Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 31-12-2017, 15:32   #661   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Vadertje staat passeert overigens ook nog eens langs de kassa bij tweedehands aankoop/verkoop en dan heb ik het nog niet gehad over risico bij tweedehands dat het niet zou werken etc.
Quote:
Originally Posted by Fallschirmjaeger View Post
Ze moeten het wel nog altijd kunnen verkopen ook aan £45, indien niet zijn ze £30 kwijt.
En dat komt zo ongeveer overeen met de winst van 3 full priced nieuw verkopen om zo'n verlies te compenseren... Nu valt dat bij een Nintendo-titel als Zelda doorgaans wel mee, dat krijg je wel terug kwijt en die prijs zakt inderdaad pas jaren later, maar als we het over bijvoorbeeld recente Ubisoft console game zouden hebben, daar loop je als winkel grote kans dat het paar weken na release al onder je tweedehands aankoopprijs in je rek ligt gezien nieuwprijs al gehalveerd werd.

@Bjorn: Jij mag dat uiteraard te weinig vinden, kan dat zelfs begrijpen gezien je het nog maar pas gekocht had, maar ik ergerde me dus wel aan de verontwaardiging over die prijs, ik snap echt niet hoe iemand kan verwachten dat zo'n winkel meer zou geven...

Last edited by oblo; 31-12-2017 at 15:47.
oblo is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2018, 20:38   #662   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Wat een spel, gisteren 6u in één ruk gespeeld. Nog 3 towers en de map is complete.
Ook aan het eerste divine beast begonnen (vogel). Dit spel gaat 100en uren spelplezier geven.
Lion is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules