Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 05-05-2014, 18:25   #8841   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Jupiler Pro League 2012-2013

Kdenk dak gisteren na de match idd wel extra goed gezind was, dus da kan kloppen

Gelachen dak heb, ni normaal
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 20:21   #8842   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by ijsboerke View Post
Kunnen we geen 2e thread maken voor debiele posts zoals die van sniper aub?
Beter een automatisch lachband ofzo.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2014, 22:25   #8843   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Jelle Van Damme mag spelen zondag tegen Club Brugge. Zijn schorsing van één speeldag na zijn rode kaart tegen Zulte Waregem vrijdag werd in beroep kwijtgescholden. Het bondsparket kan wel nog in beroep gaan. Ook Sylla van Zulte Waregem komt er zonder effectieve schorsing vanaf, Sven Kums wordt 1 speeldag effectief geschorst.

Vanmiddag verscheen Jelle Van Damme voor de Geschillencommissie van de KBVB om zich te verdedigen tegen een potentiële schorsing van één speeldag. Standardvertegenwoordiger Pierre Locht kwam met een opvallende verdediging op de proppen: "Het scheidsrechtersverslag is ongeldig." Ook Zulte Waregem gebruikte het argument in de verdediging van Sven Kums en Idrissa Sylla, die in dezelfde wedstrijd rood kregen.

Ongeldig scheidsrechtersverslag?
"In de eerste plaats willen wij hier benadrukken dat het scheidsrechtersverslag van de wedstrijd in strijd is met het artikel 812.24 van het Bondsreglement", begon Locht de verdediging van Van Damme. "Het verslag is ondertekend door hoofdscheidsrechter Delferière, terwijl Alexandre Boucaut, die de kaarten uitdeelde, dit had moeten opstellen. Wij vragen dat er geen rekening wordt gehouden met het scheidsrechtersverslag. Het reglement moet nu eenmaal gevolgd worden."

De procureur van het Bondsparket wuifde die argumentatie evenwel weg, maar uiteindelijk haalde Standard toch zijn slag thuis. Met dank aan zijn tweede argumentatie, waarbij de Rouches betwistten dat Van Damme Hazard bij de keel greep - zoals in het scheidsrechtersverslag staat. "Ik heb hem helemaal niet bij de keel gegrepen", liet Van Damme weten. "Ik heb hem geduwd, ok, maar dat was om mijn medespelers te helpen. Geel akkoord, maar geen rood."
Old 06-05-2014, 23:09   #8844   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Paarsen bond
Old 09-05-2014, 15:50   #8845   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

AA Gent: "Waarom mag Oostende PO II-finale spelen?"

"AA Gent is boos op de Pro League. De club is door Oostende uit de finale van Play-off II gehouden, maar gisteren bleek dat Oostende geen Europese licentie heeft. "Via die finale kom je nog in aanmerking voor een Europees ticket, dus zonder Europese licentie zou je die niet mogen spelen", stelt Gent-manager Michel Louwagie in VTM Nieuws. Hij vindt dat de Pro League zijn club benadeelt."

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb...gent_oostende_
Old 09-05-2014, 16:42   #8846   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Lol Michel pls, wij hebben daar niets te zoeken Dat ze gewoon direct Kortrijk tegen de 4de laten spelen.
Old 09-05-2014, 16:52   #8847   link
rooz
siii

rooz's Avatar

nee, als Oostende wint dan mag de 4e rechtstreeks, zoals het zou moeten zijn
Old 09-05-2014, 17:55   #8848   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Rofl
Old 10-05-2014, 16:38   #8849   link
The one and only Buffalo
Kwek

Brugse hooligans bestormen het veld en gaan op de vuist met de Gentse fans. Kinderen en families vluchten weg.

Lol, bij een beloftenmatch, terwijl ze met 4-3 gewonnen hadden in penalties :')

Dit is toch echt een van de meest marginale sporten ter wereld.
Old 10-05-2014, 17:33   #8850   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Dat ze eens content zijn met een prijs.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2014, 21:06   #8851   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Brugse hooligans bestormen het veld en gaan op de vuist met de Gentse fans. Kinderen en families vluchten weg.

Lol, bij een beloftenmatch, terwijl ze met 4-3 gewonnen hadden in penalties :')

Dit is toch echt een van de meest marginale sporten ter wereld.
lol fuck off dan moet gent maar niet op voorhand zeggen dat ze gaan afkomen
Old 10-05-2014, 22:25   #8852   link
The one and only Buffalo
Kwek

Als dat klopt, is dat dan een reden om kinderen aan te vallen als 'die van Gent' er niet zijn? Blijkbaar waren er meer dan 2000 boeren en amper 150 supporters van Gent.

"Tijd om er op te kloppen".
Old 10-05-2014, 23:53   #8853   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Niet dat ik het goedkeur, maar ook een beetje nuanceren

Quote:
De bekerfinale bij de beloften tussen Club Brugge en AA Gent is volledig uit de hand gelopen. Nadat de Brugse beloften na strafschoppen de beker wonnen, bestormden zo'n 150 West-Vlaamse fans het veld in Roeselare. Een deel van die supporters trok vervolgens naar het vak van de meegereisde Gent-fans. Daar werden enkele rake klappen uitgedeeld. Ook enkele Gentse voetballers deelden in de slagen.

De bekerfinale bij de beloften moest normaalgezien plaatsvinden op het Antwerpse Kiel, maar werd verboden door het stadsbestuur van Antwerpen omdat het risico op zware rellen te groot was. Brugse en Gentse fans wilden immers de gelegenheid aangrijpen om een oude rekening te vereffenen. Ook supporters van Beerschot en Antwerp waren van plan om naar het Kiel te trekken.

Het was dan ook hallucinant om vast te stellen dat, ondanks de aangekondigde rellen, er geen politie aanwezig bleek in Roeselare. Het handjevol stewards stond machteloos tegenover de Brugse menigte. Families met kinderen die gekomen waren voor een leuke voetbalnamiddag moesten halsoverkop het stadion uitvluchten.

Club Brugge: 'Zelfde herrieschoppers als tegen Anderlecht'

Club Brugge reageerde ondertussen al op zijn website op de incidenten.' Club Brugge heeft die relschoppers al jaren geleden geweerd uit hun stadion en verbannen uit hun supporterslegioen. Nagenoeg alle relschoppers op de bekerfinale hebben een nationaal stadionverbod en kwamen ook al vorige zondag naar Brugge afgezakt. Niet om de match tegen Anderlecht bij te wonen, maar om rond het stadion amok te maken.'

'Club Brugge veroordeelt het geweld ten stelligste en zal de politiediensten bijstaan om de relschoppers te identificeren, zodat ze hun straf niet zullen ontlopen. De club wil met alle bevoegde instanties samenzitten om maatregelen te treffen zodat deze hooligans nooit meer in de buurt van een voetbalveld kunnen komen.'

Pro League: 'Dit had niets met voetbal te maken'

De Pro League, die de bekercompetitie voor beloftenteams organiseerde, reageerde via Twitter. 'Ondanks maatregelen en intensief contact met de veiligheidsdiensten werd de finale ontsierd. We betreuren dit ten zeerste. Ik wil alleen kwijt dat deze competitie een goed initiatief was, en dat ik daarover positieve mails heb gekregen van alle betrokken clubs. Wat vandaag op Schiervelde gebeurd is, had echter niets met voetbal te maken', verklaarde Chris Van Puyvelde, initiatiefnemer van de U21 Cup. .
Wel degoutant, dat je het dan wil gaan uitvechten op een beloftenmatch, die je notabene wint ook.

Last edited by Turtle; 11-05-2014 at 00:03.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2014, 09:04   #8854   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

wie heeft er gewonnen?
Corax is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2014, 09:09   #8855   link
rooz
siii

rooz's Avatar

ik
Old 11-05-2014, 09:33   #8856   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Corax is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2014, 09:46   #8857   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Ik denk het parket.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2014, 13:18   #8858   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Die match van Lokeren gisteren, dit was wel het ergste dat ik ooit gezien heb. Ik wou beschaamd naar huis wandelen tijdens de rust.

Ik dacht trouwens dat Lokeren het triestigste stadion van de Belgische competitie had... maar blijkbaar gaat die prijs naar Zulte Waregem. Wtf was dat
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2014, 15:12   #8859   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Blijkbaar nog niet naar Oostende geweest dan
Old 11-05-2014, 15:28   #8860   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Vanavond doen we dus dit:

Totaal niet verwacht of op gehoopt eigenlijk.
Match zelf wel niet gezien. Ik gok Standard de betere en veel tijdrekken van Brugge

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules