07-2016, 21:24   #340   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Qua costumer service is die kerel idd een groot voorbeeld en verdient die iets meer dan respect dan gezaag over het feit dat ge niks hebt gekregen, hoewel hij elke benadeelde backer een mail heeft gestuurd.
Qua games is het discutabel, want bv Euphoria vind ik maar bagger.

Ma bon

Last edited by Turtle; 23-07-2016 at 21:31.
Turtle is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules