Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 29-05-2012, 10:23   #321   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

te zien van de staat natuurlijk
Old 29-05-2012, 11:54   #322   link
kleine klootzak
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

kleine klootzak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
te zien van de staat natuurlijk
ongevalvrij 30k km

wel gsxf ipv -r blijkbaar. na wat googlen vind ik niet meteen welk jaar
Hiertussen staat hij niet, of toch niet met dezelfde decals en plaatsing van merk en model
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX750F.shtml
kleine klootzak is offline   Reply With Quote
Old 29-05-2012, 16:02   #323   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

kuip in goede staat? welke staat banden?
goed onderhouden geweest, met facturen?
hoelang staat hij al stil?
Old 29-05-2012, 16:56   #324   link
kleine klootzak
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

kleine klootzak's Avatar

weet ik allemaal niet. staat toch al een goeie 2 jaar in onze afgesloten schuur met hoes over. Denk eigenlijk dat het niet veel meer waard is. 1000-1500 ofzo als ik wat zoekertjes afga. Dan maar houden en deze zomer eens testen.

edit: trekt echt op deze maar dan met andere decals/kleuren. Kzal eens foto's maken binnenkort.
http://www.2dehands.be/motoren/motor...l=&pc_id=&afd=

edit 2: beter nog, tis exact deze: http://www.2dehands.be/motoren/motor...f+750&start=41
maar dan met minder km's

Last edited by kleine klootzak; 29-05-2012 at 17:00.
Old 29-05-2012, 17:03   #325   link
kleine klootzak
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

kleine klootzak's Avatar

best nog cool zonder die 90's stickers volgens mij
Old 01-06-2012, 12:31   #326   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

IOM TT is bezig
nu oefening en quali, volgende week race

Quote:
Achtvoudig TT-winnaar Ian Hutchinson (32) heeft in zijn carrière zijn deel van de pech al gehad. Een twintigtal operaties om precies te zijn, maar dat weerhield de Brit er niet van om telkens weer op te staan. Zo ook nu. In februari brak hij zijn been, maar goed vier maanden tijd later stond hij al al aan de start van de 'Isle of Man TT', een van de meeste prestigieuze races. Tot ook daar het noodlot leek toe te slaan. Een reusachtige zeemeeuw knalde tijdens de kwalificaties tegen zijn helm toen hij aan 270 km/u over het parcours raasde. Gelukkig kon de piloot zijn bolide onder controle houden. Voor de dierenliefhebbers: de zeemeeuw overleefde de enorme klap.
Old 03-06-2012, 14:11   #327   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

al uit:
TT.2012.Superbike.Race.ITV4HD.x264.torrent
Isle.Of.Man.TT.2012.Preview.OneHD.720p.x264.torrent
TT.2012_.The.Final.Countdown.&.Preview.ITV4.HD.1080i.torrent
Old 06-06-2012, 21:11   #328   link
richba5tard
Senior Member

richba5tard's Avatar

Dit tegengekomen op zoek naar een cicruit moto:
http://www.motor-forum.nl/forum/list...upracer-1.html

Weinig pk maar super vering en afwerking & nihil kosten om circuit waardig te maken. Alle GSXRs of CBRs van rond de eeuw wisseling en 2000 euro die ik heb gezien hadden teveel kosten om veilig te maken voor circuit.
richba5tard is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2012, 21:27   #329   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

koopje
Old 07-06-2012, 08:22   #330   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Schijnen heel plezante dingen te zijn, weet alleen niet of dat gaat passen voor > 1.90 m, ik ben 1.85 ongeveer en de keer dat ik op eentje zat was dat echt krap, bijna zo krap als mijn GS500.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2012, 08:57   #331   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Quote:
Originally Posted by Prophex View Post
INTRO:

Op 15 juni 2010 heb ik mij een splinternieuwe Kawasaki Z750 ABS gekocht bij Motohandel Wauters in Eeklo. Wegens omstandigheden echter, (Zelf examen laten verplaatsen, vervolgens pols gebroken, rijschool die lessen verplaatst en door 30cm sneeuw.) pas eind januari 2011 mijn rijbewijs gehaald. (Wel met een 100/100! bij 0°C en met knikkende beentjes ... van de kou.)

We zijn nu 1,5 jaar verder en 'k moet zeggen ik vind dat ik het geld, wat ik hiervoor gegeven heb, er niet echt uit haal aan plezier. Ik rij slechts sporadisch en meestal wat zonder doel. (Knie op de grond krijgen, voorwiel in de lucht, etc. valt zelfs nog niet eens onder mijn repertoire.) Heb slechts een kleine 4000km gedaan op een jaar tijd. (Natuurlijk besef ik ook wel dat in groep rijden, wat ik al enkele malen gedaan heb, een pak leuker is. Maar ik ken te weinig mensen die ook rijden en geen zin om honderden euro's neer te leggen voor een moto-gps, hoe hypocriet het ook klinkt afgaande op de aankoop van de moto zelf.)

Nu denk ik eraan om mijn moto te verkopen, om enerzijds wat geld opzij te kunnen zetten voor andere zaken en anderzijds om me een 2dehands scooter (Ik woon in Gent en das echt het ideale vervoer.) en 2dehands Enduro moto van waarschijnlijk 250cc te kopen. Hiermee zou ik me veel meer amuseren en me meer kunnen toespitsen op de fun die ik momenteel aan mijn moto heb, namelijk het ontdekken van "nieuwe locaties". Een Enduro moto lijkt me hier ideaal voor en (zeker 2dehands) geeft deze meer waar voor zijn geld.

VRAAG:

Wat denken jullie dat ik nog zou krijgen voor mijn moto ? Hier wat specificaties: (De technische zaken vind je hier.)

• Bouwjaar: 2010
  • Kleur: zwart
  • kleine 4000km
  • Heeft volgende opties: Windscherm, Valblokken, Tankpad en Wielringen (allemaal officiële Kawasaki genuine parts!)
  • Er zit (uiteraard) een ABS systeem op.
  • Eerste eigenaar
  • Altijd bij goed weer gereden. (Nooit bij neerslag, sneeuw, nat wegdek, ...)
  • Altijd in garage gestaan, boven vriespunt en onder een beschermende hoes.
  • Goed onderhouden! Laatste onderhoud was bij 1500km en volgende pas bij 6000km.
  • Banden, ketting en tandwielen zijn nog in uitstekende staat en kunnen nog vele duizenden kilometers mee!
  • Volledig ongeval vrij
  • Start meteen vanuit koude toestand en heeft een goede batterij.
  • En komt met alle documenten, handleiding, aankoopfactuur, onderhoudsboekje, extra sleutels, ...
  • foto's: 1, 2, 3, 4, 5 & 6 (Deze zijn wel getrokken een paar dagen na aankoop, maar heb nog geen tijd gehad om moto te kuisen en nieuwe te trekken.)

Wanneer ik de advertenties lees die momenteel op 2dehands.be, Ebay.be en autoscout24.be/moto/ staan, dan lijkt een minimum van € 5500 mij redelijk.
Quote:
Originally Posted by Prophex View Post
Heb niet veel tijd, dus vat ik even samen:

Heb moto uiteindelijk kunnen verkopen. (Voor iets minder dan ik had gehoopt, maar viel goed mee. Heb er zeker mijn broek niet aan gescheurd.)

Vervolgens heb ik me een tweedehands brommer (voor woon-werk verkeer) en Enduro moto gekocht. Aan de brommer was wat werk, maar die is nu volledig in orde en rijdt heel soepel. De moto echter heeft me al veel kopzorgen bezorgd. Er lekt olie uit de motor langs de kant van de generator. (Ongeveer 1 eetlepel na iedere rit.) En de generator doet het zo goed als niet, waardoor de lichten hier niet op werken en de batterij niet oplaad. Via enkele onorthodoxe oplossingen heb ik alles, buiten het olielek wel werkende gekregen. Meer lees je hier.

Nu zou ik deze fiets terug willen verkopen (inclusief zijn mankementen) en me een andere zoeken waar geen problemen mee zijn.

Wat zou ik er nog voor kunnen krijgen ?

Specs:
  • Bouwjaar: 1991
  • Kleur: wit/rood
  • goeie 30 000
  • Volledig standaard, maar met slechte generator en olielek (nieuwe seal krijg je erbij en nieuwe stator kan je voor minder dan € 100 makkelijk vinden.)
  • Geconverteerd van 6, naar 12 volt.
  • Volgende zaken zijn vernieuwd: kleppen, piston, drijfstang, krukas, lagers, dichtingen, distributieketting, tandwielen en ketting.
  • Start meteen vanuit koude toestand en heeft een nieuwe batterij.
  • foto's: 1, 2, 3, 4, 5, 6 & 7

Ook de Yamaha TT350 uit '91 heb ik opnieuw aan iemand kunnen verpatsen. Dikke € 100 verlies aan gemaakt, maar ik neem aan dat dit de prijs is die je betaalt voor het niet grondig nakijken van een tweedehands moto voor aankoop.

Heb me uiteindelijk met dit geld en de overschot van de verkoop van mijn Z750 een tweedehands KLX250 uit 2011 gekocht. Vorige eigenaar was er bang van. Had nog geen 1000km gereden, zag er als nieuw uit en had nog een jaar garantie. En ik moet zeggen, wauw! Had ik geweten hoe fun deze motorfietsen zijn, had ik me er meteen eentje gekocht, ipv. die Z750. Ik versta nu waarom Clipper voor de supermoto gegaan is. Wat een verschil in rijcomfort! En eindelijk een moto die ik kan gebruiken waarvoor ik wil, nl. ieder wegje en bospaadje 'exploren'. Hij is nu binnen voor z'n eerste onderhoud en erna voer ik reeds de eerste gratis mods uit om er wat meer uit te halen. Later hoop ik op een nieuwe uitlaat + header, big-bore kit, powercommander, groter achtertandwiel en nog wat kleinigheidjes om er een super Enduro machine van te maken.

Ben trouwens bezig met wat vlog's! Hopelijk vind ik binnen dit en enkele maanden de moed/tijd om een Youtube kanaal samen te stellen...
Prophex is offline   Reply With Quote
Old 22-06-2012, 22:38   #332   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Moto heeft eerste onderhoud gehad en heb er meteen rode velgstrips op laten plaatsen. Verder zelf ook nog wat nieuwe stickers aangebracht, wat met een (witte) bandenmarker geprutst en de begrenzer en snorkel, van de luchtfilter box, eraf gehaald. (Rijdt nu met gemak 130+, i.p.v. de stock 105, trekt ietsje sneller op en heeft een voller/dieper geluid waar ik van hou.)

Morgen plaats ik er ZETA Armor handguards op met de XC protectors.

Meerdere pics: 1, 2, 3, 4, 5 & 6

Nu nog een naam voor m'n moto verzinnen en een sticker zoeken voor het witte gedeelte op deze foto. Iemand suggesties ?
Prophex is offline   Reply With Quote
Old 22-06-2012, 23:58   #333   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

zal zeker indruk maken op de plaatselijke 16jarigen met hun scooterkes
Old 25-06-2012, 09:50   #334   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Stickers. Echt?
Lion is offline   Reply With Quote
Old 25-06-2012, 10:14   #335   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Oh wow. Da's toch het eerste dat je er van doet zeker?
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 25-06-2012, 10:21   #336   link
zinno
Senior Member

Die rode velgrandjes doen mij zo keihard denken aan onze lokale margi-met-Aixam, er mankeert enkel nog een oranje vlaggetje
zinno is offline   Reply With Quote
Old 25-06-2012, 15:28   #337   link
rooz
Rugbyfanaat

rooz's Avatar

Stickers kunnen best wel mooi zijn, maar toch niet als het zo'n stickers zijn :

Old 25-06-2012, 15:39   #338   link
richba5tard
Senior Member

richba5tard's Avatar

Thumbs down

Dit weekend een circuit moto aangeschaft. Kwestie van mijn duur woon-werk paard niet in frut te rijden.

Het is uiteindelijk geen SV 650 geworden, wegens iets te klein voor grote mensen, en de vrees dat we met 70pk snel ons gaan ergeren op de rechte stukken. Een GSXR 750 SRAD ('99) bleek een goede keus te zijn: geschikt voor grote mensen, genoeg maar niet waanzinnig veel pk (134), relatief goedkoop voor wisselstukken, en het rijwielgedeelte is niet hopeloos verouderd. Toen ik er dit weekend 1 in goede staat tegen kwam voor geen geld heb ik niet getwijfeld.

Onze lelijke eend:

Suzuki GSXR "SRAD" 1999 met 28k km op de teller. Starte vlot met een koude motor, klonk prima, versnellingsbak nog tip top.

Op de todo lijst:
  • onderhoud geschiedenis onbekend, dus direct een groot onderhoud zelf doen
  • achterrem werkt niet, het lijkt alsof de piston vast zit. Mogelijks is een kuis & smeerbeurt genoeg
  • uitlaat is van SPES, niet te luid maar ik zou moeten kunnen checken of het voldoet aan de db limiet van circuit Mettet
  • rempookje is geplooid, maar niet onbruikbaar
  • de oude kuip heeft geen schuiver meegemaakt maar daarmee is ook alles gezegd. veel gebruikersporen, bekrast, gebarsten aan de ruit
  • luchthapper van de rechter "ram air" is MIA. Vind je wel betaalbaar tweedehands.
  • ketting en tandwielen zagen er nog ok uit, maar nader inspectie is nodig

Geplande verbeteringen:
  • remklauw voor: eens zien of ik niet beters ergens goedkoop op de kop kan tikken
  • stalen remleidingen voor
  • racekuip zonder licht plaatsen
  • nieuw setje circuit banden
  • vering: indien voldoende budget een setje wilburs of wp, maar eerst eens grondig testen hoe het zit met de huidige.

Ons totaal budget is 2500 euro, ik denk dat we zonder de vering dit net kunnen halen.
Old 25-06-2012, 15:48   #339   link
richba5tard
Senior Member

richba5tard's Avatar

Lucky strike versie *drool*:

Last edited by richba5tard; 25-06-2012 at 16:08.
Old 25-06-2012, 15:50   #340   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

BAAS
jaloers.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules