Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 15-05-2018, 17:25   #19661   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

no contest... int voordeel van Bart "tis een complot, ale, khoop van ni, ma kzeg het toch maar voor de pers" Verhaeghe dan dan toch?

anders zijde rijp om mee int gesticht te zitten
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2018, 17:55   #19662   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Integenstelling tot Hein die hetzelfde doet maar voor de match zelf gespeeld is en wetende dat ze er al meer voordeel aan gehad hebben.

Yup idd no contest
Old 15-05-2018, 17:58   #19663   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

bekan zo zot als dees

https://www.clubbrugge.be/nl/content...xandre-boucaut
Old 15-05-2018, 18:03   #19664   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
De pot en de ketel enzo
Old 15-05-2018, 18:05   #19665   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Corax View Post
wut, ook niet overdrijven hé, da's no contest.
dat komt van't standpunt van een brugge supporter, begrijpelijk

ja, hein is een gigantische kwal. maar je mag de kracht van kwalligheid uit uwe voorzitter niet onderschatten: niet alleen in de competitie maar ook op vlak van alles daarrond. als ik één van de twee moest nomineren zou ik geen twee seconden twijfelen. hein is alleen een kwal in de JPL wedstrijden op zich, onze bartje heeft verschillende layers
Old 15-05-2018, 18:07   #19666   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik zou met plezier 10 jaar gedwongen supporter voor club zijn moest bart onstlag nemen als voorzitter van club en ondervoorzitter van kbvb

no joke

zo voos is dien onnozelaar
Old 15-05-2018, 18:11   #19667   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Denk nu wel dat Bart Verhaeghe net iets meer bewezen heeft dan Heintje....

Maar ik begrijp wel dat in een bekrompen kerktoren gebied als België een frietvetkop als heintje meer sympathie opwekt dan een ambitieuze zakenman in een net pak.

Letterlijk een keer 2 zinnen uit zijn rol gevallen dit seizoen. Bij heintje is het eigenlijk al het hele seizoen zo. Op spelers, collega s , de pers de refs ...
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2018, 18:13   #19668   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

want dees is gene frietvetkop

LOL
Old 15-05-2018, 18:19   #19669   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post

Letterlijk een keer 2 zinnen uit zijn rol gevallen dit seizoen. .
kerel als ondervoorzitter van de kbvb heeft hij een week constant zitten insinueren dat er een complot en omkoping was

alle pundits hebben die kerel met de grond gelijkt gemaakt voor die shit

dan mag hein nog zo veel steken geven als hij wilt, zo'n zaken zijn duizend keer erger
Old 15-05-2018, 18:50   #19670   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

En alsof dat het enige is wat hij al misdaan heeft. Die kerel is zo voos als het maar kan zijn. Moet ook niet afkomen met dat "Vlaamse mentaliteit tegen een ambitieus iemand in een pak", rofl, alsof dát de reden is waarom mensen hem niet kunnen hebben.

Hij heeft er bij de kbvb ook alles aan gedaan om het Eurostadion onder de grond te boren omdat het zijn persoonlijke agenda kwetste.
Old 15-05-2018, 18:56   #19671   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Want dat was een goed dossier rofl.
Old 15-05-2018, 19:03   #19672   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

ja no shit dat die geen Eurostadion ging supporten

mocht zelf zijn shoppingcenter niet zetten 10km verder omdat het voor de te veel verkeer ging zorgen, om over de tegenkanting die hij in Brugge gekregen heeft met zijn stadion nog maar te zwijgen.

Als dat dossier sterk genoeg was zou 1 man het niet kunnen tegenhouden, maar zijn argument dat het geld voor zo een project beter verdeeld wordt over alle clubs om iets aan hun infrastructuur te doen lijkt mij nu niet meteen "omdat het zijn persoonlijke agenda kwetste.

Om op dat niveau zaken gedaan te krijgen moet ge het spel even "voos" spelen als "de rest". en dat zijn dan mannen als een Pol Gheysen, De Witte ( met steun van Termont), Coucke, ....

Ik ben wel tegen zijn dubbele rol, net zoals ik dat den tijde van Collin bij Anderlecht ook al was. Anderzijds doet de bond het nu niet slechter dan onder die kale van den tennisbond destijds.

Je kan alleszins niet ontkennen dat zijn project voor Club in grote lijnen geslaagd is (enkel stadion ontbreekt nog) maar heeft er wel terug een topclub van gemaakt. Dat hij het spel dan even smerig speelt als de rest moet dan maar. Liever zo dan een brave huisvader als Jonkheere destijds. Dan wordt je gewoon uitgelachen. Verhaege is ook een paar keer op zen bek gegaan om uit zijn fouten te leren maar nu staat club er wel.

Old 15-05-2018, 19:14   #19673   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:

Maar ik begrijp wel dat in een bekrompen kerktoren gebied als België een frietvetkop als heintje meer sympathie opwekt dan een ambitieuze zakenman in een net pak.

Letterlijk een keer 2 zinnen uit zijn rol gevallen dit seizoen. Bij heintje is het eigenlijk al het hele seizoen zo. Op spelers, collega s , de pers de refs ...
anderlecht heeft al meer bewezen dan club brugge

dus euh, toffe discussie
Old 15-05-2018, 19:14   #19674   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Corax View Post
AK, klaar om volgend seizoen te jinxen?
Quote:

Maar ik begrijp wel dat in een bekrompen kerktoren gebied als België een frietvetkop als heintje meer sympathie opwekt dan een corrupte zakenman met losse handjes in een net pak.
ftfy
Old 16-05-2018, 06:48   #19675   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

mja, ik begrijp wel dat je anti-Verhaeghe kan zijn en sommige van zijn uitspraken zijn er over maar die vent is voor Clup echt een zegen geweest. het post D'Hooghe-Jonckheere tijdperk was een puinhoop, toen we het moesten rooien met een kwibus als Matthijssen dacht echt iedereen dat we definitief vertrokken waren voor de subtop. ik had ook mijn twijfels bij de komst van Verhaeghe, maar hij heeft de club professioneler gemaakt en staat daar nu toch schoon met 2 titels in 3 jaar.

ik bedoel maar, 't zijn lange jaren geweest en het is zijn verdienste dat we nu weer op de kaart staan. herinner u deze shit (tussen alle andere miserie):

altijd lollig als Degryse nu op tv zit te zeggen welke spelers topclubs moeten kopen of verkopen. grandioos gebuisd.
Corax is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2018, 07:51   #19676   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
En alsof dat het enige is wat hij al misdaan heeft. Die kerel is zo voos als het maar kan zijn. Moet ook niet afkomen met dat "Vlaamse mentaliteit tegen een ambitieus iemand in een pak", rofl, alsof dát de reden is waarom mensen hem niet kunnen hebben.

Hij heeft er bij de kbvb ook alles aan gedaan om het Eurostadion onder de grond te boren omdat het zijn persoonlijke agenda kwetste.
Hoe ist nog met de kwekbeat?

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2018, 08:56   #19677   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Milic: 4 jaar Anderlecht voor gering bedrag
Beide clubs ontkennen het voorlopig nog, maar Antonio Milic (24) trekt wel degelijk voor vier jaar naar Anderlecht. Het is aannemelijk dat de transfersom die aan KV Oostende betaald moet worden eerder symbolisch zal zijn. Hetzelfde geldt voor Knowledge Musona (27), die de komende weken het spoor van Milic richting het Astridpark zal volgen.

Milic (r) heeft Soder voor zich.
BELGA Milic (r) heeft Soder voor zich.
Milic is één van de drie beoogde verdedigers die Sporting in het tussenseizoen wil inlijven. Dit om het vertrek van Kara, Dendoncker en mogelijk ook Deschacht op te vangen. Met Milic haalt het alvast een linksbenige verdediger, die na een moeilijke start de voorbije twee seizoenen uitgroeide tot een absolute sterkhouder bij KVO. Hij is ongeveer 1,5 à 2 miljoen euro waard, maar het zou verbazen mocht Coucke dit bedrag moeten betalen. Hetzelfde geldt voor Musona, die eveneens op weg lijkt naar Anderlecht. Vorig jaar nog plakte Luc Devroe als sportief directeur van KVO de som van zes miljoen euro op het hoofd van Musona.

Old 16-05-2018, 09:23   #19678   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Meest ethische ploeg van den Belgique.
Old 16-05-2018, 09:47   #19679   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Milic: 4 jaar Anderlecht voor gering bedrag
Beide clubs ontkennen het voorlopig nog, maar Antonio Milic (24) trekt wel degelijk voor vier jaar naar Anderlecht. Het is aannemelijk dat de transfersom die aan KV Oostende betaald moet worden eerder symbolisch zal zijn. Hetzelfde geldt voor Knowledge Musona (27), die de komende weken het spoor van Milic richting het Astridpark zal volgen.

Milic (r) heeft Soder voor zich.
BELGA Milic (r) heeft Soder voor zich.
Milic is één van de drie beoogde verdedigers die Sporting in het tussenseizoen wil inlijven. Dit om het vertrek van Kara, Dendoncker en mogelijk ook Deschacht op te vangen. Met Milic haalt het alvast een linksbenige verdediger, die na een moeilijke start de voorbije twee seizoenen uitgroeide tot een absolute sterkhouder bij KVO. Hij is ongeveer 1,5 à 2 miljoen euro waard, maar het zou verbazen mocht Coucke dit bedrag moeten betalen. Hetzelfde geldt voor Musona, die eveneens op weg lijkt naar Anderlecht. Vorig jaar nog plakte Luc Devroe als sportief directeur van KVO de som van zes miljoen euro op het hoofd van Musona.

Coucke heeft 14 miljoen schulden kwijt gescholden, geloven dat dit zonder gevolg zou blijven is wel dom.

Ik ben blij dat Oostende leeg loopt, want de ploeg die er nu op stond stelde niet veel voor. Net zoals. Dimata vorig jaar veel vedetten die al maanden bezig waren met hun transfer.
ndPix is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2018, 10:38   #19680   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

ook een manier om de loonmassa naar beneden te halen natuurlijk

in het slechtste geval krijgt Hein terug een brave selectie dravertjes en meelopertjes waar zijn saai systeem perfect voor is en spelen ze nog eens kampioen. we zullen zien
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules