Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 27-05-2018, 22:08   #301   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

tldr:

- korte termijn uw titles houden, laws die ge wilt pushen er door krijgen op de plaatsen waar ge eventueel problemen verwacht. het is trouwens dom om al titles te gaan geven aan regio's waar er geen problemen zijn, beter om dat allemaal tegelijk te doen. anders gaat het snel nen clusterfuck worden
- lange termijn titles verdelen onder capabele familie (niet ambitious/claims), tenzij ge graag micromanaged. altijd wel minstens één koning title en één groot duchy title voor uw eigen houden in case of emergency

zo
Old 28-05-2018, 22:21   #302   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Just niks afgeven! Ik heb daar hard voor gewerkt! :D
Old 03-06-2018, 19:43   #303   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Nog een tip voor mensen die zonder Monks & Mystics spelen: zet secret societies af voor je een nieuw spel begint.

Toen ik Finland veroverd had kreeg ik een event pop-up ivm suomensko religie waar je kan kiezen om te bekeren of niet. Ik ben gewoon katholiek gebleven, maar op een paar jaar tijd is de helft van mijn vazallen ineens suomensko. Van Finland tot Jeruzalem en Dublin, overal zitten die heidenen en er is niks dat je daar tegen kan doen want ze hebben allemaal een "true believer" trait waardoor je ze niet kan dwingen om te bekeren naar de originele religie.
Nu heb ik een hoop kwade vazallen en word ik om de vijf botten geëxcommuniceerd... Gelukkig zit ik al voorbij 1400 en moet ik dus nog maar 50 jaar volhouden.

Misschien dat je met M&M beter kan terugvechten, maar zonder die DLC is het echt fucked als je secret societies aan zet.
Old 03-06-2018, 20:04   #304   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

is dat event gelinkt aan m&m/secret societies?

dacht eerder aan old gods
Old 03-06-2018, 20:15   #305   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ah blijkbaar is die true believer modifier wel degelijk iets van monks&mystics

aangezien ik zelf de dlc heb en zelf constant in een secret society zit mijn char, heb ik daar weinig last van gehad

edit: juist gelezen dat er een optie bestaat om secret cults af te zetten zonder dat je de DLC moet inactiveren als je hem hebt, gewoon "disable secret cults" aanvinken. zo kan je zelf nog altijd die societies joinen zonder dat de AI constant elkaar zit te spammen voor pagan cults te starten

Last edited by Ferrex; 03-06-2018 at 20:19.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2018, 17:04   #306   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

GIEF NOA

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules