![]() |
|
View Poll Results: Welke bv kun jij niet uitstaan? | |||
Peter Van Asbroeck |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 16.16% |
Lieven Van Gils |
2 | 2.02% |
Frank Raes |
4 | 4.04% |
Marcel Vantilt |
7 | 7.07% |
Annemie Peeters |
4 | 4.04% |
Jacky Lafon |
4 | 4.04% |
Astrid Bryan |
6 | 6.06% |
Bart Peeters (Jerre_31) |
2 | 2.02% |
Jasper Erkens (Jerre_31) |
1 | 1.01% |
Selah Sue (Jerre_31) |
7 | 7.07% |
Thuis-crew (Jerre_31) |
1 | 1.01% |
Familie-crew (Jerre_31) |
1 | 1.01% |
Siegfried Bracke (Fieldy) |
5 | 5.05% |
Indra Dewitte (Fieldy) |
2 | 2.02% |
Eline De Munck (Nieker) |
6 | 6.06% |
alex agnew (Japisee) |
10 | 10.10% |
Stijn stijnen (Vivastar) |
2 | 2.02% |
Jelle fucking Cleymans (Radje) |
7 | 7.07% |
All of the above + al de rest (DaHitch) |
9 | 9.09% |
Anemmie Struyf (Benj) |
2 | 2.02% |
Annemie Struyf (Benj) |
1 | 1.01% |
Voters: 99. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#41 link |
Senior Member
|
En eigenlijk is dat ook een argument dat hem vrijpleit van echte ergerlijkheid. Met niets anders doen dan masturberen is op zich niets mis.
Het proberen verkopen als muziek, daar valt wel iets tegen te zeggen.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 link |
lil carl hoefkens
|
ik verander naar alex agnew. die man moet dood
![]() |
#44 link |
Senior Member
|
Fuck, die was ik nog vergeten. De grootste reden waarom ik niet meer naar stubru luister. Wat voor debiele praat die continu uit haar botten slaat :-/. Wat De Soete daarin ziet om een vrouw en 2 kinderen voor te laten staan is mij toch een raadsel.
![]() |
#46 link |
wadist
|
Agnew zijn shows zijn een serieuze golfbeweging. Sommige stukjes zijn enorm hilarisch en soms zelfs maatschappelijk relevant -in zijn laatste shows- maar dan andere zaken, zoals zijn geluidjes, gaat al meer naar het niveau van een standaard Vlaamse (en dus slechte) standup comedian. Maar hem zo maar afschrijven, gewoon omdat zoiets cool is, dat ga ik zeker niet doen want er zijn al serieus wa mensen geweest die hem slecht vinden maar wel nog maar 3 youtube filmpjes hebben gezien. Zo kan ik ook snel iemand beoordelen.
![]() |
#47 link |
Senior Member
|
Siska heeft anders nog een aangename radio stem en enorm zelfrelativeringsvermogen, waardoor ze met een hoop weg komt. Plus, ze kan plaatjes aan elkaar praten zonder te veel in herhaling vallen.
Ik vind Lisa Smolders, Bram Wilms en die gast die tijdens de zomer het ochtend blok deed erger. Het wordt vooral schaamtelijk als mensen per se de hyperactieve willen uithangen omdat ze iemand vervangen tijdens het spitsblok. Deze zaterdag nog gehoord van een andere stubru presentator "Wat een mooi ethisch liedje" *pauze, grinnikt wat* "is dat wel een woord 'ethisch', ik weet het ni" *volgend nummer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
Quote:
+ dat fucking kak antwerps steek het diep in uw hol radje
![]() |
![]() |
#58 link |
Senior Member
|
Die interieurarchitecte die Peter van Asbroeck bijstaat in een of ander interieurprogramma.
* maakt mooie huizen zielloos en lelijk * lacht mensen uit met hun warme interieurs waar in geleefd wordt
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|