Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 03-06-2018, 02:13   #4121   link
vAmP
SeŮor

vAmP's Avatar

Voor een hele laag van de bevolking daar is dat triestige filmpje wat voor koken doorgaat.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2018, 02:18   #4122   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

zeg dat niet vamp

pls

#webercooks

Old 03-06-2018, 02:19   #4123   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Haha. Dem feels.
'k Heb nu wel zin in chilli met kaassaus. Waar moet ik dat nu vinden op dit uur?

En ik dacht dat Dead Island 2 al lang uit was maar dat ik het gewoon genegeerd had wegens de teleurstellende voorganger. Gamemania zegt alvast 31/12/2018.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2018, 09:42   #4124   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Oeh, dit is dan geen echte fallout ofzo? 'k Ben precies weer niet mee.

Dan nog, noem het geen fallout als het geen fallout-game is. Ik ben zo geen fan van het 'op de kar springen' idee, zeker niet met een bestaande franchise.
Dat had ge tien jaar geleden ook al tegen Bethesda kunnen zeggen.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2018, 11:51   #4125   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Omdat het 3D is ?

Duke 3D is geen Duke Nukem game!

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2018, 18:36   #4126   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

:/
Old 15-06-2018, 17:03   #4127   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

https://www.rockpapershotgun.com/201...-dlc-round-up/

take all my money
Old 17-06-2018, 10:49   #4128   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Ik versta je wel. Heb net het omgekeerde gedaan bij Planet Coaster. Teveel sandbox in de plaats van gerichte missies. Toen dus gewacht op een sale, en achteraf gezien dan inderdaad niet veel opgestart omdat ik geen zin heb om gewoon wat te prutsen.
Ik hoop alvast dat deze toch in een andere richting gaat gaan, aangezien het - voor wat ik al gezien heb - zo goed als een copy van Operation Genesis is. Ik wacht sowieso de eerste reviews af, die hopelijk gelijktijdig met de release uitkomen, al beginnen beelden als deze me toch al te overtuigen. Het toont toch zelfvertrouwen dat ze de developer build vrij laten youtuben.

But who am I kidding. Het is Jurassic Park. Ik ga me sowieso niet kunnen inhouden.
Reviews zijn alvast niet zo goed. Even weinig richting als PC, sandbox moet je vrij spelen en overall saai en eentonig, ondanks dat het dino's zijn...

Graphics zijn wel awesome.

Sales it is

Last edited by Turtle; 17-06-2018 at 10:54.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2018, 11:23   #4129   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Leg eens kort en bondig uit hoe of wat Crusaders King 2 is.

Ik heb het nog nooit aangeraakt.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2018, 11:28   #4130   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post

SimDynastie
Old 17-06-2018, 17:13   #4131   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Reviews zijn alvast niet zo goed. Even weinig richting als PC, sandbox moet je vrij spelen en overall saai en eentonig, ondanks dat het dino's zijn...

Graphics zijn wel awesome.

Sales it is
Yep. Je kunt zelfs geen vuilbakjes plaatsen en janitors huren. Ook veel te weinig gebouwen. Jammer, ik had echt een tweede Operation Genesis verwacht, maar ze zijn er dan toch in geslaagd om het te verpesten. 'k ga me dus ook inhouden en wachten op een sale.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2018, 21:19   #4132   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:

Heb al redelijk wat bekeken op YouTube en het is zťťr moeilijk uit te leggen. Zelfs als ik het begin is het allemaal vreemd. Denk Eve Online learning curve wel.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2018, 23:14   #4133   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Quote:

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
SimDynastie
Au fond heeft Turtle gelijk, dat is de meest bondige uitleg van wat CK2 is: een dynastie simulator.
Je begint een campagne door een van de honderden edellieden uit Europa, Noord-Afrika, het Midden-Oosten of Centraal-AziŽ te kiezen en vanaf dan doe je eigenlijk wat je wilt. Het is de bedoeling om uw dynastie zo succesvol mogelijk te maken, dus vaak kom je dan uit bij opklimmen op de sociale ladder (graaf - hertog - koning - keizer), meer land veroveren, uw kinderen laten trouwen met andere machtige dynastieŽn.

Belangrijk punt is dat je steeds speelt als 1 karakter (het hoofd van uw dynastie) en dus niet als land of leger. Je hebt dus geen directe controle over uw familie of vazallen, al kan je naaste familie wel vrij goed sturen. Maar als je bv een oorlog start en uw vazallen ten oorlog oproept zullen vazallen die u niet tof vinden geen of minder troepen sturen dan vazallen die u wel tof vinden. Je kan trouwens ook niet zomaar de oorlog verklaren en ergens binnen vallen: je moet steeds een legitieme reden hebben, waardoor de politiek en familiebanden nog belangrijker worden.

Voor de rest heb je alle typische middeleeuwse dingen: vazallen en leenheren, de paus die oppermachtig is (als je katholiek speelt), kruistochten en ketters, intriges, adellijke incest,... Die beÔnvloeden allemaal uw spelwereld op verschillende manieren.

Het spel stopt in 1453 of wanneer je geen rechtstreekse erfgenaam van uw dynastie hebt wanneer je huidige leider sterft.

Last edited by Archangelus; 17-06-2018 at 23:18.
Archangelus is offline   Reply With Quote
Old 18-06-2018, 06:54   #4134   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Je bent babymoord vergeten te vermelden. Serieus, het is CK2, hoe kan je babymoord vergeten. Moord in het algemeen eigenlijk, maar toch vooral babymoord.
Old 18-06-2018, 21:01   #4135   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Sorry! Ik heb nog maar 200u op de teller, maar mea culpa! Kan ik nu een aflaat kopen?

Also, scheefpoepen.
Old 25-06-2018, 19:59   #4136   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Joo. Ik zou graag eens een MMORPG willen proberen maar weet niet goed welke de moeite zijn om nog aan te beginnen buiten WoW. Wat zijn zowat de aanraders die de moeite zijn om er aan te beginnen en er de tijd aan te spenderen?
Cage is offline   Reply With Quote
Old 25-06-2018, 20:05   #4137   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

geen enkel. als wow u nie interesseert hebt ge ofwel aziatische stijl mmorpg's met autorun/autoquesting ofwel inferieure wow clones

guild wars 2 was nog wel plezant en anders maar ik weet niet of dat nog levend is/userbase heeft en the elder scrolls online is rete saai
Old 25-06-2018, 20:08   #4138   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

misschien de laatste iteratie van final fantasy online, da's een combinatie van western en aziatische mmorpg. heeft redelijk veel content maar moet wel tegen de massive amount aan weebness kunnen
Old 25-06-2018, 20:18   #4139   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

hmm, ok. net wat ik dacht dus. Ik had gehoopt dat er in al die jaren wel een nieuwe mmorpg was gekomen met een actieve userbase maar helaas.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 25-06-2018, 20:20   #4140   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

final fantasy heeft wel degelijk een deftige userbase en veel van die aziatische mmorpgs ook, wow natuurlijk ook.

ik zeg ook niet dat definitief dat ze allemaal geen spelers hebben hť, maar ik twijfel er niet aan dat bepaalde games doodgebloed zijn. wow too stronk

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules