Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 12-01-2017, 07:40   #381   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Despelvogel View Post
De Spelvogel is een nieuwe webshop (http://www.despelvogel.com), gericht op de verkoop van het betere bord- en kaartspel.

We proberen onze bordspellen aan te bieden tegen de scherpste prijzen die momenteel op de markt te vinden zijn.

Kortingsbon:

Geef de code "shrimp" in bij het afrekenen en verkrijg €5 korting bij je aankoop. Dit geldt voor bestedingen vanaf €50.

Verzending:

We verzenden aan een vast tarief naar België en Nederland. Dit tarief bedraagt €5. Vanaf een besteding van €100, is de verzending gratis.

Als een spel bij ons op stock is, wordt het indien mogelijk nog dezelfde dag verzonden. Voor België geldt dat dan het de volgende werkdag is huis is. Voor Nederland is dit binnen 2 werkdagen.

Ook spellen die niet op de webshop staan:

Je hoeft je niet te beperken tot de spellen die je op de webshop kan vinden. We helpen je graag om, ook hier weer aan de scherpste prijs, jouw geliefkoosde spel te vinden. Als je naar een specifiek spel opzoek bent, kan je ons dan ook een mailtje sturen en dan kijken wij wat we kunnen doen.
Veel succes. Sheepgames blijft bij mij echter een favoriet. Deze zijn nog net iets goedkoper dan jullie (zelfs met jullie korting) en dichterbij. Bovendien hebben ze een beloningssysteem waardoor ik geregeld 10% korting heb.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is online now   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 09:16   #382   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Gloomhaven 2 is "aangekondigd"

https://www.tabletopgaming.co.uk/boa...quel-as-if-the

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Old 13-04-2017, 19:23   #383   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Shut up and take my money.
Old 14-04-2017, 16:09   #384   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

Gezien ik Terra Mystica een super spel vind dat helaas amper op tafel komt, en onlangs een tablet hebt gekocht, misschien ook wel aanschaffen.
deev´ is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2017, 12:36   #385   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Gekocht. Eerste indrukken zijn wel positief. Heel duidelijke UI.
Al denk dat mensen die het bordspel nog nooit gespeeld hebben, er wss wel wat moeite mee zullen hebben.
Old 22-04-2017, 13:40   #386   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

10 euro, tmocht ook wel wat goedkoper.

Onlangs een paar keer Tigris en Eufraat in app vorm gespeeld op tablet. Zeer tevreden van. Al blijft het natuurlijk duzend keer plezanter om tegen volk te spelen ipv AI.
deev´ is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2017, 13:41   #387   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Tussendoor: ik vind het geweldig handig om, net zoals ik dat voor mijn strips kan met StripMunk, alle spellen die ik heb/wil te catalogiseren in een app. 'Board Game Geek' leek me logisch, maar valt toch wat tegen: opvallend traag en soms lastig zoeken naar de juiste titels. Bestaan er alternatieven?
Old 23-04-2017, 16:09   #388   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by deev´ View Post
10 euro, tmocht ook wel wat goedkoper.

Onlangs een paar keer Tigris en Eufraat in app vorm gespeeld op tablet. Zeer tevreden van. Al blijft het natuurlijk duzend keer plezanter om tegen volk te spelen ipv AI.
De digital versie van Twilight Struggle op Steam is wel dik de moeite. Het nadeel is dat als er een 1vs1 spel gespeeld wordt, de meesten dit te zwaar vinden

Fidoh vond het te lang

Old 23-04-2017, 19:55   #389   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Tussendoor: ik vind het geweldig handig om, net zoals ik dat voor mijn strips kan met StripMunk, alle spellen die ik heb/wil te catalogiseren in een app. 'Board Game Geek' leek me logisch, maar valt toch wat tegen: opvallend traag en soms lastig zoeken naar de juiste titels. Bestaan er alternatieven?
Ik snap het probleem met BGG niet. Het is inderdaad niet de meest performante website ooit maar ik heb nooit moeite gehad om mijn titels toe te voegen en dan in de lijst aan te duiden welke versie het is. BGG is ook gelinkt aan mijn logging app (Board Game Stats) en dat werkt behoorlijk goed.
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2017, 20:23   #390   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Ik log gewoon in de BGG app

En ja, er zijn alternatieven voor BGG (die wss allemaal de BGG database gebruiken), maar geen enkele heeft de uitgebreide fora van BGG. Collecties zijn tof. Reviews, rules, tactics, files en algemeen geleuter over release dates en OOP zijn toffer
Old 24-04-2017, 11:42   #391   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tyrael View Post
Ik snap het probleem met BGG niet. Het is inderdaad niet de meest performante website ooit maar ik heb nooit moeite gehad om mijn titels toe te voegen en dan in de lijst aan te duiden welke versie het is. BGG is ook gelinkt aan mijn logging app (Board Game Stats) en dat werkt behoorlijk goed.
Op zich werkt dat inderdaad best goed, hoor. Het valt me gewoon op dat de app/zoekfunctie traag is. Daarnaast heb ik toch wat moeten zoeken achter enkele titels door anderstaligheid. Sommige gelimiteerde edities (Carcassonne, Catan,...) heb ik ook gewoon niet gevonden.

Soit, niks onoverkomelijks, uiteindelijk.
Old 04-05-2017, 18:20   #392   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

A wild release appears

topdagen voor mijn Ipad. Brass ook nog kopen.
Old 05-05-2017, 16:10   #393   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

https://www.fantasyflightgames.com/e...of-the-empire/

uitbreiding voor Rebellion

Fidoh vond het te lang

Old 05-06-2017, 18:00   #394   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

wut

D&D retheme van Betrayal at house on the hill
Old 06-06-2017, 07:30   #395   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Die komt er waarschijnlijk wel in. Alleen spijtig van de duckface op de doos -_-

Fidoh vond het te lang

Old 07-06-2017, 09:17   #396   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Recent een Instagram pagina opgericht voor de hobby en passie

http://www.deafgeek.be of http://www.instagram.com/deafgeek
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2017, 19:33   #397   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

US-schatting van je boardgamecollectie:

http://bgg.jsmackin.co.uk/

Ondanks verkopen en minder aankopen, nog steeds een 5650 $
Toch iets meer dan ik verwacht had
Lijkt me wel nieuwprijzen te zijn.
Old 05-12-2017, 12:46   #398   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
US-schatting van je boardgamecollectie:

http://bgg.jsmackin.co.uk/

Ondanks verkopen en minder aankopen, nog steeds een 5650 $
Toch iets meer dan ik verwacht had
Lijkt me wel nieuwprijzen te zijn.
Toch geen nieuwprijzen hoor,

Battlestar Galactica: The Board Game €16151.67 559 €28.89

sommige recente bordspelen zijn zelfs €0

Fidoh vond het te lang

Old 20-01-2018, 13:00   #399   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

2018 hype is go. De opvolger voor Twilight Struggle komt eraan!

Quote:
In 1697 the Sun King, Louis XIV, emerged from a decade of war with his Continental ambitions still unsatisfied. Meanwhile, King William III of England sat easier on his new throne than he ever had before. With the Spanish succession crisis unresolved and looming, there were no illusions that the new century would be a quiet one. But neither France nor England could have anticipated the tumult of the years to come: a Second Hundred Years’ War, during which these two tenacious adversaries would compete fiercely and proudly along every axis of human achievement. On battlefields from India to Canada to the Caribbean Sea their armies and fleets would clash; in the salons of Paris and the coffee-houses of London the modern world’s politics and economics would be born; and finally a revolution would rock the foundations of society – a revolution that could have ended not in blood and terror but in a triumph of democracy and liberty that might have transformed the world beyond imagining.

Imperial Struggle is a two-player game depicting the 18th-century rivalry between France and Britain. It begins in 1697, as the two realms wait warily for the King of Spain to name an heir, and ends in 1789, when a new order brought down the Bastille. The game is not merely about war: both France and Britain must build the foundations of colonial wealth, deal with the other nations of Europe, and compete for glory across the span of human endeavor.

Imperial Struggle covers almost 100 years of history and four major wars. Yet it remains a low-complexity game, playable in a short evening. It aims to honor its spiritual ancestor, Twilight Struggle, by pushing further in the direction of simple rules and playable systems, while maintaining global scope and historical sweep in the scope of a single evening. In peace turns, players build their economic interests and alliances, and take advantage of historical events represented by Event cards. They must choose their investments wisely, but also with an eye to denying these opportunities to their opponent. In war turns, each theater can bring great rewards of conquest and prestige… but territorial gains can disappear at the treaty table. At the end of the century, will the British rule an empire on which the sun never sets? Or will France light the way for the world, as the superpower of the Sun King’s dreams or the republic of Lafayette’s?
Old 20-01-2018, 17:24   #400   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

nice

Fidoh vond het te lang

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules