Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 14-10-2013, 18:57   #1961   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

EVE Online is still...

Nieuwe expansion is ondertussen aangekondigd. Coolste feature: Leeches die moon minerals leechen van mining POS. TROLOLOLOL.
Alle high sec POCO's worden ook player owned. Er komen nieuwe anchorable mini-structures die dienen als portable hangar/refit en die shizzle.
en natuurlijk een hele hoop rebalance en awesome nieuwe schepen:

[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier

Last edited by onbewust; 14-10-2013 at 19:02.
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2013, 15:45   #1962   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

CCP Rise AMA, nog een goed uur, voor de ge´nteresseerden.
Guns is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2014, 17:24   #1963   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Dit zijn de momenten dat je wou dat je geen leven had.

ExReey is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2014, 17:49   #1964   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Inderdaad. Halvelings zitten volgen op Facebook wat er gaande was, en dan kriebelt het toch altijd. Eve is gewoon het zotste dat de gaming wereld ooit heeft voortgebracht, imho.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2014, 17:54   #1965   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Jup, nog altijd niks anders op nummer 1 imo. Het is iets speciaal, het vergt enorm veel tijd om erin te komen maar eens je alles hebt ervaren dan: Just when I thought I was out...they pull me back in.

Maar @ exreey:
1) wie wilt er nu geen leven ?
2) Of je nu op een avond een rpg zit te spelen of je logt 2 uur in op eve om uw schip met een waarde van 6000$ aan stukken te laten schieten, uw leven gaat daar toch niet veel door veranderen ?
3) Eve was/is nog altijd 1 van de makkelijkste mmo's om het ver te schoppen zonder al uw vrije tijd daar aan te hangen. Ik kon 2 jaar volledig passief & gratis, rijk worden ingame, mijn gametime betalen, af en toe inloggen om wa mensen kapot te maken, af en toe inloggen om te zien hoe dik mijn ingame portefeuille is.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 22-11-2014, 14:13   #1966   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

What everybody seems to be doing:

What I am doing:

:/
Deze maand nog maar eens m'n account opnieuw opgestart...
Old 20-10-2015, 07:27   #1967   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

want: https://www.kickstarter.com/projects...-control-panel

[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
Old 23-04-2016, 20:23   #1968   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM

Die Citadel stuff ziet er wel ongelooflijk uit, vergelijk die Titans in dat tweede filmpje met de grootte van die Citadel...

DM is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2016, 22:16   #1969   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Man, dat ziet er toch allemaal zo vet uit. Maar 'k weet nu al dat, indien ik mijn account zou heropstarten, ik uiteindelijk toch weer op m'n eentje zit te minen.
Old 24-04-2016, 17:53   #1970   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Al volop bezit met de voorbereidingen voor mijn Citadel. :D
Old 24-04-2016, 19:33   #1971   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Zoveel zin om er terug in te duiken maar zo weinig tijd om echt iets te doen
Moer is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2016, 07:06   #1972   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Heeft dat spel eigenlijk nog een fatsoenlijke populatie?
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2016, 07:49   #1973   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Ja
Old 26-04-2016, 07:44   #1974   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Quote:
'THERE CAN BE ONLY ONE'

Originally thought to be an “XXL” Citadel, later data revealed it to be in fact a special form of the Keepstar XL Citadel. For months data miners speculated as to what possibly this unexplained record could be until one day they got a name: Palatine.

It started as rumor. Spoken about only in hushed whispers, deep within locked channels, in the hardest to access areas in New Eden. As everyone else was worried with wars and empires, something was being uncovered: a fourth tier of Citadel.

Originally thought to be an “XXL” Citadel, later data revealed it to be in fact a special form of the Keepstar XL Citadel. For months data miners speculated as to what possibly this unexplained record could be until one day they got a name: Palatine.

Over time, more things were discovered about this mysterious new structure. Firstly, this Keepstar is unique. It has a rule that no other structure has: only one of them can be anchored at one time, anywhere. Along with that, the description and stats of the new ‘Super’ XL came out, namely an additional low slot, two more mids, double HP, and 25% more signature radius. It is additionally worth noting that the increased health does not come with an increased DPS cap, therefore any siege will take twice as long. This thing’s a beast.

According to the popular online blueprint tool by ‘Fuzzworks’, current build cost for this monster is 200 TRILLION ISK or roughly the equivalent of 1000 Avatar titans (assuming similar research/cost cutting procedures). To put this another way, the entire fight of B-R was valued at 11 Trillion ISK, so the destruction of this Citadel would be the equivalent of losing B-R 20 times. If you were to try to wallet-warrior your way into this structure it would cost you somewhere between six to ten million US dollars!
Old 26-04-2016, 08:00   #1975   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Ah, wel een klein probleempje nog:

1/5de van alle ISK in het spel nodig om de Palatine te bouwen lol. =)
Old 01-04-2018, 09:45   #1976   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Khem goesting. Kom dodgy. We gaan een alliance disbanden.
Moer is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules