Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 25-01-2018, 16:41   #5161   link
rooz
Rugbyfanaat

rooz's Avatar

oh jammer
Old 26-02-2018, 19:09   #5162   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Einde carriere op uw 24ste, goed gedaan man.
Old 26-02-2018, 19:18   #5163   link
rooz
Rugbyfanaat

rooz's Avatar

Ja idd, Paulinho achterna
Old 26-02-2018, 19:22   #5164   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

lol gaan spelen bij nen promovendus in china

wa ik nie begrijp is dat die voor een klein beetje minder geld (paar miljoen meer in china veronderstel ik ma als ge al zo veel geld zit te verdienen?) gewoon in de beste regio van de wereld kan spelen bij een subtopper van engeland/spanje/italië/whatever

maar nee

ga maar naar ching chong land spelen met 3 buitenlanders en nen hoop chinezen die nie kunnen voetballen, want er is tegenwoordig een restrictie op aantal buitenlanders per ploeg. dus superploegen zoals ze paar jaar geleden van plan waren met het grote geld komt er zeker nooit meer van
Old 26-02-2018, 19:35   #5165   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

10 miljoen vs 3 miljoen kwee ni.

Voor 10k per maand wil ik ook wel mijn carrière vergooien.

Enja das anders want 50k per jaar is nog geen financiële onafhankelijkheid en 3miljoen is dat wel.

Plus dat ik geen CL ofzo kan winnen dus niet voor het sportieve kan kiezen maar dan nog.

Ik snap zijn keuze wel
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 26-02-2018, 19:41   #5166   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

iedereen kan dat "begrijpen" financieel gezien, meer miljoenen is een hoger getal op uw bankrekening dan minder miljoenen. no shit kerel

maar denkt ge nu echt dat die gast er qua niveau nu nog op vooruit zal gaan, terwijl ge op uw 24 jaar nog een gigantische marge voor progressie hebt? waar denkt ge dat hij als speler het snelst gaat stagneren, bij een ploeg als atlético of gelijkwaardig (wat op het niveau over heel wereld gemiddeld gezien top is) of bij een ploeg als

wacht ik moet het opzoeken

fucking dalian yifang
Old 26-02-2018, 19:43   #5167   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Old 26-02-2018, 19:53   #5168   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

https://en.wikipedia.org/wiki/Dalian...#Current_squad

zie naar de geweldige line-up van deze ploeg

daar zou ik sportief gezien direct voor tekenen
Old 26-02-2018, 20:00   #5169   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Zou van elk jpl team winnen
Onderschat die chinezen ook niet. Tis niet omdat ze nu sucken dat dit binnen 3 jaar nog zo is. Als die eens ergens geld tegen aan gaan pompen...
Statisch gezien is de kans groot dat de volgende Messi een chinees is.

En dan nog wat maakt het sportieve nog uit als je 10miljoen! euro per jaar verdient.
Old 26-02-2018, 20:06   #5170   link
rooz
Rugbyfanaat

rooz's Avatar

Radje vergeet dat dit hun beroep is en geen hobby ofzo
Old 26-02-2018, 20:07   #5171   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

en de belgen die terugkeren naar de JPL zoals een type lombaerts, geraken ook nergens meer, het helpt uw argument niet echt. het is niet omdat da dalian gedoe kan winnen van antwerp of oostende dat daar ook maar een waarde aan hangt in deze discussie

en ja, er zijn gasten die voetballen voor geld en gasten die voetballen voor het voetbal op het allerhoogste niveau. blijkbaar is carrasco van het eerste type. zoals al gezegd, 10 miljoen euro per jaar is inderdaad meer dan 3 miljoen euro per jaar maar als je daar op uw 24ste al voor kiest? ik zou in europa gebleven zijn tot mijn 30ste, al zat hij misschien op een dood spoor op atlético. da is nu nie direct een ramp, er zijn genoeg europese clubs die iets met hem zouden kunnen doen

en dan kunt ge op uw 30ste nog altijd naar china trekken voor veel geld als ge wilt en hebt ge ondertussen per toeval misschien ergens een relevant championship of titel gewonnen. weetwel, iets dat uitmaakt, niet de regionale beker van een chinese provincie.
Old 26-02-2018, 20:12   #5172   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Radje vergeet dat dit hun beroep is en geen hobby ofzo
moesten we spreken van 500.000 euro/jaar in plaats van 50.000euro/jaar zou ik zo'n keuze verstaan

maar als we over miljoenen hebben rot toch op, er gaat geen bal veranderen aan uw levensstijl en standaard; tis puur keuze voor geld. nogmaals: goed voor u, ge gaat nog meer miljoenen op een jaar hebben, veel plezier met het wegkwijnen in't verre oosten. hij kan misschien nog iets bijleren van sun bo of cui ming'an
Old 26-02-2018, 20:31   #5173   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

alé misschien is't een natuurlijke progressie waar ik in tegen kom en is china in 2030 lijk het nieuwe europa maar als ik zo'n shit zie word ik daar feitelijk mad of depressief van

- gestart alsem heel klein was bij diegem sport, geen idee of die toen nationale speelde of nie ma maakt niet uit
- dan op zijn 12 vertrokken/gescout naar racing genk, niet slecht.
- op zijn 17de verkocht als jeugdspeler aan as monaco, zeker nie slecht.

heeft in die tussen tijd ook sinds U15 occasioneel gespeeld voor de rode duivels

- na 2 jaar jeugd/beloften as monaco heeft em 3 seizoenen bij eerste ploeg gespeeld
- wordt verkocht aan atlético en heeft zo goed als altijd in de subtop van spanje gespeeld en zelfs bijna keer kampioen geworden. behalve de laatste maanden was hij ook meer titularis dan nie

ondertussen is hij ook al nen regular geworden voor de rode duivels

- 2018: vertrekt naar dalian yifang (???) in china

los van het financiële, kunt mij keer de anomaly vinden in de progressie van zijn sportieve carrière

Old 26-02-2018, 20:42   #5174   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Jaak is offline   Reply With Quote
Old 26-02-2018, 22:05   #5175   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Zou wel zware ruzie hebben met Simeone en amper spelen.
Dan valt zijn beslissing wel meer te begrijpen
Old 26-02-2018, 22:10   #5176   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Die chinese sponsor zal er wel voor iets tussen zitten.
Hoge transfersom waardoor FFP van Atlético beter wordt dan wanneer ze het rechtstreeks via sponsoring zouden ontvangen.
Zal daar zelf via ambassadorships ect. ook wel waanzinnig veel verdienen. Want ok 30 miljoen op een carrière of pakweg 60 miljoen blijft toch een ziek verschil.
Old 26-02-2018, 23:38   #5177   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kalutica View Post
Zou wel zware ruzie hebben met Simeone en amper spelen.
Dan valt zijn beslissing wel meer te begrijpen
als ambras hebben met de trainer van uw huidige europese ploeg (en dus niet spelen) een precursor is om te vertrekken naar china omdat ze geld hebben, dan gaan we ineens een hoop spelers zien verdwijnen

de normale gang van zaken is normaliter (of zou toch moeten zijn voor spelers die iets willen bereiken), weetwel, een andere europese ploeg zoeken. waar deftig voetbal wordt gespeeld. als ge nen shitter zijt die in de JPL speelt en ge krijgt een contract om naar china te vertrekken, fair play ik zou de volgende dag al op't vliegtuig zitten maar voor spelers van het type carrasco? komaan pee
Old 26-02-2018, 23:45   #5178   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

nogmaals: ja, financieel gezien is het perfect te begrijpen. hij was sowieso al settled for life op financieel vlak maar nu is em settled for life², fantastisch. misschien kan em wa investeren in crypto en nen whale worden

nu sportief gezien, wa kan hij doen in de chinese league? de aziatische CL winnen? kampioen worden? is er ook maar iemand in de wereld die daar een fuck om geeft? en dan op't vlak van beter worden: waar denk je dat hij het beste zich kan ontwikkelen? in de spaanse competitie, eventueel de engelse competitie bij een subtopper met kans op EL/CL of bij ching chong united?

het is dan zelfs nog een promovendus ook, tis zelfs geen top ploeg in china. 0_o

Last edited by Ferrex; 26-02-2018 at 23:48.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2018, 00:11   #5179   link
rooz
Rugbyfanaat

rooz's Avatar

Rip Paulinho
Old 27-02-2018, 00:28   #5180   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kweetet ge hebt het ondertussen al paar keer gezegd, één voorbeeld van één kerel die terug komt van china naar europa voor een redelijk bedrag bewijst juist wat? ik kan voor elke paulinho veel meer naar voor brengen die daar weg liggen te kwijnen. maar ze verdienen wel veel geld! en zie ze keer ownen tegen nen random ming lee!

en het komt dan ook nog eens van een club, guangzhou evergrande, die een serieuze monetaire monopolie in da systeem heeft en ook al sinds 2011 kampioen zijn in hun land. als op één plaats "niet chinese spelers" kunnen ontwikkelen in china is het wel die club zeker? ze moeten net zoals de rest rekening houden met max aantal buitenlandse spelers maar dat houdt ze niet tegen om daar rond te maximaliseren met hun zot budget. cannavaro als trainer en dan zijn volgelingen als T2 en T3's en zowat de rest van de staf zijn ook allemaal italianen. mogen we nie genoeg zuid-amerikanen (die van europese ploegen komen) of europeanen opstellen hopen ze da wel te supplementeren om gewoon los heel de training staff met europeanen vol te steken.

dan zou het eventueel heel sporadisch kunnen lukken ja, zoals met uwen zotten paulinho, rooz. maar een solide systeem zoals in europa zit er gewoon niet in en tenzij ge veel gelukt hebt, smijt ge uw sportieve carrière weg, tenzij ge de sportieve lotto wint. gelijk paulinho!

Last edited by Ferrex; 27-02-2018 at 00:31.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules