Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 21-01-2007, 16:19   #41   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

Ik heb me geconcentreerd op low-sec pirates hunting. Probeer zo snel mogelijk een frigate van 200k te bemachtigen. Met zo'n klein schip kun je al heel wat.
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2007, 17:49   #42   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

Probeer eerst wat te lezen wat de mogelijkheden zijn in EVE. Sinds Revelations is een nieuw char creëren een hele opgave geworden, aangezien je zowat 700k skillpoints te spenderen hebt. Je kan een aantal skills onmiddellijk tot lvl 5 krijgen, of je kan een hele uitgebreide waaier hebben die je dan wel nog allemaal moet trainen. Een goeie start is al half gewonnen.

Verder, als je industrial denkt te gaan, dit zijn de belangrijkste skills waaraan je niet kan missen: Industry, Science, Production Efficiency, Mining. Verder raad ik je aan om de learning skills zo snel mogelijk zo hoog mogelijk te krijgen. Gaat je heel wat tijd besparen tussendoor.

Voor de rest, most has been said. Ga zo snel mogelijk over op een frig en zoek een corp (als je een abo neemt kan ik je wel voorstellen bij ons, zolang je geen pirate wil worden ). Om geld te verdienen met industrial moet je al wat skills hebben of je bent uren bezig. In het begin snel geld verdienen om te starten kan je door de tutorial missies te doen en wat te gaan ratten (NPC pirates om zeep helpen) in de asteroid belts in een 0.8 of 0.7 systeem. Eenmaal je die gemakkelijk aankan, ga je naar 0.6 en 0.5.
Iets wat tegenwoordig een aardige duit opbrengt voor de geduldige mensen is salvagen. Je hebt niet bijster veel skills nodig (Mechanic 3, Survey 3 en dan Salvaging zo hoog als je maar kan), en het brengt wel geld in het laatje.

Anders moet je me maar in je adresboek zetten, dan zie je wanneer ik online ben (ingame). Nick is ook Zwaplat . Zeg me wat jou ingame nick is, dan voeg ik je ook toe en kost het niks om een mail te sturen of convo te starten. Als je vragen hebt kan je dan wel bij mij terecht. Of join het channel PI+friends.
Zwaplat is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2007, 20:10   #43   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwaplat
Verder raad ik je aan om de learning skills zo snel mogelijk zo hoog mogelijk te krijgen. Gaat je heel wat tijd besparen tussendoor.
!!!

Was ik wa keihard vergeten. Is ook zo lang geleden :P De irritantste tijd uit mijn EVE bestaan. Ik raad aan om dat niet te doen tijdens je trial (is betrekkelijk heel erg gigantisch saai), maar van zodra je serieus begint te spelen, niet meer uitstellen. Het duurt zo ongeveer een 2-tal maand om ze allemaal goed te krijgen (buiten charisma, uiteraard ;P), maar nadien zal je erg veel tijd besparen.

En noobs krijgen nu 700k sp gewoon kado ofwa? :s Nondemiljaar, I'll take a new character with some Frigate V please
Guns is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2007, 22:02   #44   link
DJ-EviL
Junior Member

must .. resist .. ggrmmbl, morgen burgerlijk en fiscaal recht =/
DJ-EviL is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2007, 22:18   #45   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Ik heb EVE een hele tijd (een jaar ofzo) gespeeld toen het uitkwam, omdat ik een dev ken (ja, een belg, hij werkte bij Fragland ook). Maar nadat ik mijn zoveelste pod op mn doos kreeg, was ik het beu.

Onlangs terug begonnen, zit nu in een mining corp (Tedric) en heb zelf een 2e char gemaakt op een nieuwe account om het wat funner te maken.

Bashira en Bashira'ah.
Old 22-01-2007, 22:52   #46   link
DJ-EviL
Junior Member

Niet kunnen laten van reactivate ^^
ik ben de kant van de mining op gegaan om eerst hard geld te verdienen
ben een corp gejoined, BRITS , op het eerste zicht allemaal heel vriendelijk, gaven me ogenblikkelijk de nodige steun (isk-wise) en uitleg over waarin ik het best men skills zou stoppen.

binnen een 9dagen (grmbl ) kan ik op de baan met men mining barge ipv met een crappy bantam frigate te zitten minen.
Old 22-01-2007, 23:01   #47   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

Ga eerst voor een Osprey met Miner II lasers. Dan kun je tussendoor nog een missie doen in een andere cruiser terwijl je traint voor een Retriever (sla de Procurer maar algelijk over, is amper de moeite waard).
Zwaplat is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2007, 01:00   #48   link
DJ-EviL
Junior Member

voor de retriever ging ik ook gaan
en wat die minerII lasers betreft, dat komt binnen 30min in orde ^^ al zal ik deze dan wel bevestigen op die bantam beetje tssdoor minen met de corp.
Old 12-02-2007, 23:40   #49   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72886

Straf. Een dev die de T2 market wat gaat cheaten. En dan verbaasd zijn dat de prijzen zo astronomisch de hoogte in schieten en het lottery system kritiek krijgt.

En CCP tikt de mens amper op de vingers... Ze verliezen daar even massa's punten bij mij...
Guns is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2007, 00:50   #50   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guns View Post
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72886

Straf. Een dev die de T2 market wat gaat cheaten. En dan verbaasd zijn dat de prijzen zo astronomisch de hoogte in schieten en het lottery system kritiek krijgt.

En CCP tikt de mens amper op de vingers... Ze verliezen daar even massa's punten bij mij...
not nice !

iemand nog actief atm ? ben al een 20tal dagen bezig, coolness enal...
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 26-02-2007, 10:51   #51   link
Antek
Shrute Farm Beets

Antek's Avatar

Ik heb juist deze trailer van Eve Online gezien en yummie!
Doet me terugdenken aan de tijd dat ik uren en uren Freelancer zat te spelen.
De single player van dat spel heb ik 2 keer uitgespeeld, en we hadden ook een privé server om in netwerk te spelen.

Voor de mensen die Freelancer kennen, is Eve Online gelijkaardig?

PS. De soundtrack van die Eve-trailer op youtube kickt zwaar gat! (Muziek door Junkie XL)

F.Niet.
Antek is offline   Reply With Quote
Old 26-02-2007, 10:54   #52   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

De soundtrack van EVE zelf kan je downloaden op de officiële site trouwens. Die muziek schopt ook wel vrij zwaar reet.
Old 26-02-2007, 11:03   #53   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
2 keer die 14-day trial gespeeld, maar dat is echt te kort om het spel te leren kennen.
Tegen dat je een degelijk schip hebt is de trial gedaan
Maar feit is wel: voor een MMO van toch al enkele jaren oud blijven de graphics echt onvoorstelbaar mooi.
DM is offline   Reply With Quote
Old 26-02-2007, 14:49   #54   link
Rufus
PimpMeister

Ga nog is de trial nekeer doen en zien of ik dan misschien een paar maand subscribed ga verder spelen en zien hoe het evolueert .
Old 27-02-2007, 15:36   #55   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

msg me inside , Jellius M
het vlot maar na een maandje ofzo
Old 28-02-2007, 09:08   #56   link
Rufus
PimpMeister

nja trial periode besta ni meer.
Effe wachten en dan is maandje uittesten als ik wat meer tijd heb.
Old 28-02-2007, 14:33   #57   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

?
https://secure.eve-online.com/ft/?aid=102321&nogreet=1
Old 28-02-2007, 15:11   #58   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

Quote:
Originally Posted by ecko View Post
De soundtrack van EVE zelf kan je downloaden op de officiële site trouwens. Die muziek schopt ook wel vrij zwaar reet.
Inderdaad. Je kan de trailer altijd downloaden op de officiele site, en de muziek ervan strippen met MMConvert.
Old 28-02-2007, 15:13   #59   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Gewoon het nummer aan de rechterkant intypen en een emailadres opgeven, zodat je 14 dagen kunt spelen.

Uw nick, komt dat van 'DJ Jalliuz', de belgische psytrance DJ?
Old 28-02-2007, 16:21   #60   link
Rufus
PimpMeister

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
ah merci

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules