![]() |
![]() |
#81 link |
Senior Member
|
Voor Lukaku en Ciman niet te moeten ontgoochelen.
Ok tis zuur als je Ciman uit Canada laat komen, en hem dan moet terugsturen, maar het sportieve primeert toch? Soit, laat je Lombaerts spelen en verekt hij iets de eerste match is het ook gezever. (heeft Vermaelen dat niet gepresteerd vorige keer?) Nu anderzijds, tis topsport, en dat is nu eenmaal hard. Zou dat zijn om genoeg Walen in de ploeg te houden nu Chadli en Mirallas er al niet bij zij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 link |
Senior Member
|
Als ik het goed begrijp is het helemaal geen kwestie van kiezen? Lombaerts is reserve voor het geval er iemand uitvalt, maar de selectie is voor de rest definitief sinds 31 mei. Niet omdat Wilmots dat zo wil, maar omdat dat de UEFA-regels zijn.
![]() |
#83 link | |
wadist
|
Quote:
als dat waar is zou er in mijn ploeg plots toch iemand van laagste tier plots iets aan zijn lies hebben
![]() |
![]() |
#84 link | |
Kwek
|
Quote:
Moeten kijken op Jordan Lukaku en Ciman terwijl Lombaerts thuis zit, dat is toch echt om van te bleiten.
![]() |
![]() |
#85 link |
Kwek
|
Plus, wat maakt het uit of Lombaerts nog twijfelachtig was geweest voor de eerste match. Ik mag toch hopen dat Wilmots ambitie heeft om verder te geraken dan de poule, dus dan neemt ge hem mee voor de matchen die volgen.
![]() |
#86 link |
Senior Member
|
dat dus
ok dat je enkele dagen reserve in bouwt, maar het echte toernooi begint pas binnen 2 weken ofzo, als de faalploegjes lek spanje eruit zijn, en we tegen de echte groten voor de prijzen gaan shotten. maar goed, tegen dan gaan de automatismen tussen Denayer, Witsel en Jordan op punt staan en spreken we niet meer over tier 2 materiaal als lompbaerts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 link |
Senior Member
|
En wtf was het nut van iemand geblesseerd als reserve te zetten?
Als er iemand uitvalt en Lombaerts was zoals verwacht geblesseerd dan hadden we er niets aan als reserve. Als er iemand anders als reserve stond en Lombaerts viel zoals verwacht uit hadden we die nog kunnen vervangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
wadist
|
jaak heeft mij uit "geradjed" trouwens
ik supporter voor niemand in de JPL dus ik care niet als er iemand wint of verliest (en geef constant commentaar) maar jaak gaat nog een stap verder: supportert voor Italië maar als ze verliezen tegen de belgen (of andere ploegen) is't van "italië cared toch nie om't EK rofl wa zegde nu" i applaud you good sir
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|