Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 16-05-2017, 08:18   #1501   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Heb de essential.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is online now   Reply With Quote
Old 18-05-2017, 20:07   #1502   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

1 of 2 jaar geleden voor het eerst gelezen over Food Chain Magnate, oa door de topics hier. Ik heb het vrij snel links laten liggen tot voor een paar maanden: toen groeide de interesse weer door de reviews en door het feit dat ik graag zware euro's speel. Toen nog maanden getwijfeld omdat het geen gemakkelijk (misschien nog zelfs een understatement) spel is en hij niet goedkoop was: 75 euro.

Uiteindelijk wou ik er in januari-februari eentje kopen, maar hij bleek overal uitverkocht en ook nog OOP. Splotter wist niet wanneer ze een print run gingen doen, als ze er überhaupt eentje gaan doen zelfs. Vanavond heb ik een berichtje van Splotter gekregen dat ze vandaag ongeveer nog 100 copies van de laatste print run hebben gevonden ergens in een magazijn en dat ze die alleen via hun website verkopen.

Om een lang verhaal kort te maken: binnenkort is Food Chain Magnate de mijne en ik ga hem nooit wegdoen

Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2017, 20:56   #1503   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Congratz!

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules