Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 28-12-2015, 14:27   #1   link
Blondje
*

Daguitstap met de kindjes

Morgen zouden we graag een dagje naar Brugge gaan met de kinderen, vooral dan voor het ijssculpturenfestival. Ik vermoed dat we daar geen hele dag aan kwijt zijn, dus ik ben nog op zoek naar andere leuke dingen om te doen in en rond Brugge, liefst op wandelafstand (dan kunnen we met de trein). Iemand tips? Ook om te gaan eten met de kinderen?
Blondje is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2015, 23:46   #2   link
BlaCkBirD
Senior Member

BlaCkBirD's Avatar

ijssculptuur ben je in een half uur door ofzo

http://www.boudewijnseapark.be/ (is niet ver van het station, wel iets te ver om te voet te doen, maar bussen genoeg)

alternatief is gewoon Brugge Centrum, altijd wel eens de moeite (geen idee hoe oud de kids zijn, maar het zal voornamelijk wandelen zijn dan)
Old 29-12-2015, 09:31   #3   link
Blondje
*

Merci voor de tip, Blackbird, maar is Boudewijn Seapark niet meer iets voor in de zomer? Je hebt wel een combiticket voor ijssculpturen en seapark indoor, ijspiste en show. Ik denk dat Seppe (3.5 jaar) misschien nog wat klein is om te leren schaatsen en een van ons zou dan sowieso op de kant moeten blijven met Sander (6 maand). Anderzijds hebben we voor 10 euro opleg wel de indoor van het seapark en ne show. Denk dat we terplekke zullen zien hoe het met de kinderen gaat en desnoods een half uurtje verder doorrijden naar de zee.

Zal met de auto te doen zijn trouwens, een kleine twee uur met (op 1 verbinding na) 2 overstappen als we met de trein zouden gaan. Ritje met de trein zal voor een andere keer zijn vrees ik.
Blondje is offline   Reply With Quote
Old 01-01-2016, 02:08   #4   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

't Is niet echt in Brugge, maar Boudewijnpark?

http://www.dezonnegloed.be/nl/contact

Quote:
De Zonnegloed vzw - Wildlife resue & Education farm is een opvangcentrum voor verwaarloosde en in beslaggenomen dieren. Dieren met een minder kleurrijk verleden die niet terug naar de natuur kunnen, geven we een nieuwe thuis voor de rest van hun leven. Dit is een Sanctuary.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2016, 01:56   #5   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Quote:
Originally Posted by Drennargh View Post
't Is niet echt in Brugge, maar Boudewijnpark?

http://www.dezonnegloed.be/nl/contact
AAAAH! Das in mijn gemeente man! Vleteren! WOOP WOOP!

En een dikke dikke aanrader ze! Beestjes kijken!

Het is wel een goej drie kwartier rijden van Brugge tot Vleteren + dan nog de terugrit...
gABBY is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules