Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 15-01-2019, 12:27   #921   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

K, kvolg u als TV-sport. Had ik over gelezen. Had het eerder op het feit dat iemand die alles compleet domineert in geen enkele sport aantrekkelijk is.
(Hoewel ik redelijk hard fan ben van VDP in alles wat em doet #nohomo)
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2019, 16:46   #922   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

heb de Olympische MTB wedstrijd gekeken van Rio toendertijd en da was echt wel wijs!
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is online now   Reply With Quote
Old 15-01-2019, 18:14   #923   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Uh nee, MTB is saaien boel voor op tv. Zelf in de goeien tijd van Meirhaeghe heb ik dat nooit gevolgd.

Downhill is wel awesome.
Old 15-01-2019, 19:13   #924   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Enduro en Downhill ja.

XC is tegenwoordig ook meer technisch, ma toch nog saai om naar te kijken.
Guru is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 14:28   #925   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Ik weet al wie de RVV niet gaat winnen.
https://sporza.be/nl/2019/01/20/roel...-sportweekend/

Jurgen toch, hebben ze zoveel centen gegeven ja?

Quote:
Ik heb er niet heel lang over moeten nadenken toen een renner van de ploeg mij in de Giro voor het eerst benaderde. Ik heb Movistar altijd een ploeg gevonden waarvoor ik graag eens zou rijden. Ze hebben ook mooie truitjes.
Welke niet-spanjool wil nu voor movistar rijden.
Old Yesterday, 14:34   #926   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Kopman in het voorjaar, mag volledig zijn eigen ding doen en dat voor een contract dat waarschijnlijk dik in orde is.

Ik versta hem wel eerlijk gezegd.

En die mooie truitjes, dat is sowieso een steek naar Greg
Old Yesterday, 15:48   #927   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Kopman van een ploeg die hij nog nooit gezien heeft en 2 woorden spaans kan tegen praten.
Old Yesterday, 16:40   #928   link
tragezot
Ne coureur

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
Ik weet al wie de RVV niet gaat winnen.
https://sporza.be/nl/2019/01/20/roel...-sportweekend/

Jurgen toch, hebben ze zoveel centen gegeven ja?

Welke niet-spanjool wil nu voor movistar rijden.
Just hetzelfde gedacht. Die jongen loopt nu al jaren achter de feiten aan. Heeft zijn beste tijd verspild als lead-out van Greipel en stuitert nu maar wat in het rond.

't Verhaal doet me denken aan Devolder enkele jaren terug met zijn zwans dat het niet nodig was om op stage te gaan en het best wel ging lukken om hier in de Vlaanders bij -7C te trainen. Geen Volder gezien in 't voorjaar.

Ik kan er niet aan doen, maar in zijn interviews komt hij over als de Pauwels van het Vlaamse wegwielrennen. Ook zo'n duts interviews.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 19:58   #929   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

achter de feiten aanhollen is wel zeer cru gezegd. het wielerseizoen bestaat uit veel meer dan de klassiekers en een goed renner doet meer dan alleen winnen. een lead-out komt mss nooit in the picture (behalve Steegmans in de Tour, lol) maar is wel erg belangrijk. in deze rol was hij zeer succesvol en heeft Greipel en z'n ploeg aan tal van overwinningen geholpen. vorig seizoen ook knap vijfde in Milaan-San Remo, en hij heeft nog een paar keer de handen in de lucht mogen steken ook.
een klassieke zege zou wel bij hem passen en dat heeft hij nog altijd niet, maar dat maakt hem geen sukkelaar vind ik.

ik zet nu ook wel vraagtekens bij de move naar Movistar, hopelijk draait het goed uit voor hem. zal op onze wegen idd meer z'n ding kunnen doen maar zit de rest van z'n ploeg daar wel op te wachten?
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is online now   Reply With Quote
Old Today, 10:40   #930   link
tragezot
Ne coureur

Quote:
Originally Posted by Schism View Post
achter de feiten aanhollen is wel zeer cru gezegd. het wielerseizoen bestaat uit veel meer dan de klassiekers en een goed renner doet meer dan alleen winnen. een lead-out komt mss nooit in the picture (behalve Steegmans in de Tour, lol) maar is wel erg belangrijk. in deze rol was hij zeer succesvol en heeft Greipel en z'n ploeg aan tal van overwinningen geholpen. vorig seizoen ook knap vijfde in Milaan-San Remo, en hij heeft nog een paar keer de handen in de lucht mogen steken ook.
een klassieke zege zou wel bij hem passen en dat heeft hij nog altijd niet, maar dat maakt hem geen sukkelaar vind ik.

ik zet nu ook wel vraagtekens bij de move naar Movistar, hopelijk draait het goed uit voor hem. zal op onze wegen idd meer z'n ding kunnen doen maar zit de rest van z'n ploeg daar wel op te wachten?
Ok, goed, hij heeft inderdaad een grote rol gespeeld voor Greipel in alles wat niet de voorjaarsklassiekers was. Ik neem aan dat hij daarvoor goed beloond werd, maar een man met zijn kunnen zou toch eens een (semi)klassieker mogen gewonnen hebben of op zijn minst tot op het einde meegespeeld hebben voor de knikkers. Indertijd binnenkomen met de Belgische titel was misschien een vergiftigd geschenk. Je ziet hetzelfde een beetje met Debusschere. Allebei bij Lotto dat toch al jaren bedroevend is in de klassiekers.

Hij werd dan wel vijfde in MSR, en dan verwacht je automatisch dat hij de rest van het voorjaar gelanceerd is, maar dan stopte het telkens.

Nu, het verbaast me ook dat Movistar zo tegendraads werkt. Geen stages, geen ploegtrainingen, geen communicatie. Dat verwacht je toch niet van een team met daarin zeer grote en goeie coureurs. Als je ziet dat de andere Pro Tour teams de ene stage na de andere doen, persmomenten inlassen, windtunneltesten doen, verkenningen organiseren en alle tam tam. Nu ja, Valverde zal een zodanig groot loon opsouperen dan er maar kruimels overschieten voor de rest .

Last edited by tragezot; Today at 10:44.
tragezot is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules