Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 02-08-2017, 00:21   #15161   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Cars 3

Erg leuk. Laat ons gewoon Cars 2 negeren en dit als vervolg zien.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2017, 00:42   #15162   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Die Alien Covenant. Wat een rommeltje.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2017, 08:26   #15163   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Quote:
Originally Posted by quantrias View Post
Vanavond eens gaan zien naar Valerian and the City of a Thousand Planets.
Verwachtingen zijn niet hoog. Ben wel benieuwd wat Luc Besson er van gemaakt heeft.
Awel, mooie beelden maar zal een hit or miss zijn. Heb sowieso niet het "fifth element" gevoel maar de visuals zijn echt mooi. CGI shot na GGI shot natuurlijk, bijna alles is voor een green screen opgenomen.
Dane DeHaan als Major Valerian is zo raar... past gelijk niet in die rol.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2017, 21:08   #15164   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

sebiet beginnen aan mijne kubrick marathon, enfin, ik kijk elke avond ene tot ze op zijn

vanavond the killing uit 1956
Old 02-08-2017, 22:35   #15165   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

7/10
Old 03-08-2017, 08:40   #15166   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
sebiet beginnen aan mijne kubrick marathon, enfin, ik kijk elke avond ene tot ze op zijn

In het genre "all killer and no filler" (films onder de 90 minuten) kan die wel tellen, het is een categorie die m'n hart gestolen heeft.

Nog films onder de 90 minuten die er knal op zitten:

- [REC]
- Brief Encounter (1945)
- Cloverfield
- Frankenstein (1931)
- Ghost in the Shell (1995)
- Pi
- Primer
- The Evil Dead
- Zombieland

Zoals Stephen King het zo mooi verwoordde: "It's true THE DARK TOWER movie runs a clean 95 minutes. Like the first book in the series (224 pages), it's all killer and no filler."

Nog veel plezier met Lolita trouwens, m'n favoriete Kubrick film.

Last edited by rastaman; 03-08-2017 at 12:26.
rastaman is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2017, 08:51   #15167   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Kben daar ook wel fan van. Killing Them Softly bv. Kaarsrecht zonder zever naar het eind. Wel 5 minuten te lang.

Verder FAQ About Time Travel en Phone Booth kan ik me zo bedenken. Al is die tweede wel niet iedereen zijn meug.

Last edited by Sepulfly; 03-08-2017 at 09:04.
Old 03-08-2017, 12:07   #15168   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:

goed bevonden

film is constant aantrekkelijk en ziet er soms echt geweldig uit, heel deze scene zag er zo strak uit miljaar. zalige atmosfeer ook en die constante bombastische muziek in bepaalde scenes uit die tijd, het heeft toch iets speciaal. hij verveelde mij ook geen second, iets waar ik schrik voor had voor iemand die maar weinig zo ver terug in de tijd gaat qua filmen

vanavond full metal jacket
Old 03-08-2017, 12:11   #15169   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

en weet niet of het de bedoeling was van de film maar die WWE scene met dien oostblokker deed mij onverwachts lachen
Old 03-08-2017, 12:25   #15170   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

all quiet on the western front zeker keer eens bezien als ge grote fan zijt van fmj, te zot voor woorden hoe ne film die een halve eeuw vroeger uitkwam al die thema's al tacklede
Old 03-08-2017, 13:01   #15171   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

genoteerd

terzijde: groot deel van de kubrick filmen heb ik trouwens al gezien, FMJ ook maar tis al nen tijd geleden nu en kgaan gewoon random door zijn filmen gaan
Old 03-08-2017, 19:04   #15172   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Vanwege de vele gratis Kinpolis tickets ben ik wat meer naar de cinema aan het gaan.

Valerian.

Cava nog eigenlijk. Had het veel minder verwacht, het grootste probleem van deze film is eigenlijk de casting. DeHaan is gewoon niet overtuigend. En ook jammer om te zien dat deze film zwaar aan het sucken is aan de box-office, ik heb het altijd wel gehad voor Besson. Gisteren zat er 11 man in de zaal Hopelijk overleeft zijn productiefirma dit.

Spider-man Homecoming.

Goed! Niets speciaal maar een ok film. Ik ben content dat ze niet te veel gefocust hebben op zijn back story en eerder op zijn jonge leeftijd en hoe hij probeert op te groeien met zijn powers. Het school aspect is er prima mee verweven en de film neemt zich niet te serieus.
Enig nadeel is zowaar de bad guy Michael Keaton, wat mij enorm verbaasd heeft aangezien ik er een grote fan van ben. Het zal wel aan het script gelegen hebben want zijn karakter en back-story waren zeer zwak uitgeschreven en het feit dat hij als Vulture werd gecast deed mij nu eens constant aan Birdman denken. Gemiste kans.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2017, 13:57   #15173   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:

vanavond full metal jacket
yup, em is nog altijd even zalig

dees moet toch één van de grelligste beelden uit de niet (traditionele, kunt punt maken dat oorlog horror is) horror cinema ooit zijn. impact nu is minder dan toen ik hem deftig voor de eerste keer zag maar toch, mijn haar komt elke keer recht te staan.

ben er nog altijd niet uit welk van de twee segmenten ik het beste vind, bootcamp of vietnam zelf en ik heb nu toch al wel paar keer gezien; niet dat het perse moet natuurlijk maar ik lees op de meeste plaatsen dat daar soms wel nen polemiek over bestaat tussen critici. either way, voor de rest zijn de dialoog en scenes ongelooflijk strak -veronderstel dat ik da nog wel meer ga zeggen- en nu ik er meer op let, is kubrick echt wel nen patron qua humor in zijn materie.

vanavond dr. strangelove
Old 04-08-2017, 14:58   #15174   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

No fighting in the war room!
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2017, 15:10   #15175   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Fok, ik krijg ook weer zin om ze allemaal te zien en ik heb dat pas nog gedaan.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2017, 15:38   #15176   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
vanavond dr. strangelove
You lucky bastard

Nu wil ik die vanavond ook zien.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2017, 23:57   #15177   link
Dorfmeister
O_o

Valerian. Ca vakes nog.
Dorfmeister is online now   Reply With Quote
Old 05-08-2017, 00:00   #15178   link
eye
Senior Member

eye's Avatar

Control van Anton Corbijn. Nogal on the nose. 't Voelde bijna als misbruik van Love will tear us apart en Atmosphere. Soit, wel een paar sterke momenten, een handvol mooie shots en 't ging best vooruit.
eye is online now   Reply With Quote
Old 06-08-2017, 06:45   #15179   link
Cueball
The Punisher

Cueball's Avatar

Legend of the sword, ik vond het een prachtige film. Het is die typische Guy Ritchie stijl ook zoals je die in Sherlock Holmes ook terug vindt. Begrijp niet hoe dit geflopt is at the box office. Zeer entertainend.
Old 06-08-2017, 13:21   #15180   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Ha! Kweni. Het kon mijn aandacht niet vast houden en de meest interessante delen van de film waren fucking montages. Leek me beter een serie geweest. Maar de stijl blijft wel goed spul, ja.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules