Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 22-12-2014, 23:48   #1   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

ExReey's mini review thread - Hitman 6

Heb ondertussen de epiloog van Bioshock Infinite nog eens opnieuw bezien, en wat internet blogs uitgepluisd.

Holy shmoly.

Zalig om achteraf al die kleine details te kunnen kaderen in de plot. Straks eens dit (thx Bite) doornemen, is de hele script van het spel, minder tijdrovend dan het spel nog eens helemaal opnieuw door te spelen.

Er zijn heel veel kleine dingetjes die ineens kloppen.

Elisabeth, die als Annabelle wordt herkend door NPC's
Rosaline Letuce, die zich op het einde in het spel afvraagt waar Robert eigenlijk zit
een postkaart op de bureau van Letuce, met een adres in NY op, een foto van het lighthouse en de zin "just one obstacle"
Een hele hoop voxen, zoals:
- Comstock: "When a soul is born again, what happens to the one left behind in the baptismal water? Is he simply ... gone? Or does he exist in some other world, alive, with sin intact?"
- Lutece: "The Prohet is dying. The metastasis has aged him so quickly. Why does this Comstock decay, while a Comstock in another world remains fit?" Verklaard waarom Comstock zoveel ouder is.
- waarom Elisabeth wel degelijk het DNA had van Comstock
- de manier waarop Fink de Vigor's uitgevonden heeft.
etc...

Zit wel nog met 3 plotvragen;

1. De belangrijkste: hoe zit het eigenlijk met die 'infinite loop' waarover iedereen het heeft? Booker zou blijkbaar al 100 keer opnieuw Columbia gedaan hebben (cfr. ook de head/tails scene met de Letuces) maar leg me eens uit welk deel exact tot de loop behoort en welk niet?

2. Wat is dat met Booker zijn vinger/neus/.. die plots soms plots begint te bloeden?

3. Ben 2 keer in het spel een eigenaardige "red tear" tegengekomen, waaruit hedendaagse muziek klonk (de eerste was duidelijk Creedance Clearwater Revival); wtf is dat?

Dit is toch wel een van de allerbeste storylines en plotontwikkelingen die ik in een PC game heb meegemaakt. Heb de Infinite thread hier daarnet nog eens doorgebladerd, en de belachelijke hype posts zijn toch niet helemaal onterecht imo. Het spel is werkelijk virtuoos ineen gestoken, zit bomvol originele ideeën en ziet en bovendien prachtig uit. Jammer dat het pokkerechtlijning is, maar je kan niet alles willen.
Petje af voor Ken Levine, die kerel heeft echt wel talent.

heb nu op korte tijd de 3 Bioshock games uitgespeeld, en het is toch wel de beste FPS serie die ik al gespeeld heb. Niet zo goed als pakweg Deus Ex, System Shock of Vampire Bloodlines maar die reken ik niet tot het FPS genre maar zijn eerder RPG's. Na Bioshock denk ik niet dat ik nog zielige grijsbruine drek als CoD ga kunnen verdragen.

Van de 3 games vind ik Infinite met voorsprong de beste storyline hebben. Qua gameplay is het moeilijker, maar ik verkies dan toch Bioshock 2 wegens de leukere combat; in Infinite waren de vijanden toch iets generieker en er was ook gewoon tevéél combat, vooral naar het einde toe. De sfeer is in alle 3 de games het absolute hoogtepunt, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Rapture en niet Columbia (zeker als je in de epiloog nog even in Rapture passeert had ik iets van "ooh dit heb ik toch zwaar gemist.. " ).

Nog een hoop sfeer shots en daarna op naar Burial At Sea Ep 1! (even kort opgestart, en het begin belooft wel iets heel speciaals te worden...)

Last edited by ExReey; 22-12-2014 at 23:54.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2014, 10:06   #2   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Volgens sommigen de slechtste shooter in 10 jaar.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2014, 10:25   #3   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

ik zet dit hier nog ne keer
Old 23-12-2014, 11:01   #4   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
Onzin.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2014, 11:40   #5   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
I see what you did there. Ik ben zeker niet de enige, en dat critique-filmpje vertelt al een groot deel van mijn ergernissen. Dus ik trap er deze keer niet in.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2014, 13:26   #6   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
1. De belangrijkste: hoe zit het eigenlijk met die 'infinite loop' waarover iedereen het heeft? Booker zou blijkbaar al 100 keer opnieuw Columbia gedaan hebben (cfr. ook de head/tails scene met de Letuces) maar leg me eens uit welk deel exact tot de loop behoort en welk niet?
Ze hebben gewoon al een paar honderd keer geprobeerd om Comstock te stoppen en zijn telkens mislukt.
Quote:
2. Wat is dat met Booker zijn vinger/neus/.. die plots soms plots begint te bloeden?
Gevolg van het tijdreizen/de conflicten tussen de herinneringen van de meerdere realiteiten. Hersenen kunnen daar niet mee om.
Quote:
3. Ben 2 keer in het spel een eigenaardige "red tear" tegengekomen, waaruit hedendaagse muziek klonk (de eerste was duidelijk Creedance Clearwater Revival); wtf is dat?
Poorten naar andere realiteiten met hedendaagse muziek. Dat is waar Fink zijn broer al zijn muziek vandaan haalt. Cyndi Lauper, C.C.R., R.E.M. en de Beach Boys bestonden nog niet in 1912 he.
Quote:
Dit is toch wel een van de allerbeste storylines en plotontwikkelingen die ik in een PC game heb meegemaakt. Heb de Infinite thread hier daarnet nog eens doorgebladerd, en de belachelijke hype posts zijn toch niet helemaal onterecht imo.
Bwa, dat is nogal overdreven. Zeker omdat het zo een pulp verhaal is. Enorm entertainend dat wel, maar ook enorm debiel en vol met gaten uiteindelijk.

En ook nog, THAT CARD:

CSM is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2014, 00:42   #7   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ik ben toevallig ook recent begonnen met Infinite en heb het vandaag uitgespeeld.

Terwijl ik het speelde zag ik wel wat Hellbird bedoelde met zijn posts over een wereld en NPCs die van karton lijken. In de eerste stukken van het spel, als het nog vredig is en mensen gewoon rondlopen, zien ze er inderdaad uit als robots en niet als geloofwaardige bewoners van de stad. Dat gevoel had ik vooral in de stukken op het strand en als je pas aankomt in Finkton. In Finkton hebben alle arbeiders dezelfde synchrone animatie, ongeacht wat ze aan het doen zijn of waar ze staan.

De gameplay lijdt inderdaad wel aan een overdaad aan wapens zoals ze in het filmke zeggen. Er zijn er veel die hetzelfde (slechter) doen en ik heb ook nooit iets geïnvesteerd in wapen upgrades omdat je zo vaak van wapen moet wisselen omdat je geen ammo meer hebt.
Daarbij zijn vigor upgrades veel interessanter.

Qua sfeer en verhaal zie ik wel wat 2K wou doen, maar het greep me allemaal toch een pak minder dan Bioshock 1 en 2.
Een donker, geplunderd Rapture is nu eenmaal drukkender dan een vliegende stad in 27 alternatieve realiteiten.

Geen slecht spel, maar ik vond de voorgangers beter.
Old 24-12-2014, 09:41   #8   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Ik ben het wel eens met de kritiek die hier opgesomd wordt. En zoals ik zei vond ik de sfeer in Rapture toch ook beter.
Het spel is zeker niet perfect, maar ik vind dat het door sommigen te hard wordt afgerekend obv die minpunten.
Voor diegenen die dit verre van de beste FPS reeks ooit vonden: noem dan eens een aantal FPS reeksen op die allemaal beter zijn? Ik had ook liever een openworld Bioshock FPS gehad met een volledig interactieve en destructable omgeving, dag/nacht ritme, 24h NPC schedules en weetikveel, maar dat bestaan gewoon niet.

Doet me een beetje denken aan de legendarische Edge review van Doom ("if only you could talk to the monsters").

Twee belangrijke punten van kritiek op Infinite die ik vergeten vermelden ben: slechts TWEE wapens simultaan dragen, en geen (QUICK)SAVE optie! Da's echt onmogelijk goed te praten.
Old 24-12-2014, 10:37   #9   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Ik ben hier niet de Bioshock-expert (den één heb ik halfweg achterwege gelaten omdat de shotgun van papier-maché gemaakt was, de 2 nog wel gekocht achteraf maar nooit aan begonnen) maar als je me vraagt om een shooter-reeks die écht indruk op mij heeft achtergelaten?

S.T.A.L.K.E.R., zowel Shadow of Chernobyl als Call of Pripyat (Clear Sky is niet meteen het vermelden waard). Dat zijn nu eens werkelijk games die we nooit van een Noord-Amerikaanse studio gaan te zien krijgen. Het is de bijna-perfecte mix tussen een open-world gevoel, lineaire momenten, horror en X-files toestanden. Als we even lineair moeten zijn als BS: Infinite? Metro 2033 en Last Light. Qua sfeer tipt daar niets aan. Het verhaal van voorgenoemde voorbeelden is minder complex (hoewel, al die eindes van STALKER en zeker dan dat "juiste" einde...) maar het is bij release alleszins nooit zo pretentieus overgekomen als wat er bij Bioshock 1 en Infinite gebeurde. Zeker de eerste STALKER heeft een serieuze knieval moeten maken bij release wegens het vele uitstellen en het schrappen van een aantal features. Achteraf bekeken vond ik dat wel minstens een even belangrijk spel als Far Cry 1 of HL² bvb., de (tijdloze) titels waar het drie jaar eerder (in 2004) dan de werkelijke release (2007) direct had mee moeten concurreren.

Ik denk dat heel die Bioshock-hype (iets waar Ken Levine zelf niets aan kon doen, daar kan hij de 2K Games-marketing en de vakpers voor "bedanken") uiteindelijk ook de reden is dat de 2K studio's die Bioshock gemaakt hebben volledig overhoop liggen nu. Elk nieuw spel in de reeks als "the second coming of Christ" beschouwen kan toch niet gezond zijn voor de ontwikkelaars zelf?

Soit, misschien die BS-games toch nog eens kans geven. Het is niet alsof we snel veel nieuwe shooters in die trend gaan zien.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2014, 10:52   #10   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Het is natuurlijk niet omdat games kapotgehyped werden - zoals bij Infinite het geval was - dat ze per definitie niet goed kunnen zijn. HL2 werd ook kapot gehyped.

De Stalker games heb ik nooit gespeeld, maar staan nog op mijn todo lijstje. Lijken idd zeer interessant. Metro spreekt me minder aan, dunnow.

Ik herinner me idd nog het jaar dat er 3 grote shooters aankwamen, Far Cry, HL2 en Stalker. En Doom 3 was ook in die periode geloof ik. Nog de geleakte alpha van Stalker zitten spelen en weggeblazen door de gfx toen. Raar dat ik uiteindelijk enkel FC en HL2 gespeeld heb.
Old 24-12-2014, 13:52   #11   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
As it is, once the power of Doom’s graphics has worn off (they’re amazing, so give that at least a week or two), you’lI be longing for something new in this game. lf only you could talk to these creatures, then perhaps you could try and make friends with them, form alliances… Now, that would be interesting.
Hahaha.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2014, 14:05   #12   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ryuken View Post
Clear Sky is niet meteen het vermelden waard
Jawel, Clear Sky is ook geweldig!

De meeste kritiek in dat filmpje is terecht, zeker als reactie op de 10/10 reviews. Maar wanneer hij de vergelijking maakt met game-mechanics van de voorgangers gaat hij de mist in en spreekt zichzelf tegen. De Infinite gameplay is wat mij betreft de beste in de reeks:
- minder bullet sponge vijanden (nog steeds teveel)
- geen achterlijke spawns en respawns
- geen minigames
- meer variatie
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2014, 14:21   #13   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ryuken View Post
als je me vraagt om een shooter-reeks die écht indruk op mij heeft achtergelaten?...S.T.A.L.K.E.R....Qua sfeer tipt daar niets aan.
Geheel mee eens, dat tsjernobyl sfeertje en gehele opzetting van de S.T.A.L.K.E.R. games, toch wel genieten. Een shooter met ballen en inhoud, net nog in tijden voor dat het formuletje mainstream is geworden.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2014, 13:17   #14   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Gisteren in één ruk Burial At Sea Ep 1 uitgespeeld. Denk een uurtje of 3 in totaal.

Het begin is erg leuk voor al wie eens in pre-nieuwjaar en pre-burgeroorlog Rapture wil rondlopen. Erg sfeervol. Maar de gebreken van Infinite komen door de sfeervolle lokatie nog duidelijker naar voor: statische, kartonnen NPC's en totaal oninteractieve omgeving. In Infinite zelf stoorde ik me daar minder aan, doordat de overweldigende locaties en setpieces zich in sneltempo opvolgden, maar hier probeert men een wat rustigere, film noire sfeer te creëren en dat lukt niet ongelofelijk.

De 2de helft is opnieuw een actievolle zoektocht naar een meisje, in één grote department store: tot nu toe het minst boeiende deel in heel de Bioshock trilogie. Op het einde is er wel weer een serieuze plottwist, maar het nadeel van een plot als die van Bioshock Infinite is dat je begint te gewennen aan 'onverwachte plottwists' en de impact is er zo niet meer.

Voorlopig de eerste echte teleurstelling, ondanks de coole setting in de eerste helft van de DLC. Maar naar't schijnt is Ep 2 een pak beter, dus rap aan beginnen!

Screenshots spoileren setting obviously, dus voor de zekerheid hidden

Old 27-12-2014, 13:31   #15   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Metro spreekt me minder aan, dunnow.
De Metro2033 is al vaker voor bijna niets gepasseerd in sales; Last Light vind ik zelfs beter. Zeker eens proberen
Alex is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2014, 14:03   #16   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
De Metro2033 is al vaker voor bijna niets gepasseerd in sales; Last Light vind ik zelfs beter. Zeker eens proberen
Heb die zelfs staan lol, wschl ooit eens in een Humble Bundle gekregen.
Old 27-12-2014, 23:31   #17   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Voila, Burial At Sea Ep 2 ook uitgespeeld, en daarmee is de Bioshock serie afgelopen.

Na Ep 1 waren mijn verwachtingen fameus gezakt, maar OMFG Ep 2 is geniaal! Wat mij betreft het beste van heel de Bioshock serie!
De gameplay is compleet omgegooid en legt nu zwaar de nadruk op stealth en survival. Enkele levels zijn gigantisch en open, en het geheel deed me bij momenten zelfs denken aan Deus Ex. De omgevingen zijn knap en gevarieerd (maar niet zo goed als Bio 1 en 2). Er zijn minder plasmids en upgrades, maar ze zijn allemaal leuk om te gebruiken.
De plot doet misschien wat te veel moeite om Bio 1, 2 en Infinite aan elkaar te linken, maar ik vind het persoonlijk best geslaagd en de final plot twist zag ik (alweer, ben niet goed in zo'n dingen) niet aankomen. Zalig momentje.

Afin, Burial At Sea Ep 2 is een absolute aanrader, en na Divinity het beste dat ik dit jaar speelde. Je kan het wel enkel spelen als je recent Bioshock 1, Infinite en Burial At Sea Ep 1 gespeeld hebt; al die verhaallijnen zitten toch best fris in je hoofd, het is zo al moelijk genoeg.

Vanaf morgen start ik nog eens een RPG, en omdat mijn DAI hype een beetje weg is ga ik voor deze.

Last edited by ExReey; 27-12-2014 at 23:35.
Old 28-12-2014, 12:29   #18   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik heb vele uren gestoken in Stalker: SOC en Stalker:CoP en daarom sprak de lineariteit van de Metro reeks me ook niet echt aan. En het spel is wel degelijk lineair, maar heeft bakken sfeer. Daar zitten serieus stresserende creepy stukken tussen. Ik heb wel alleen nog maar Metro 2033 uitgespeeld, maar voor zo'n "oud" spel is dat nog altijd keigoed.
Last Light moet ik nog wel spelen. Anyway, dwing jezelf toch maar eens een paar avonden Metro te spelen en je zal volgens mij aangenaam verrast zijn. Het heeft niet de production values van een Bioshock, maar 't is echt toch iets speciaal hoor. En echt wel vrij moeilijk.

Btw, welke rpg is dat in die screenshot? Echt geen idee eigenlijk...
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2014, 12:38   #19   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Game of thrones - the game , denk ik.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2015, 14:00   #20   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Ondertussen al een uur of 20 gevorderd in Game of Thrones (the RPG), denk dat ik ongeveer halfweg ben.

Spel is zeer genietbaar, maar heb voorlopig een beetje gemengde gevoelens.
Eerst en vooral is het een herademing na al die free world, loot collecting h&s RPG's van de laatste jaren. Dit spel doet niet mee met de mode van grote open worlds, tienduizend sidequests, honderden collectibles en achievements, en rare/ancient/archaic/epic/gigaultraextremedeluxe loot. Het spel kiest voor een vrij lineaire, puur storydriven met nadruk op sfeer, personages, plot en background fluff. Logisch ook, gezien het source materiaal.

Op papier volledig mijn ding dus. ik ben zelfs bereid heel wat AAA polishing op te geven voor een diepe, interessante gameplay beleving (in tegenstelling tot velen verkies ik een ongeslepen diamant als Alpha Protocol boven een volledig glad gepoleiste kassei als DA:I).
Maar tot nu toe moet ik toch héél veel door de vingers zien, voor een voorlopig niet zo fenomaal verhaal.

Het verhaal begint veelbelovend, met 2 protagonisten waarmee je beurtelings (telkens een chapter) aan de slag kunt: enerzijds een oude doorwinterde night's watch commander, en anderzijds een uit het Oosten teruggekeerde weggelopen zoon van een middelgrote adellijke familie, en erfgenaam. Beide personages hebben in het begin een totaal verschillende verhaallijn (de ene zit in het Noorden aan the Wall, de andere vertoeft hoofdzakelijk in King's Watch). Tot nu toe zijn de plotlines niet om je van je stoel te blazen, zeker niet als je S1 van GoT hebt gezien (bastards, night's watch deserteurs, etc). Beetje teleurstellend eigenlijk. Wel merk ik dat beide verhalen naar elkaar toe beginnen te groeien, dus dat kan hopelijk nog heel wat boeiender worden.

De sfeer is redelijk geslaagd, en sommige locaties zijn erg knap. De dialogen worden stilaan beter en langer, en staan alleszins mijlenver boven de sloganeske taal van pakweg Skyrim en DAI: ze zijn boeiend om te volgen. Er zijn slechts zeer weinig side quests (al een stuk of 7 tegengekomen), maar die zijn wel allemaal redelijk goed uitgewerkt en geen fetch quests; bv een lord's wife wordt ervan beschuldigd een andere lord gevangen genomen te hebben. Zij beweert niets met zijn verdwijning te maken te hebben. Als je op onderzoek gaat blijkt dat de vrouw in ruil voor grote financiele giften (ze zat diep in de schulden) uitgehuwelijkt was aan die lord. Volgens die lord zou ze echter de dag voor het huwelijk overspel gepleegd hebben en heeft hij dus het huwelijk de dag zelf nog laten afblazen, en eist nu zijn geld terug. De vrouw beweert geen overspel gepleegd te hebben. Etc. Meestal kan je kiezen hoever je de quest uitpluist, en obv je bevindingen (of gewoon je goesting) moet je dan de ene of de andere gelijk geven, of één van de 2 vermoorden, of weetikveel. Tot nu toe hebben dergelijke keuzes altijd al (beperkte) gevolgen gehad later in het spel (NPC's die je plots nog te hulp komen. Of kleine dingen zoals een ornament aan de muur in de troonkamer dat ontbreekt; als je er naar informeert krijg je te horen dat door een beslissing die je x chapters geleden genomen hebt ze in geldnood kwamen en heel wat waardevolle stukken hebben moeten verkopen).

Vooraleer iedereen denkt "fuck dat klinkt cool, ook rap effe kopen": er zijn ook een serieuze hoop minpunten. Tot nu toe kan ik ze tolereren, maar ik denk dat de meesten rapper zullen opgeven.
- Voornaamste minpunt: de locaties moeten ZWAAR aan sfeer inboeten door het enorme gebrek aan bevolking, activiteit, interactiviteit. Een stad als King's Landing (je kan maar een stuk betreden natuurlijk, beetje gelijk Vizima in Witcher 1) komt doods en stil over. Hier en daar staan er een paar statische NPC's te ... staan. De meeste kan je niet aanklikken. Er staan in totaal een 4-tal merchants (armor, wapens, leather, potions) en dat is het. Hier en daar een zeldzame kist of ton die oplicht waarin wat loot zit (<10 per omgeving) en je hebt alle interactiviteit gehad. Zelfde met de bossen: een wirwar aan paadjes, maar je kan een pad niet verlaten (invisible walls). Geen random encounters, geen verplaatsende NPC's, geen wildlife. Da's echt een serieuze domper. Als ze een spel als GoT zouden maken met de engine van AC Unity (en dus ook de randdebiele gameplay van ACU volledig vervangen), zou dit het beste spel van de 21ste eeuw zijn.
- Voice acting: ik vind voice acting normaal niet al te belangrijk, omdat ik de subtitles aanzet en sneller doorklik dan dat ze hun tekst gezegd hebben. Als er geklaagd wordt over slechte VA is mijn reactie meestal: 'ah, was dat slecht? niet echt gemerkt eigenlijk.'. In dit geval is het ABOMINABEL slecht. Absoluut ongeloofwaardig en lachwekkend zelfs.
Alleen de enkele gekende acteurs zijn goed (en slorpten wschl het ganse budget op), de rest is schaamtelijk.
- RPG light: zeer weinig verschillende items. Weinig keuzes in de ontwikkeling van je personage (je hebt (afh van welk type je gekozen hebt) 2 beschikbare skill trees, en elke level kan je daar wat punten insteken om active of passive abilities te krijgen). Beetje tamme combat. Geen crafting. Weinig magie. Persoonlijk stoort me dit niet echt, ik speel het voor de beleving van het verhaal. De combat is gelukkig telkens rap gedaan. Maar 'The Temple of Elemental Evil' this is not.
- De hoeren zijn lelijk. Hier hadden ze beter CDProject even te hulp gevraagd.

Om met een positieve noot te eindigen: ik lees overal dat het 2de deel van het spel veel boeiender is dan het eerste, door convergerende verhaallijnen en meer plotintwikkelingen. Ik kijk er alvast naar uit.

Veel te veel screenshots:

Last edited by ExReey; 15-01-2015 at 14:07.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules