Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 19-04-2008, 14:55   #281   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

mja, mooie moderne oplossing inderdaad. denk misschien eens na wat je had kunnen doen, moest zoiets niet bestaan
Old 19-04-2008, 14:56   #282   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

denk misschien eens na of je als overgroeide puber uberhaupt wel kritiek zou mogen geven op mensen die hun kinderen opvoeden. we zullen eens klappen als je in zelfde situatie zit met je eigen kind. start anders eens een lapino-bashing-thread, denk dat een paar shrimpers zich daar goed zouden kunnen uitleven.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 15:00   #283   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

Allez kom, jongens. Laat Lapino eens met rust.

Ik heb vandaag Ben X "gekocht". Hij zit vandaag gratis bij De Morgen.
Old 19-04-2008, 15:01   #284   link
Vulk
Senior Member

Laat hem dan daar maar zitten zou ik zeggen. Heb'm indertijd in de cinema gezien en is ergens ferm bij het haar gegrepen.
Vulk is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 15:02   #285   link
.fanny
Banned

laat dan nog staan dat al die kritiekhoepels zelf de dikste technerds zijn. ik zie hier op het forum ook maar weinig mensen die zich nog weten te amuseren met een hoolahoop of een washand knikkers.
.fanny is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 15:09   #286   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Zeg bende klojo's. Lapino heeft verdomme gelijk dat hij dat doet. Wat maakt het nu uit dat wat hij koopt 0.99 euro kost of 500 euro. Maakt dat voor jullie een reet verschil uit? Belangrijkste is toch dat hij zijn kind blij maakt in die moeilijke omstandigheden? Hij kan de situatie inschatten en weet waarmee hij haar een groot plezier kan doen. Fucking shit zeg, ik mij zelf prostitueren bij .fanny om mijn kinderen in zulke omstandigheden te kunnen helpen als dat nodig moest zijn.

Als jullie zelf een spruit rondlopen hebben zullen jullie dat wel beseffen. Op dat moment is die glimlach van haar veel meer waard dan pakweg die draagbare DVD speler...
aksm is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 15:15   #287   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Noem de klojo's eens op, trouwens? De enige die een beetje kritiek geeft is Teus, ofzo. En dat is niet eens echt groffe kritiek, eerder een bedenking...

Bende dramaqueens, zou ik eerder zeggen. De meesten zeggen iets als "als dat kind daar gelukkig mee is is dat toch geweldig", en dat is al wat er eigenlijk gezegd moet worden...
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 15:42   #288   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Eigenlijk koopt Lapino dat ding voor zichzelf, dat weet elke pseudo-psycholoog.

Op zich hindert dat niemand, natuurlijk. Al ben ik toch ook iets meer Spartaans ingesteld qua opvoeden, en verwacht ik ietwat meer creativiteit en hardheid van mijn jonge bloedbroeders. Zodat ze zelfstandig kunnen worden. Je geeft je eigen opvoeding uiteindelijk gewoon door.
Old 19-04-2008, 15:49   #289   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Oban, ik koop dat ding allesbehalve voor mezelf, zou begot niet weten wat ik ermee moet aanvangen. Zal nu eerder gebruikt worden voor lange autoritten, of in situaties zoals in ziekenhuis deze week. Zie me nu écht niet thuis op een portable DVD'ke films zitten zien als ik hier veel beter gerief thuis heb ze, wat voor zever is dat nu

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 19-04-2008, 15:54   #290   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Je bent zo iemand die een warm opwindend gevoel krijgt als ie zo een tech-doos kan opendoen, en er dan zachtjes het doorzichtig plastiekje van rond kan doen, alsof het een condoom betreft van een piemel die juist zijn hoogtepunt heeft bereikt.
Dat is niet erg, velen hebben dat. Het noemt koopwoede, koopverslaving. Het krijgen van een korstondige kick na aankoop, het kind in de snoepwinkel-gevoel als je voor de etalage staat met Visa in je zakken. Zelfs ik heb dat. En dan koop ik een TV een halve meter te groot, een stapel DVD's om bovenop de stapel onbekeken andere te leggen, een nieuwe PC-muis om die van een maand oud te vervangen.
Vrouwen kopen schoenen, sommige mannen hi-tech.
We begrijpen dat, en je hebt er geen excuus voor nodig. Dat geld waarvoor je jezelf half doodwerkt, dat moet ook iets opleveren.

Het is in elk geval lief dat je ook aan je dochter denkt.
Old 19-04-2008, 16:13   #291   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Bavo, serieus.

Lapino, is uw dochter nu genezen?

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is online now   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 17:09   #292   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Serieus, waarom zit hier toch altijd volk op de kap van lapino als hij iets gekocht heeft. Laat die mens toch doen.
Blade is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 17:10   #293   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Vrieskou, genezen is veel gezegd, ze mocht in elk geval naar huis maar ligt toch beetje paraplu in de zetel. Ikzelf ben er nog helemaan niet vanaf van die longontsteking, loop nog altijd doodmoe met pakken spierpijn. En als ik dichtbij dochter kom, moet ik zo'n stofmaskertje dragen, want ik kan haar opnieuw besmetten.

Old 19-04-2008, 17:51   #294   link
Aoyama
Senior Member

Aoyama's Avatar

Een rode diadeem.
Old 19-04-2008, 17:59   #295   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Je mag zeggen wat je wil Lapino, uiteindelijk heb je voor de gemakkelijkste oplossing gekozen door er veel geld tegenaan te smijten.
Ik hoop voor u dat het zo gemakkelijk blijft.
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 18:57   #296   link
Cakeman
the cake is a lie

Cakeman's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Allé ze daar gaan we weer. Vraag me af hoeveel van de gasten die hier commentaar geven, een dochtertje van 3,5j met een longontsteking in ziekenhuis hebben gehad. Een kamer met tv was niet beschikbaar, tekenen kan ze niet want haar rechterarm zit compleet verpakt voor infuus, poppen spelen kan dus ook al niet. Kind moet constant platliggen om slijmpjes los te krijgen. Jeezus ze!
Toen ik 6-7 jaar was heb ik een week in het ziekenhuis gelegen omdat mijn blinde darm + 10cm van mijn dikke darm eruit gehaald moest worden. Toen ik wakker werd na de operatie bleek er een infuus in mijn arm te zitten. Aan de binnenkant van mijn elleboog. Opdat ik mijn arm niet zou bewegen, hadden ze een gipsen plaat aan de buitenkant van mijn arm geplakt. Die arm was dus 24/7 gestrekt.

In die tijd tekende ik heel graag, dus van iedereen die op bezoek kwam kreeg ik iets om te tekenen. Ik kon daar niks mee doen. Bestonden er toen ook maar draagbare DVD spelers

Trouwens, na 5 dagen mocht die gipsen plaat van mijn arm. PIJN! Ongelooflijk hoeveel pijn het doet om een arm te plooien nadat die 5 dagen niet heeft kunnen bewegen.

Verder on topic: vandaag een wasmachine en wasmanden gekocht.
Cakeman is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 19:03   #297   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Een mini buste van onze goede vriend Lenin.
Old 19-04-2008, 19:07   #298   link
ibaun
dr. Nuclear Scientist

ibaun's Avatar

Tucano Second Skin gaan halen om m'n macbook in te steken.

ibaun is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 19:43   #299   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Ik ben in de war, Trojan. Heb je die buste gekocht om die tegen een muur kapot te smijten, omdat het chique staat of omdat je je effectief kan vinden in zijn standpunten?
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2008, 19:48   #300   link
vovi
Memba

Lenin was wa ne goeie maat. In een glazen kastje ermee.

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules