![]() |
![]() |
#43 link |
wadist
|
Nieuwe set is af.
Deze is weer puur raving hardcore goodness met wat gabber kicks op het einde, al ben ik niet echt content op het mixen. Maar het is wel beter dan de vorige 2, thats fo sho. 35 minuten. Ferrex - Guess who's core Big up to: chosen few;the stunned guys;speedfreak;micron;radium;hellfish&producer;androgyn network;d-ranged;ebola;floorclearer Last edited by Ferrex; 10-02-2007 at 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link | ||
Greven
|
Quote:
![]() Voor de rest, tjah, ik val in herhaling: beestig goeie set.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link | |
faster than some bacteria
|
Quote:
![]() Start anders een thread voor homemade sets, dat verdient een aparte thread IMO. Op het vorig forum was er ook één. Is nice. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link |
wadist
|
Naar aanleiding van FUCK THE STUDENTS! heb ik een breakcore setje in mekaar gestoken als entry. Aangezien hier wel altijd een paar geintresseerden zijn heb ik hem ineens op sendspace gesmeten.
Duurt (maar) 22 minuten, big up naar: s.i.m on korfunkle, micron, rotator, shitmat, bong-ra en androgyn network (ja, weeral ![]() Klik!
![]() |
#56 link |
wadist
|
Ferrex - Belgian Breakcore Madness
Weer een feestje voorbij, weer wat vrije tijd op zondag dus met als logisch gevolg een mix. Pure breakcore van allemaal belgische producers, een voor een geniaal. Big up to: Hecticcc, D_aq:sed, Makasu Hath Core, Harry Poppins, Despoilah, Kos, BamBamBam! ik weet het weer kort, moet echt eens een gewoonte maken van wat langer. ADD? ![]()
vegte ofwa Last edited by Ferrex; 01-04-2007 at 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link | ||
Greven
|
Quote:
Zou je eventueel als je nog eens tijd hebt nog een hardcore setje ineen kunnen steken? Die waren nog beestiger :D
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link | |
GorenBarry.
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |